Että näin pohjoisella pallonpuoliskolla on muutamia puita ja pensaita jotka ovat elävän näköisiä koko vuoden.
Lehtipuut ja pensaat pudottavat lehtensä suurimmaksi osaksi vuotta ja näyttävät kuolleelta.
Puisto-osasto voisi istuttaa näitä koko vuoden elävän näköisiä puita ja pensaita noiden kuolleen näköisten siasta.
Esimerkiksi ihka uudet torinrantaan istutetut puut olisivat voineet olla esimerkiksi mäntyjä eikä kuolleen näköisiä lehtipuita ??
Kuka kertoisi puisto-osastolle,
11
244
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Tuo on liian monimutkaista.
- Anonyymi00002
Kyllä tuon ehkä oikeanlaisella koulutuksella saattaisi saada menemään perille.
- Anonyymi00003
Havupuun istutukseen tarvitaan lääninhallituksen lupa ja sen saanti on nykyään kiven alla.
- Anonyymi00004
Onki havupuun istuttaminen tosiaan kielletty, onhan niitä muutama ouluun kuitenkin istutettu.
- Anonyymi00005
Torinrannan uudet puuntaimetkin olisivat jo vihreitä elävän näköisiä jos olisivat esim. männyntaimia.
Lehtipuissa ja havupuissa on sellainen ero että havupuut ovat vihreitä elävän näköisiä koko vuoden , lehtipuut ovat kuolleen näköisiä suurimman osan vuodesta. - Anonyymi00006
Ne näyttäisivä eläviltä koko talvenkin.
- Anonyymi00007
Nythän noihin lehtipuihinkin taas näyttää syntyvän eloa mutta enimmän ajan ovat kuolleen ja lohduttoman näköisiä.
- Anonyymi00008
Tunnustan rikokseni, mutta se on jo rangaistu.
Istutin taannoin 13 tammen tainta heitteillä olevalle puiston tapaiselle, jota ei oltu koskaan siivottu ryteiköstä. Meni muutamia vuosia, niin kaupunkin innostui siivoamaan ja mm niitti kaikki tammentaimetkin pois. Ei ne tunnista puita lehtienkään perusteella!
Niiti toisestakin paikasta toisen istuttamat tammen taimet pihansa reunasta.
Eihän Oulussa saa olla mitään kaunista eikä sellaiseksi kasvavaakaan; vain botnilaatikkokulttuuri on kaupungin poliittisen eliitin sallimaa!- Anonyymi00009
Jaa ikävämpi juttu, kaupunki kävi siistimässä.
Kaupunki on ottanut linjan että syksy ja talvi ja kevät kuolleen ja surkean näköistä kesällä sitten pätkä kauniimpaa, sen on riitettävä. - Anonyymi00010
Jaa ikävämpi juttu, kaupunki kävi siistimässä.
Kaupunki on ottanut linjan että syksy ja talvi ja kevät kuolleen ja surkean näköistä kesällä sitten pätkä kauniimpaa, sen on riitettävä. - Anonyymi00012
No johan meni läpi ja oikein kolmeen kertaan, ensin näytti että ei mene missään tapauksessa ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578