Kaksi kärkiehdokasta tässä kilpailussa ovat jo niin täpinöissään, että eivät siedä enää julkista keskusteluakaan tästä tittelistä. Sen olemme saaneet huomata kadonneiden keskustelujen lukumäärän perusteella.
Voimme jo paljastaa, että tittelin vie se, joka on kirjoittanut nämä kuolemattomat lauseet Onpassivesta:
-Automaattinen markkinointi.
-Automaattinen asiakashankinta, sisältää myös rekrytoinnin.
-Automaattinen liikenne jne. kaikki on automatisoitu.
-Järjestelmä myy ja tekee kaiken työn Sinun puolesta ja sinä tienaat tästä komissiota.
-Järjestelmä toimii oletusasetuksilla niin, että se mainostaa ONPASSIVE:n omia IT tuotteita ja sinä tienaat tästä jatkuvasta myynnistä reaaliaikaisesti ja toistuvasti.
Valitettavasti Onpassive on kuulemma "ajettu seinään". Kumpikaan kärkiehdokas ei ole kyennyt esittämään perusteluja tälle "seinään ajamiselle".
Arvoisa lukija, olisiko sinulla hyviä arvauksia miksi Onpassive "ajettiin seinään"?
Vuoden KEKKULIUKKO 2026: kilpailu kiristyy
Anonyymi-ap
6
394
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kilpailu on kovaa. Häpeilevätköhän nämä meidän sankarimme sitä mitä kaikkea tuli uhottua, MUAHAHA
- Anonyymi00010
Minun nimeni on rona olen misvo
- Anonyymi00014
Ovatko Miikka ja Heidi myös mukana kekkuliukkokilpailussa? Kyllä Juhan lapsetkin pitäisi ottaa mukaan kilpaan!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195573
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2782240- 931816
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1551134Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127- 1141108