Ja osannut silloin
En vain tiennyt
21
499
Vastaukset
- Anonyymi00001
Entä nyt?
- Anonyymi00002
Ymmärrän sen, mutta ymmärrät varmasti että se loukkasi.
- Anonyymi00003
En minäkään. Olin ihan pihalla. Kaikki oli niin epäselvää, en ymmärtänyt häntä.
- Anonyymi00004
Mitä et ymmärtänyt?
- Anonyymi00005
Olet ollut aikuinen ihminen jo kauan, joten tuo ei ole mikään selitys hiljaisuudelle! Valitettavasti se´on nyt niin, etten halua tutustua sinuun koskaan ja todella toivon ettet enää lähesty minua missään! Emme siis voi olla koskaan ystäviä toistemme kanssa! En ole pitänyt sinusta enää moneen vuoteen ja varmasti olet sen huomannut, koska en ole sanonut sinulle mitään vaikka siihen olisi ollut tilaisuus, silloin kun viimeksi olimme samassa bussissa!
- Anonyymi00020
En ole koskaan nähnyt sinua kanssani samassa bussissa. Mieheltä
- Anonyymi00006
🫂
- Anonyymi00007
Aina voi lähestyä uudelleen.
- Anonyymi00008
Onneksi ymmärsin vihdoin.
- Anonyymi00009
Ei siinä mitään ei kukaan siihen pysty
- Anonyymi00011
Pystyy kyllä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pystyy kyllä.
Tykkään sinun itseluottamuksesta, mutta olen syntynyt särkyneen sydämmen kanssa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tykkään sinun itseluottamuksesta, mutta olen syntynyt särkyneen sydämmen kanssa
Ei haittaa se korjataan.
- Anonyymi00010
🤤💔👩❤️👨
- Anonyymi00015
Tuo on ihan normaalia. Asiallinen ja ystävällinen suhtautuminen muihin riittää. Ei kukaan aina osaa toimia täysin oikein. Varsinkin jos tilanne on uusi.
- Anonyymi00016
Ei se mitään. Minä en osaa vieläkään.
- Anonyymi00017
Tiedän, sinä pelästyit.
- Anonyymi00018
Kyllä 🙂↕️Saisinpa käännettyä aikaa taaksepäin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kaikella on tarkoituksensa.❤️
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ehkä nyt on oikeampi aika meille.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ehkä nyt on oikeampi aika meille.
Olisikin, en vain jaksa uskoa enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073