Kokoomusta ei saa päästää hallitukseen. Se suistaa koko Suomen kadotukseen. Jo ilman hallituspaikkaa kokoomuksen kannattajat ökyrikkaat köyhdyttävät suomalaiset, koska vievät työpaikat ulkomaille ja tuovat halpatyövoimaa Suomeen. Pelkän rahan perässä juoksevat finanssipelurit ovat päässeet pyörittämään Suomea "amerikan malliin" jo liian pitkään. Suomi on joutunut elämään velaksi, koska suomalaiset eivät tuota enää tarpeeksi tuontiin verattuna.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
URKKI OLISI VAIHTANUT HALLITUKSEN NIIN MONTA KERTAA,
ETTÄ ALKAA HOMMA TOIMIA!!!- Anonyymi00010
Kekkosen aikaan tasavallan presidentillä oli oikeus hajottaa hallitu ja vaihtaa se uuteen.
Nyyään pressa ei voi hajottaa hallitusta kuin pääministerin pyynnöstä, vaikka hän olisi kuinka kova jätkä tahansa. - Anonyymi00017
UKK!
- Anonyymi00002
Kokoomuksen virkakyöstit tyhjentävät pajatson!
- Anonyymi00003
RAHAA EI OLE,ORPO TOTESI ELÄKERAHASTOJA TYHJENTÄESSÄÄN.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
RAHAA EI OLE,ORPO TOTESI ELÄKERAHASTOJA TYHJENTÄESSÄÄN.
JOKO PETTERI ORPON HALLITUS ON TYHJENTÄNYT ELÄKERAHASTONKIN?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
JOKO PETTERI ORPON HALLITUS ON TYHJENTÄNYT ELÄKERAHASTONKIN?
Petteri Orpon hallitus ei ole tyjentänyt eläkerahastoa, mutta se on siirtänyt tähän mennessä Valtion eläkerahastosta about miljardi euroa valtion budjettiin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Petteri Orpon hallitus ei ole tyjentänyt eläkerahastoa, mutta se on siirtänyt tähän mennessä Valtion eläkerahastosta about miljardi euroa valtion budjettiin.
Ja sille siirrolle annettiin peitenimi siltarahoitus ja tarkoitus oli kai käyttää sitä jonain vipuvartena. Sinne upposi Orpon ja Purran pohjattomaan kaivoon, eikä haisuakaan jäänyt jäljelle.
- Anonyymi00025
UKK tiesi, että kokkareet eivät osaa talousmatematiikkaa:
https://www.youtube.com/watch?v=QHChvRtuVWE
- Anonyymi00004
U R H O
- Anonyymi00005
Kaleva oli gona!
- Anonyymi00008
Paasikiven ja kekkosen kaltaisia tosi miehiä on, mutta he eivät osallistu politiikkaan. Nykyisin tosi miehet lähtevät ulkomaille, miksi he tämmöiseen kituläpeen jäisivät?
- Anonyymi00011
Lähtihän se Paasikivikin ulkomaille aina Siperiaan saakka ja lähti vieläpä santarmien kunniavartioston saattelemana.
- Anonyymi00012
Minäkin, tosi mies, lähdin jo kauan sitten Kekkosen aikaan Ruotsiin työttömyyttä pakoon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minäkin, tosi mies, lähdin jo kauan sitten Kekkosen aikaan Ruotsiin työttömyyttä pakoon.
Vai paremman tienestin perään?
Itä-Suomesta lähdettiin pientiloilta, kun maatalous muuttui suurtiloja suosivaksi.
Mutta pienillekin maksettiin tekohengitysrahaa, kotimökkinikin sai äiteelle pinta-ala-lisää lemänhoidosta jä ukko kävi raksalla mopolla 20 km päässä kesät talvet. Tosimies ja tosi nainen olivat.
