Pelkää yhteyden ottamista kaivattuunsa? Ihan pöljää. Ei maapallo räjähdä eikä elämäsi lopu siihen viestin laittoon..
Miksi niin moni täällä
110
928
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainakin mulla on se syy, etten voi. Siihen on syynsä.
- Anonyymi00003
Mikä on syy? Toinen on varattu? Oikeastaan kaikki muut syyt on tekosyitä mun mielestä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä on syy? Toinen on varattu? Oikeastaan kaikki muut syyt on tekosyitä mun mielestä.
Sekin, mutta myös muu syy ja se ei ole tekosyy. En halua kertoa tarkemmin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sekin, mutta myös muu syy ja se ei ole tekosyy. En halua kertoa tarkemmin.
Okei. Jos on kuitenkin varattu, niin se on nou nou.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei. Jos on kuitenkin varattu, niin se on nou nou.
Aivan enkä yritäkään sotkea mitään.
- Anonyymi00021
Oikeasti se on niin ettei sinulle anneta lupaa koskaan ottaa yhteyttä todella monien vuosien ajan häiritsemääsi henkilöön!
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oikeasti se on niin ettei sinulle anneta lupaa koskaan ottaa yhteyttä todella monien vuosien ajan häiritsemääsi henkilöön!
Miten se projekti muuten?
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Got you! 😁 No niin, nythän tässä tapahtuikin merkittävä muutos. Kiitos tästä 😁
- Anonyymi00002
Ottaisin yhteyttä, jos olisi yhteystiedot saatavilla vaan ei oo.
- Anonyymi00005
Se on harmi. Eikö ole esim someja joissa voisit ottaa yhteyttä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se on harmi. Eikö ole esim someja joissa voisit ottaa yhteyttä?
Ei ole. On kuin maa olisi niellyt tyypin ja juu ei löydy hautahaullakaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ikävä kuulla😓
- Anonyymi00052
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mies vai nainen?
- Anonyymi00004
- Anonyymi00006
Laitoin, mutta ei vastannut mitään.
- Anonyymi00007
No sitten pitää mennä eteenpäin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin yritän mennä. Olisin ehkä halunnut vain sanoa jotain ennenkuin...
Mutta ei sillä niin väliä enää. - Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin yritän mennä. Olisin ehkä halunnut vain sanoa jotain ennenkuin...
Mutta ei sillä niin väliä enää.Ei millään ole enää mitään väliä, jos ei ole koskaan ollut hyviä tunteita jotain tiettyö ihmistä kohtaan! Tai että niitä oli vain parin vuoden ajan, mutta sen jälkeen tapahtuneet tilanteet lopettivat tunteet kokonaan! Ja niin kävi tähän asuntoon muuttaessani! Katsoin silloin ensimmäisenä kesänä ikkunasta ulos ja kun huomasin, ettei prrojekti ollut loppunut, vaikka olin sitä toivonut, niin päätin jo silloin etten halua enää koskaan elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä! Ja se päätös pitää!! Häirikkö hiippali jo silloin samoilla seuduilla missö itse liikuin!
- Anonyymi00060
Riippuu vähän siitä mitä laitoit?
- Anonyymi00076
Laitoitko varmasti oikeaan numeroon? Mulle kävi niin että meni ihan väärälle henkilölle.
- Anonyymi00105
Anonyymi00060 kirjoitti:
Riippuu vähän siitä mitä laitoit?
Laitoin ihan ystävällisen viestin enkä mitään paatoksellista tai syvällistä.
- Anonyymi00106
Anonyymi00076 kirjoitti:
Laitoitko varmasti oikeaan numeroon? Mulle kävi niin että meni ihan väärälle henkilölle.
Laitoin facebookin kautta. Tiedän, että hän ei erityisesti seuraa somea, mutta päivittelee kuitenkin harvakseltaan tyyliin jotain.
Todennäköisesti hän on nähnyt viestin, mutta koska kantaa kaunaa (olin vihainen yhdestä jutusta), niin hän tavallaan haluaa kostaa minulle sillä tavalla, mutta ei se mitään.
Mutta olen aikuinen, osaan käsitellä.
- Anonyymi00015
Uskoisin että se on laiskuutta joidenkin kohdalla, miksi vaivautua kun voi unelmoida.
- Anonyymi00016
- Anonyymi00099
❤️❤️
- Anonyymi00017
Huono itsetunto, ei kestetä kohdata pettymystä
- Anonyymi00025
Sitä se mitä todennäköisemmin juuri on!
