J ännä kesä tulee.
Vihdoinkin yhdessä me.
Eikä muita kuin me.
Olisi JO kesäkuu!
Rahaa kerätään säästöön tulevaisuutta varten.
J ännä kesä
15
349
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelle tämä tiedote oli osoitettu?
- Anonyymi00005
Jollekkin jota ei ole edes olemassa.
- Anonyymi00002
Päivämäärät pielessä.
- Anonyymi00003
Hyvä kesä tulossa!:-D
- Anonyymi00004
niin minullakin jos olen jo löytänyt ikäiseni uuden ystävän
- Anonyymi00006
Onkst tää aloitus taas epätoivoinen yritys saada huomiota ja pahaamieltä muille? Mikä sun pointti niin kuin on? Ihan feikki aloitus. Joku sadisti? Miksi kirjoitat tänne tuollaista? Yritätkö kääntää puukkoa jonkun haavassa tai esittää jotain vai mikä homma?
- Anonyymi00007
Niinpä, sitä samaa minäkin mietin, koska kyseessä on henkilö, jonka kanssa en ole ollut missää tekemisissä, mutta ohi olemme toisistamme menneet todella usein siitä syystä, että hän stalkkasi minua!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinpä, sitä samaa minäkin mietin, koska kyseessä on henkilö, jonka kanssa en ole ollut missää tekemisissä, mutta ohi olemme toisistamme menneet todella usein siitä syystä, että hän stalkkasi minua!
Muuten emme olisi koskaan nähneet toisiamme! Hän ei ole pystynyt hyväksymään sitä etten pidä hänestä, enkä halua olla hänen ystävänsä!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Muuten emme olisi koskaan nähneet toisiamme! Hän ei ole pystynyt hyväksymään sitä etten pidä hänestä, enkä halua olla hänen ystävänsä!
AP ei ole sinulle. Olen nähnyt hänet. Olen käynnyt kylässä. Olen ollut yötä hänellä ja kivaa oli olla.
Säästämme rahaa tulevaisuutta varten. Hän on minun. Rakastamme toisia. Muita ei tule ja eikä tule kaverit sotkemaan meidän välejä. Kaverit ei sotke meidän välejä. Me ei tarvita muuta kuin toisemme ja työmme. Meille riittää hyvin toistemme seura. Meille riittää vain, että on oma rakas vieressä. Kaverit jättäytyköön sivummalle ja antakoon meidän olla vain kahdestaan. Emme tarvitse kavereita, jotka yrittävät iskeä ja hajoittaa suhde! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
AP ei ole sinulle. Olen nähnyt hänet. Olen käynnyt kylässä. Olen ollut yötä hänellä ja kivaa oli olla.
Säästämme rahaa tulevaisuutta varten. Hän on minun. Rakastamme toisia. Muita ei tule ja eikä tule kaverit sotkemaan meidän välejä. Kaverit ei sotke meidän välejä. Me ei tarvita muuta kuin toisemme ja työmme. Meille riittää hyvin toistemme seura. Meille riittää vain, että on oma rakas vieressä. Kaverit jättäytyköön sivummalle ja antakoon meidän olla vain kahdestaan. Emme tarvitse kavereita, jotka yrittävät iskeä ja hajoittaa suhde!Kesäkuussa lomaa ja voimme olla täysin kahdestaan eikä tarvitse lähteä töihin tai nähdä ketään muuta. Jännä kesä tulossa. Ei tarvitse kotoa lähteä mihinkään muuhun kuin käydä rakkaan luona tai pyytää hänet yökylään.
Ei tarvitse sietää typeriä työkavereita, jotka sotkeutuvat ja luulevat tietävän kaikesta.
Ei tarvitse kuunella kuinka huono suhde meillä on ja kuinka saisin paremman.
En halua ketään muuta kuin hänet.
Eikä hänkään halua ketään muuta.
Arkena vaan ei ole aikaa nähdä, kun on töitä ja olen työpäivän jälkeen hyvin väsynyt, kun työkaverit sotkeutuu meidän väleihin.
Tulevaisuutta varten säästämme, jotta paremman asunnon saisimme kuin tämä missä nykyään asun.
Naapurit kyttää. Valituksia tulee jos liian usein hän on yökylässä, kun menee vettä liikaa.
- Anonyymi00011
Kesällä on aikaa hoitaa asiat kuntoon, jotta voisimme joskus yhdessä asua. Tyhjentää asuntoa ja heittää turhat tavarat pois. Aloittaa elämän ilman tyhmiä naapureita ja tuttuja jotka kyttäävät kokoajan.
- Anonyymi00012
Tsemppiä teille ja toivon että löydätte mukavan uuden asunnon! Muutatteko toiseen maahan! Joku täällä mainitsi sellaisen mahdollisuuden!
- Anonyymi00013
Palstalla on niin monta Jiitä että eikö olisi reilua antaa tarkempi vihje ja vapauttaa palstalta ne jotka liittyvät teihin?
- Anonyymi00014
Ei täällä minuun liity mikään! Ystävyysasiat hoidetaan palstan ulkopuolella 70v miehen kanssa!
- Anonyymi00015
Saunassa käytiin kerran ja se oli ikimuistoinen saunareissu. Puhdasta tuli kummastakin. Kesällä saunotaan kunnolla. Ja otetaan alkoholia ja nautitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423497Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42493Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/852196Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1381850- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131339"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1591111