Nyt on maalla 1 tila/puoli pitäjää ja raksahommia odotellaan...odotellaan...tosin en minä. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vai paremman tienestin perään?
Itä-Suomesta lähdettiin pientiloilta, kun maatalous muuttui suurtiloja suosivaksi.
Mutta pienillekin maksettiin tekohengitysrahaa, kotimökkinikin sai äiteelle pinta-ala-lisää lemänhoidosta jä ukko kävi raksalla mopolla 20 km päässä kesät talvet. Tosimies ja tosi nainen olivat.
Nyt on maalla 1 tila/puoli pitäjää ja raksahommia odotellaan...odotellaan...tosin en minä.Joo, nyt lähtee johtajat Eurooppaan rahan perään, duunarit jää korvaukselle...
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo, nyt lähtee johtajat Eurooppaan rahan perään, duunarit jää korvaukselle...
Ja nykyinen presidentti huiskii ympäri maailmaa. Tai ehtiihän hän sentään isännöimään itsenäisyyspäivän juhlia ja lukemaan uudenvuodenpäivänä puheen kansalle.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja nykyinen presidentti huiskii ympäri maailmaa. Tai ehtiihän hän sentään isännöimään itsenäisyyspäivän juhlia ja lukemaan uudenvuodenpäivänä puheen kansalle.
UKK oli Suomen mies ja paras mies presidentin virkaan vaativina aikoina
Eiköhän se ollut pitkälti siten, että Moskova ei halunnut Kokoomusta hallitukseen siihen aikaan kun toivoi jotta täälläkin käännyttäisiin heidän linjalleen.
- Anonyymi00020
Tuo oli hauska. Siis sinun mielestä oli Moskovan halujen syytä että hyvinvointi rakentui Suomessa kun eivät halunneet samaa kun heillä eli kokoomuskommareiden diktatuuria joka täälläkin vielä kevääseen asti.
Moni haukkunut Kekkosta asioiden hoidosta. Mutta nyt jokainen ymmärtää että hän hoiti asiat viisaasti niin ulkopolitiikan kuin sisäpolitiikan osalta. Jos et ymmärrä Suomen ja Kokoomuksen historiaa niin et sitten ymmärrä mitään. Koskaan eikä milloinkaan Kokoomus ole ollut hyväksi Suomen ja suomalaisten hyvinvoinnille. Historiaa ja faktoja et sinäkään pysty muuttamaan. Kaikista pitää huolehtia Suomessa ja sinustakin vaikka olet tuolla tasolla. - Anonyymi00021
No eikös Moskova silloin ja nyt juuri ole samoilla linjoilla Kokoomuksen kanssa tuloksen-/ työntekijöitä kohtaan?
Et taida olla ihan terävintä kärkeä ymmärryksen suhteen. Anonyymi00021 kirjoitti:
No eikös Moskova silloin ja nyt juuri ole samoilla linjoilla Kokoomuksen kanssa tuloksen-/ työntekijöitä kohtaan?
Et taida olla ihan terävintä kärkeä ymmärryksen suhteen.Noin tyhmälle ei kannata edes vastata!
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo oli hauska. Siis sinun mielestä oli Moskovan halujen syytä että hyvinvointi rakentui Suomessa kun eivät halunneet samaa kun heillä eli kokoomuskommareiden diktatuuria joka täälläkin vielä kevääseen asti.
Moni haukkunut Kekkosta asioiden hoidosta. Mutta nyt jokainen ymmärtää että hän hoiti asiat viisaasti niin ulkopolitiikan kuin sisäpolitiikan osalta. Jos et ymmärrä Suomen ja Kokoomuksen historiaa niin et sitten ymmärrä mitään. Koskaan eikä milloinkaan Kokoomus ole ollut hyväksi Suomen ja suomalaisten hyvinvoinnille. Historiaa ja faktoja et sinäkään pysty muuttamaan. Kaikista pitää huolehtia Suomessa ja sinustakin vaikka olet tuolla tasolla.Ei rakentunut hyvinvointia, vaan velkaorjuus vasemmiston keinoin. Jos olisi hyvinvointia niin rahaa olisi jemmassa miljarditolkulla eikä senttiäkään velkaa! Nyt ensin pitää pyrkiä tilanteeseen jossa tulot ja menot ovat tasan ja sen jälkeen tilanteeseen, jossa menot saadaan laskettua pienemmiksi!