- Anonyymi00018
Kumpi lakkaa ensin, loppu ennen hermojen menetystä vai luotto ennen loppua?
- Anonyymi00019
En kyllä pelkää. Somettimia ei löydy ja numero taitaa olla salainen kun ei löydy sitäkään. Savumerkkejä pistin juuri taivaalle,näkyykö ne sinne kaupungin eteläpuolelle?
- Anonyymi00023
Miksi päästit asiat siihen pisteeseen?
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miksi päästit asiat siihen pisteeseen?
Miten niin päästin?
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miten niin päästin?
Et kysynyt yhteystietoja?
- Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Et kysynyt yhteystietoja?
Eikai se siltä näyttäny että musta tykkäis. Enkä tienny itekkään ettei unohtaminen onnistu.
- Anonyymi00062
Anonyymi00047 kirjoitti:
Eikai se siltä näyttäny että musta tykkäis. Enkä tienny itekkään ettei unohtaminen onnistu.
Olet oikeassa, en ole tykännyt kenestäkään moneen vuoteen!
- Anonyymi00063
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ajattelit silloin, että haluat unohtaa? Monella on sähköposti omalla nimellään, kokeile vaikka sitä.
- Anonyymi00075
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ajattelit silloin, että haluat unohtaa? Monella on sähköposti omalla nimellään, kokeile vaikka sitä.
On muuten kokeiltu,kellehän lie meni.
- Anonyymi00084
Anonyymi00075 kirjoitti:
On muuten kokeiltu,kellehän lie meni.
Voi ei, eikö ole yhtään ketään tuttua keltä kysyä?
- Anonyymi00087
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tykkään sinusta jos olet hän mies.
Mun puhelinnumero on työn takia sun kollegalla, kysy häneltä. Tarkennuksena että sinä ja minä emme ole työkavereita. - Anonyymi00104
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tykkään sinusta jos olet hän mies.
Mun puhelinnumero on työn takia sun kollegalla, kysy häneltä. Tarkennuksena että sinä ja minä emme ole työkavereita.Onko se kollega työkaverini?
- Anonyymi00020
Ei se ole pelosta kiinni vaan siitä etten ole vielä löytänyt ikäistäniu uutta ystävää! En koskaan halua olla tekemisissä häirikön kanssa!
- Anonyymi00026
Häirikkö on saanut paljon pahaa aikaan ja siksi en pidä hänestä millään tavalla!
- Anonyymi00108
Anonyymi00026 kirjoitti:
Häirikkö on saanut paljon pahaa aikaan ja siksi en pidä hänestä millään tavalla!
Kuinka häirikkö häiriköi. Avaa vähän..
- Anonyymi00022
Kyllä muuten räjähtää maapallo
- Anonyymi00028
No olisi sekin positiivista. Kaikki sielut vapautuisivat
- Anonyymi00030
Olisi noloa molemmille kuitenki tekisin kirjoitusvirheitä ja hän niistä huomauttelisi.
- Anonyymi00032
Tekosyitä on helppo aina keksiä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tekosyitä on helppo aina keksiä.
Se on totta. Oikeasti en keksi mitää kirjoitettavaa.
- Anonyymi00035
😂😂
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Miten olisi ihan, että voidaanko nähdä kahdestaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ps. Saa käyttää ja jopa kopioida 😉
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sekin on tekosyy. Totta kai keksit kun vähän mietit.
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vähän outoa olis mielestäni. Mitä siellä sit sanoisin.
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ps. Saa käyttää ja jopa kopioida 😉
Toivottavasti käytät tuota myös itse.
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vähän outoa olis mielestäni. Mitä siellä sit sanoisin.
No juttele samalla lailla aluksi kuin kelle tahansa kaverille. Ihan niitä näitä. Kysele toiselta välissä aina jotain hänestä itsestään. Kevennä tunnelmaa huumorilla aina kun sopuva sauma siihen. Ei se ole niin vaikeaa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
No juttele samalla lailla aluksi kuin kelle tahansa kaverille. Ihan niitä näitä. Kysele toiselta välissä aina jotain hänestä itsestään. Kevennä tunnelmaa huumorilla aina kun sopuva sauma siihen. Ei se ole niin vaikeaa.
En oo pannu kavereita. Siinä ero.
- Anonyymi00055
Höpötystä! Mistään kirjoitusvirheistä suutu.
- Anonyymi00056
Anonyymi00051 kirjoitti:
En oo pannu kavereita. Siinä ero.
Tuo on se ongelma. Miksi sinun pitäisi suhtautua toiseen eri tavalla vain sen takia että olet pannut häntä?
