Ylen toimittaja esti persujen Rydmania puhumasta, mutta salli viherpeto Sofia Virran jatkuvan pulputuksen.
Yle laittakaapa pojunne ruotuun, tässä yhteydessä en käytetä verbiä panna.
Persu Rydman on oikeassa Yle puolsi veheriää 27.4.
8
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sanoisin, että jos Sofia Virralla olisi ollut vastassaan aikuinen mies, niin nalkutus olisi loppunut.
- Anonyymi00002
Tuollaisten keskenkasvuisten sättijöiden varaan olemme jättäneet tämän maan.
Järkyttäviä molemmat. - Anonyymi00003
Vihreät soffuineen ei pidä työtätekevistä suomalaisista ja se tulee ilmi joka kerta kun se on huutamassa jossain.
- Anonyymi00004
Siksi vasemmisto hurahti ohi jo. Siellä fokus on selvärajainen: koko kansan ja työväestön hyvinvointi.
- Anonyymi00006
Mieluummin juurikin toisin päin , vihreä Sofia oli huolissaan kaikesta mistä tämä rydman ei ollut.
Koska ja kun rydman kosii paikkaa varmasti Ek,n tai muun työnantajan järjestön / liiton pakeilta.
- Anonyymi00005
Onko vihreiden kansanedustajissa nistejä. Asiasta vaiettiin todella nopeasti.
- Anonyymi00008
Ei ollut tämä hössö Sirkkanenkaan asian tasalla. En arvosta ko. toimittajaa, en ennen enkä varsinkaan nykyään. Pelle koko mies.
- Anonyymi00009
Ei mene enää pitkään, kun Rydmaneista ja muista persuista päästään. On puhdistusten aika seuraavissa vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972