Se lienee alkanut kasvaa piikkilankaa.
Meillä on yhteys
27
565
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyl tänne kannattais laittaa tunnisteet...😂
- Anonyymi00013
Etunimet,sukunimi,syntymäaika ja asuinpaikka.
Niillä pääsee alkuun.
- Anonyymi00002
Minkä takia?
- Anonyymi00004
Trollailijat löytävät heti ja nettihäirikköjen **skanjauhaminen kohdehenkilöille helpottuu.
Tämähän tiedetään muutenkin. Mutta meillähän on kiva palsta puutteista huolimatta pidetään sen puolta.
- Anonyymi00003
Rakkautta unessa, piikkilankaa valveilla. Tervetuloa uniklubille. "You can check out any time you like, but you can never leave".
- Anonyymi00005
Ei oo. Meillä on semmonen erilainen yhteys toistaiseksi ollut. :)
- Anonyymi00010
Millainen erilainen?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Millainen erilainen?
She knows..
- Anonyymi00017
Sekään ei ihan ole toimiva.
Eikä riitä mulle, anteeks mut tarviin enemmän. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sekään ei ihan ole toimiva.
Eikä riitä mulle, anteeks mut tarviin enemmän.Kenelle nyt riittäisi? Siksi käytin sanaa toistaiseksi, kunnes....
- Anonyymi00025
Jep, olen tullut kuuroksi varmaan.
- Anonyymi00006
Ei ole enää mitään yhteyksi en efes kaipaa enää ketään
- Anonyymi00007
ei kannata kaivata. mua et tule näkemään somessa yms koska en sinne enää koskaan kuulu.
naiselta - Anonyymi00008
pysymmä koko joukko kaukana mahdollisimman pitkään niistä hömpötyksistä.
- Anonyymi00009
Lääkärin kautta.
- Anonyymi00011
Todellakin on. Piikkilankaa alkanut kasvaa.
- Anonyymi00014
Minä en pidä piikkilangasta.
- Anonyymi00021
Ehkä joku toinen on ruvennut pitämään piikkilangasta. Ei ehkä kirjaimellisesti, mutta muussa mielessä. Jos estotonta muijaa odotat, erehdyt. Jos haluat-etsi muualta.
- Anonyymi00015
Mun mielestä se piikkilanka tai mikä nyt onkaan lanka tai yhteys, niin se on poikki eikä alkanut kasvaa mitään lankoja. Ei ees sitä punaista lankaa, minkä avulla ois voinu olla vielä ME.
- Anonyymi00016
Uniklubi??? Rakkautta ja piikkilankaa??
- Anonyymi00019
Samaa olin tulossa kommentoimaan :)
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Samaa olin tulossa kommentoimaan :)
Monet tietää tuon biisin.Kuultu on.
- Anonyymi00020
Piikkilankahan on oikeastaan hiton hyvä juttu.
Parempi kuin joku tyyliin villalanka tai vastaava.
Paljon parempi! - Anonyymi00023
Sähköä sekin johtaa.
- Anonyymi00024
Minusta tuntuu ettet rakasta. No eihän siihen ketään voi pakottaa, mutta olisit edes mukava. Tunnustan, että olen tärissyt kauhusta ja vaikka mistä, kun näin sinut toisen kanssa. Ikuisuuskysymys, miksi en kelvannut? En ole paha ihminen.
- Anonyymi00026
Tärisin myös kauhusta joskus aiemmin, kun näin että tulit viinakaupasta ihan yksin ja olit todella surullisen näköinen. Melkein soitin silloin, mutta ymmärsin että en ole vastuussa tunteitasi. Sekä että itse halusit minut hylätä. Jälleen kerran. Kyllä tiedän, ettei meistä mitään tule, kun vain minulla tällaiset höpsöt tunteet. Mutta on minulla oikeus kirjoittaa niitä tänne joskus. Miksi juuri sinä?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tärisin myös kauhusta joskus aiemmin, kun näin että tulit viinakaupasta ihan yksin ja olit todella surullisen näköinen. Melkein soitin silloin, mutta ymmärsin että en ole vastuussa tunteitasi. Sekä että itse halusit minut hylätä. Jälleen kerran. Kyllä tiedän, ettei meistä mitään tule, kun vain minulla tällaiset höpsöt tunteet. Mutta on minulla oikeus kirjoittaa niitä tänne joskus. Miksi juuri sinä?
Niin. Raskasta, surullista. Ettekö voineet keskustella mistä ero johtui?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1093658Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642599Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla252539Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi732367Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "232248Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031320Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6111217Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001035Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421019