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tuo on se ongelma. Miksi sinun pitäisi suhtautua toiseen eri tavalla vain sen takia että olet pannut häntä?
Koska meillä ollut joskus seurustelusuhde. Ei meistä enää kavereita tuu.
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Voi kuule....
- Anonyymi00065
Anonyymi00044 kirjoitti:
Toivottavasti käytät tuota myös itse.
Kävelin naaman eteen ja pyysin juttelemaan. Se oli mun ratkaisu.
Ei siitä sen enempää. - Anonyymi00067
Anonyymi00033 kirjoitti:
En minäkään keksi mitään hyvää kirjoitettvaa paljon nuoremmalle henkilölle, koska en halua koskaan tutustua häneen! Enkä olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00068
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tänne näytät keksivän.
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tänne näytät keksivän.
Jep. Näin on. Tänne kiva kirjoitella.
- Anonyymi00072
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kävelin naaman eteen ja pyysin juttelemaan. Se oli mun ratkaisu.
Ei siitä sen enempää.Hyvä homma.
- Anonyymi00080
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tänne näytät keksivän.
Se riittää, mutta palstan ulkopuolella minulla ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana hänelle. Tämä paikka on minulle vain ajatustenpurkupaikka, olen siitä kertonut jo aikaismmin monta kertaa!
- Anonyymi00081
Anonyymi00067 kirjoitti:
En minäkään keksi mitään hyvää kirjoitettvaa paljon nuoremmalle henkilölle, koska en halua koskaan tutustua häneen! Enkä olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
Juu olen häntä vanhempi.
- Anonyymi00100
Anonyymi00081 kirjoitti:
Juu olen häntä vanhempi.
Matkija. Yritys esittää jotakuta muuta henkilöä. Ei se onnistu, hei.
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Matkija. Yritys esittää jotakuta muuta henkilöä. Ei se onnistu, hei.
Sori en tiennyt tekeväni niin. Lopetan heti.
- Anonyymi00110
Anonyymi00058 kirjoitti:
Sä haluaisit rakastelusuhteen?
- Anonyymi00034
Kyllä, tunnustan. Pelkään.
- Anonyymi00041
Ihana, rehellinen.
- Anonyymi00043
Se ei muuten oo vaarallista ollenkaan. Sehän tarkoittaa, että on isosta asiasta kyse.
- Anonyymi00046
Ei ole mitään pelättävää. Mitään pahaa ei tapahdu.
- Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Se ei muuten oo vaarallista ollenkaan. Sehän tarkoittaa, että on isosta asiasta kyse.
On joo, ehkä jännitän on oikeampi sana kuitenkin.
- Anonyymi00066
Anonyymi00048 kirjoitti:
On joo, ehkä jännitän on oikeampi sana kuitenkin.
Mitä jännität? Elätkö mielummin koko elämän kestävässä ikävän ja käsittelemättömyyden tunteessa?
- Anonyymi00070
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei ole mitään pelättävää. Mitään pahaa ei tapahdu.
Tapahtuu se että annan pakit paljon nuoremmalle henkilölle!
- Anonyymi00073
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tapahtuu se että annan pakit paljon nuoremmalle henkilölle!
No annapas ne pakit sille, niin jospa tuo helpottaisi sinun tilannetta. Topi
- Anonyymi00079
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mitä jännität? Elätkö mielummin koko elämän kestävässä ikävän ja käsittelemättömyyden tunteessa?
En aio, älä murehdi.
- Anonyymi00039
Sinäkin pelkäät sitä.
- Anonyymi00045
Harva kai ei ollenkaan.
- Anonyymi00053
Enkä pelkää. Teen sen ihan helposti. Olen tehnytkin. Useasti.
- Anonyymi00069
Anonyymi00053 kirjoitti:
Enkä pelkää. Teen sen ihan helposti. Olen tehnytkin. Useasti.
Pelkäät ja siksi teit aloituksen, etkä lähettänyt kaipaamallesi viestiä.
- Anonyymi00050
En pelkää. Me ollaan tekemisissä ja ollaan yhteyksissä. En silti halua kertoa ihastumisestani. Se pilaisi meidän välit.
- Anonyymi00059
Ei se mitään pilaa, jos olette kypsiä ihmisiä.
- Anonyymi00077
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ei mulla oo mitään syytä kertoa tunteistani, koska hän on varattu, enkä halua hänen eroavan vuokseni.
- Anonyymi00083
Anonyymi00059 kirjoitti:
Minä en ole ollut edes ihastunut keneenkään pitkään aikaan, niin miksi minulla olisi mitään sanottavaa kenellekään!