Minun tasoni on hyvä, eläke riittää hyvin normaaliin elämääni ja työajan ansioitakin on vielä jäljellä, jos enemmän tarvetta esiintyy. Minä en avustuksia tarvitse!- Anonyymi00022
YXKAXEX kirjoitti:
Noin tyhmälle ei kannata edes vastata!
Mutta vastasit kun ymmärsit että olet itse tyhmä ja et ymmärrä todellisuutta.
- Anonyymi00023
YXKAXEX kirjoitti:
Ei rakentunut hyvinvointia, vaan velkaorjuus vasemmiston keinoin. Jos olisi hyvinvointia niin rahaa olisi jemmassa miljarditolkulla eikä senttiäkään velkaa! Nyt ensin pitää pyrkiä tilanteeseen jossa tulot ja menot ovat tasan ja sen jälkeen tilanteeseen, jossa menot saadaan laskettua pienemmiksi!
Minun tasoni on hyvä, eläke riittää hyvin normaaliin elämääni ja työajan ansioitakin on vielä jäljellä, jos enemmän tarvetta esiintyy. Minä en avustuksia tarvitse!Eikös tuo velka juuri alkanut kasvamaan kun valitettavasti Kokoomus päästettiin tuhoamaan kaiken. Oletko selvillä ajasta kun Kokoomusta ei päästetty suuremmin sekaantumaan asioihin?
"Minun tasoni on hyvä, eläke riittää hyvin normaaliin elämääni ja työajan ansioitakin on vielä jäljellä"
Ei liity tähän asiaan, tai liittyy siten että ilmeisesti sinäkin olet olet samaa ikäluokkaa kuin minä. Ja saimme aloittaa työnteon ja oman hyvinvoinnin rakentamisen ennen Kokoomuksen touhuja. Minä ainakin siitä hyödyin kuten kaikki ikäiseni.
Kokoomus ei koskaan eikä milloinkaan ole todistetusti saanut mitään hyvää aikaiseksi Suomelle ja suomalaisille. Et sinä eikä kukaan muukaan voi toisin väittää. Tyhmimmät huomaa viimeistää tämän hallituksen aikana asian. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikös tuo velka juuri alkanut kasvamaan kun valitettavasti Kokoomus päästettiin tuhoamaan kaiken. Oletko selvillä ajasta kun Kokoomusta ei päästetty suuremmin sekaantumaan asioihin?
"Minun tasoni on hyvä, eläke riittää hyvin normaaliin elämääni ja työajan ansioitakin on vielä jäljellä"
Ei liity tähän asiaan, tai liittyy siten että ilmeisesti sinäkin olet olet samaa ikäluokkaa kuin minä. Ja saimme aloittaa työnteon ja oman hyvinvoinnin rakentamisen ennen Kokoomuksen touhuja. Minä ainakin siitä hyödyin kuten kaikki ikäiseni.
Kokoomus ei koskaan eikä milloinkaan ole todistetusti saanut mitään hyvää aikaiseksi Suomelle ja suomalaisille. Et sinä eikä kukaan muukaan voi toisin väittää. Tyhmimmät huomaa viimeistää tämän hallituksen aikana asian."Tyhmimmät huomaa viimeistää tämän hallituksen aikana asian."
Mutta ei nimimerkki YXKAXEX
- Anonyymi00026
Kokoomus varastaa aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921393Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga83961- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden296767Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️82641- 48631
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 47617
- 28574
- 40571