Tuu mun uneen..
Nähdäänkö ensi yönä?
35
513
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yritetään
- Anonyymi00002
Ja meinasit täältä hänet löytää??
- Anonyymi00003
Mahdollisesti..
- Anonyymi00004
Tule mieluummin tänne.
- Anonyymi00008
Älä unta nää!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä unta nää!
En näekään. Minulla on nimittäin tosi paha insomnia XD
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En näekään. Minulla on nimittäin tosi paha insomnia XD
Tuo ei ollut minulta. Tulenko sinne oikeasti vai unikylään? Ap.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä unta nää!
Tottakai se näkee melarest.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuo ei ollut minulta. Tulenko sinne oikeasti vai unikylään? Ap.
Saat tulla kylään milloin vain kun sinulle passaa. Mielellään tässä alemassa ulottuvuudessa eli "tosielämässä", koska olisi jo todellakin sen aika.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Saat tulla kylään milloin vain kun sinulle passaa. Mielellään tässä alemassa ulottuvuudessa eli "tosielämässä", koska olisi jo todellakin sen aika.
Kiitos :) Sinäkin olet tervetullut tänne kyläilemään ihan oikeasti. Olisi aika jo.. olen samaa mieltä siitä.
- Anonyymi00005
Hyvää yötä!!
- Anonyymi00007
Hyvää yötä. Nähdään..
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvää yötä. Nähdään..
Niin unes juu käy.
- Anonyymi00006
Minä olen nähnyt vain pahoja unia oman lapseni ikäiseen liittyen!
- Anonyymi00010
Olen hyvin väsynyt siihen kaikkeen mikä liittyy häirikköön ja se on täysin varmaa, etten koskaan halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ikinä!
- Anonyymi00026
Ootko vanha nainen hunningolla?
- Anonyymi00016
Ei ehdi, mä oon töis.
- Anonyymi00017
Päiväunissa sitten!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Päiväunissa sitten!
Kosteissa sellaisissa.
- Anonyymi00027
No ny mää ehri ku o vähä taukoo...
- Anonyymi00021
Jos ei ihan koko yötä naida, huomennakin on töitä.
- Anonyymi00022
Nyt tuli ajatuksia, joita haluaisin toteuttaa. Toivossa on hyvä elää. Zzz
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nyt tuli ajatuksia, joita haluaisin toteuttaa. Toivossa on hyvä elää. Zzz
Tämä nyt ei ollut aapeelta.
- Anonyymi00023
Yritän tulla, viime kerrasta on jo aikaa. Toivottavasti ei taas petytä kun herätään. Hyvää yötä, pus
- Anonyymi00024
On siitä jo hetki. Sun ajattelu riittää, vaikka olisihan se huippua "tuntea" sinut lähellä unissa. Hyvää yötä, pusu ja hali.
- Anonyymi00028
Tuu mua vastaan.
- Anonyymi00033
Voin yrittää. Heräsin just kylpien tuskanhiessä. En tiiä miksi. Ois jo aamu, niin pääsis suihkuun. Ei viitsi yöllä mennä.
- Anonyymi00029
Unessa oot joka yö. 🥰
- Anonyymi00034
Unessa oon joka yö, mutta olenko myös hänen unessa. .?
- Anonyymi00031
kokeile sopia tapaaminen unessa ollessa jonkin kanssa, nukkuessa unessa tapaa jos on hyvin Vivid Dreams.
- Anonyymi00032
olen nähnyt sellaista unta että jotenkin eksyn kaupunkiin, ei pitäisi olla mahdollista kun tuttu kaupunki, mutta jotenkin eksyn enkä löydä kotiinkaan mitenkään
- Anonyymi00035
Tuun sun uniin missä tuun sun muniin. Toivottavsti näet hyviä unia. Unet on aika kreisi juttu mutta se on unta vaan
- Anonyymi00036
Ei nähty unissa. 🥹
- Anonyymi00037
Ei nähty ei 🥹
- Anonyymi00038
Oli niin lyhyet unet, ettei ehtinyt näkemään :-D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792698- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182207Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2061439Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073