- Anonyymi00054
No harmi kun mulla ei ole ketään kaivattua ihmistä enään hän on kaiken tehnyt ihmisenä selväksi tai no monet kerrat
- Anonyymi00057
En pelkää yhteyden ottamista, mutta kyse on siitä etten ole vielä löytänyt ikäistäni uutta ystävää, eikä minulla siis ole mitään tietoa hänen nimestään!
- Anonyymi00064
Ehkä se löytyy sen projektin avulla?
- Anonyymi00074
Kokeile uutta projektia. Topi
- Anonyymi00085
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ehkä se löytyy sen projektin avulla?
Ei voi löytyä ennen kuin korvaukset tulleet perille! Eikä kenenkään kannata tuputtaa minulle ketään nyt, koska voin todella huonosti!
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ei voi löytyä ennen kuin korvaukset tulleet perille! Eikä kenenkään kannata tuputtaa minulle ketään nyt, koska voin todella huonosti!
Sitten kun alan voida selvästi paremmin, alan etsiä noin 70v ystävää elämääni! Ja toivottavasti taloon tulee nyt totaalinen hiljaisuus!
- Anonyymi00078
En pelkää. Ollaan yhteyksissä jos on jotain asiaa. Juuri nyt ei ole ollut. Mitään tunnejuttuja en ala sepustamaan. Mm. siksi, kun molemmat ovat varattuja.
Nainen - Anonyymi00082
Tilannetta seuraan, naiselta.
- Anonyymi00091
Minä en seuraa kenenkään tilannetta, enkä halua paljon nuoremman enää seuraavan elämääni! Hän on käsittääkseni muuttamassa muualle ja se on pelkästään hyvä asia!
- Anonyymi00095
Anonyymi00091 kirjoitti:
Minä en seuraa kenenkään tilannetta, enkä halua paljon nuoremman enää seuraavan elämääni! Hän on käsittääkseni muuttamassa muualle ja se on pelkästään hyvä asia!
Muistathan että sinulle on aina voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto! Olen ollut totaalisen väsynyt projektiin jo koko sen ajan, kun olen asunut tässä talossa, enkä siedä enäää minkäänlaista häirintää ja esitystä keneenkään liittyen! Voin tehdä myös sen ratkaisun, etten enää koskaan halua edes ikäistäni ystävää! He jotka keksivät ns. projektin näytelmän eivät koskaan varmaan ymmärtäneet sitä, kuinka haitallista sen käyttö joka ikisenä päivänä oli! En voi sietää sitä enää missään mittakaavassa enkä missään nähtynä tai koettuna! Voi siis käydä niin, että pudotan itseni projektista kokonaan pois ja vain sen takia että suojelen itseäni siltä esitykseltä, joka on jatkunut jo aivan liian kauan, eikä siitä koskaan ole ollut mitään hyötyä vaan täysin päinvastoin, koska ymmärsin kaiken tiedon nopealla aikatauluaal ja sen jälkeen olisi pitänyt olla pelkkää hiljaisuutta pidemmän aikaa, jotta sisinpäni olisi rauhoittunut! Ei kukaan jaksa nähdä ja kuulla saman asian toistoa viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen! Se oli todella hölmöläisten hommaa! Minä arvioin seuraavien kuukausien aikana vieläkö mainostetaan tiettyä ihmistä ja sen jälkeen teen päätöksen lopetanko projektin omalta osalta kokonaan! Alan olla täysin loppuun palanut ja koska viihdyn hyvin yksinkin, ei minulle edes ole välttämätöntä löytää ikäistäni uutta ystävää! Ikää on jo aika paljon ja sekin täytyy ottaa huomioon, koska elimistö ei ole siinä kunnossa kuin se oli nuorempana! Sekin täytyy muiden ymmärtää!
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Muistathan että sinulle on aina voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto! Olen ollut totaalisen väsynyt projektiin jo koko sen ajan, kun olen asunut tässä talossa, enkä siedä enäää minkäänlaista häirintää ja esitystä keneenkään liittyen! Voin tehdä myös sen ratkaisun, etten enää koskaan halua edes ikäistäni ystävää! He jotka keksivät ns. projektin näytelmän eivät koskaan varmaan ymmärtäneet sitä, kuinka haitallista sen käyttö joka ikisenä päivänä oli! En voi sietää sitä enää missään mittakaavassa enkä missään nähtynä tai koettuna! Voi siis käydä niin, että pudotan itseni projektista kokonaan pois ja vain sen takia että suojelen itseäni siltä esitykseltä, joka on jatkunut jo aivan liian kauan, eikä siitä koskaan ole ollut mitään hyötyä vaan täysin päinvastoin, koska ymmärsin kaiken tiedon nopealla aikatauluaal ja sen jälkeen olisi pitänyt olla pelkkää hiljaisuutta pidemmän aikaa, jotta sisinpäni olisi rauhoittunut! Ei kukaan jaksa nähdä ja kuulla saman asian toistoa viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen! Se oli todella hölmöläisten hommaa! Minä arvioin seuraavien kuukausien aikana vieläkö mainostetaan tiettyä ihmistä ja sen jälkeen teen päätöksen lopetanko projektin omalta osalta kokonaan! Alan olla täysin loppuun palanut ja koska viihdyn hyvin yksinkin, ei minulle edes ole välttämätöntä löytää ikäistäni uutta ystävää! Ikää on jo aika paljon ja sekin täytyy ottaa huomioon, koska elimistö ei ole siinä kunnossa kuin se oli nuorempana! Sekin täytyy muiden ymmärtää!
Vain ja ainoastaan minä tunnen itseni hyvin ja tiedän mikä minulle on parasta ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanottavaa! Tietylle paljon nuoremmalle ota vastuu itsestäsi ja tehdyistä virheistäsi, koska et kyennyt koskaan sanomaan mitään minulle, et voi siitä syyttää muita kuin itseäsi! Siksi menetiti monia hyviä vuosia, etkä niitä koskaan voi saada takaisin! Muista, että jokainen vastaa vain omista tehdyistä virheistään ja sinä teit liian ison virheen, kun valitsit olla sanomatta minulle koskaan mitään! Sinulle toivotan kaikesta huolimatta hyvää elämää ja toivon, että löydät elämääsi juuri sinulle sopivan ihmisen!
- Anonyymi00102
Anonyymi00096 kirjoitti:
Vain ja ainoastaan minä tunnen itseni hyvin ja tiedän mikä minulle on parasta ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanottavaa! Tietylle paljon nuoremmalle ota vastuu itsestäsi ja tehdyistä virheistäsi, koska et kyennyt koskaan sanomaan mitään minulle, et voi siitä syyttää muita kuin itseäsi! Siksi menetiti monia hyviä vuosia, etkä niitä koskaan voi saada takaisin! Muista, että jokainen vastaa vain omista tehdyistä virheistään ja sinä teit liian ison virheen, kun valitsit olla sanomatta minulle koskaan mitään! Sinulle toivotan kaikesta huolimatta hyvää elämää ja toivon, että löydät elämääsi juuri sinulle sopivan ihmisen!
Sinä taidat päästä vähän lepäämään.
- Anonyymi00088
en vaan jaksa mitään ihan tarpeeksi vaivoja ja taakkoja
- Anonyymi00089
Kyse ei ole koskaan ollut siitä etteikö olisi ollut uskallusta, mutta koska en ole kaivannut ketään moneen vuoteen, en voi ottaa yhteyttä keneenkään! Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää?
- Anonyymi00090
”Haluaisitko harrastaa joskus seksiä kanssani?” Laittaisin kuitenkin tuon suoraan ja juuri tällä hetkellä kestäisin huonosti pakit. 😬
- Anonyymi00093
Juu 😬
- Anonyymi00092
Ehkä ei oo enää numeroa? Ku kännykkä vaihtunut ja numero hävinyt. Toivoo että kaivattu näkee ja jossain ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00094
Mutta minä räjähdän 😱
- Anonyymi00097
Koska se nainen on samanikäinen kuin minä ja mukana projektissa.
- Anonyymi00098
Jos niillä on menneet muurahaiset ja puput ihan sekaisin ja villeiksi pöksyissä 🤔
- Anonyymi00103
Ei ja loppuisi turha haaveilu ja oman todellisuuden rakentaminen.
- Anonyymi00107
Tieto irtisanookin.
- Anonyymi00109
Tämä elämä on lyhyt episodi olemisen tietoisuudessa
Yritetään elää se niin hyvin kun se on mahdollista.
Jos jotain voisin muuttaa niin olisin lapsilleni opettanut enempi isänmaanrakkaudesta sen puolustamisesta ja reserviläisyydestä. Nostojoukoista ja muonamiehistä. Pitkästä rajasta ja kotirintamasta. Se jäi tekemättä. Kun lapsuudenkodissani ei ollut näitä arvoja niin en omaksunut niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746