Talouskasvun suurimmat esteestä

Anonyymi-ap

Ahneet miljonäärit ja EK

Purra , Häkämies , helle, purra , Persut , kokoomus ja työläiset jotka luulee olevansa miljonäärejä äänestämällä.kokoomusta ja oikeiston

Tiedä paikkasi köyhä työlöinen

22

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Listasta puuttuu Häkämies ja MTV N pissikset jitkamsuolaataa väärää peogakansaa ja Es työkköri

• Anonyymi00002

Ahneet miljonäärit ja EK

Purra , Häkämies , helle, purra , Persut , kokoomus ja työläiset jotka luulee olevansa miljonäärejä äänestämällä.kokoomusta ja oikeiston

Tiedä paikkasi köyhä työlöinen

• Jos ahneet miljonäärit ovat talouskasvun este niin miksi ei ay mafia sijoita miljooniaan yritystoimintaan ja siten ala kunnostautumaan maan talouden pelastajana? Eikö ole tullut mieleen moinen uroteko?

Todellisuudessa vain tuotava yritys voi toimia hyvinvoinnin pohjana, siksi kilpailukyky on tärkeä asia. Kun ay mafia korottaa väkivalloin palkkoja niin se ei ole koskaan ottanut vastuuta tekemisistään vaan jättänyt vastuun aina muille, pääosin yrityksille.

Kyllä ay mafian pitää alkaa vastaamaan siitä, että jos se vaatii korotuksia niin se piiskaa sitä jäsenkuntaansa ansaitsemaan ne korotukset jottei meille tule tilannetta, jossa on satojatuhansia työttömiä, vai onkohan niitä jo tänne putkahtanut? Jos on niin mitä tekee ay mafia?

• Anonyymi00004

"Kun ay mafia korottaa väkivalloin palkkoja"

Sinä itse väitit että ay palkat on niin pienet ettet koskaan tehnyt niillä töitä. Mutta sitten lopulta jätit vastaamatta mitä tarkoitit ja mikä on ay palkka.

Suomessa ei ole ay mafiaa.

Ja muutenkin tuo koko kirjoituksesi melkoinen sirkus ja ulkona normaalista elämästä ja yhteiskunnasta. Johtuuko jostain sairaudesta.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

"Kun ay mafia korottaa väkivalloin palkkoja"

Sinä itse väitit että ay palkat on niin pienet ettet koskaan tehnyt niillä töitä. Mutta sitten lopulta jätit vastaamatta mitä tarkoitit ja mikä on ay palkka.

Suomessa ei ole ay mafiaa.

Ja muutenkin tuo koko kirjoituksesi melkoinen sirkus ja ulkona normaalista elämästä ja yhteiskunnasta. Johtuuko jostain sairaudesta.

Kyllä ay liike toimii mafiamaisesti, se käyttää väkivaltaa kuten erilaisia lakkoja saadakseen tahtonsa perille mutta ei vastaa siitä, että sen vaatimat väkivalloin saavutetut tulokset olisivat maan taloutta kohentavia. Mitä muuta se on kuin mafian touhua?

Palkan pitää olla aina sidoksissa jokaisen työntekijän aikaansaamaan työn tulokseen ja siinä mielessä minulle on kannattanut maksaa itse sopimaani palkkaa. Olen aina ollut "firmanmies", en vuosikymmenien työurani aikana ollut lakossakaan yhtäkään tuntia, jos ei tupakkalakkoa lasketa.

Ay mafiosothan rustaavat niitä' työehtoja joissa on myös palkkaluettelot tehtävän mukaan vaikka pitäisi olla jokaiselle työn tuloksen mukaan! Siinä nyt ay mafiapalkka määritettiin!

Normaali vapaa elämä on sitä mihin pitää osallistua ja ollessasi ay orja et näe vapaata elämää vaan joku voi tulla sanomaan jotta nyt et saa mennä töihin kun on päätetty lakosta vaikka sinulta ei sitä ole edes kysytty! Olen siis elänyt sinua normaalimpaa elämää itse päättäen asioistani!

• Anonyymi00005
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä ay liike toimii mafiamaisesti, se käyttää väkivaltaa kuten erilaisia lakkoja saadakseen tahtonsa perille mutta ei vastaa siitä, että sen vaatimat väkivalloin saavutetut tulokset olisivat maan taloutta kohentavia. Mitä muuta se on kuin mafian touhua?

Palkan pitää olla aina sidoksissa jokaisen työntekijän aikaansaamaan työn tulokseen ja siinä mielessä minulle on kannattanut maksaa itse sopimaani palkkaa. Olen aina ollut "firmanmies", en vuosikymmenien työurani aikana ollut lakossakaan yhtäkään tuntia, jos ei tupakkalakkoa lasketa.

Ay mafiosothan rustaavat niitä' työehtoja joissa on myös palkkaluettelot tehtävän mukaan vaikka pitäisi olla jokaiselle työn tuloksen mukaan! Siinä nyt ay mafiapalkka määritettiin!

Normaali vapaa elämä on sitä mihin pitää osallistua ja ollessasi ay orja et näe vapaata elämää vaan joku voi tulla sanomaan jotta nyt et saa mennä töihin kun on päätetty lakosta vaikka sinulta ei sitä ole edes kysytty! Olen siis elänyt sinua normaalimpaa elämää itse päättäen asioistani!

Mikä on ay orja?

• Anonyymi00006
        Extyökkäri kirjoitti:

Uusi Suomi on oikeistolainen lehti ja hallituksen asialla pelottelee kansaa, että joutuu maajussien ja yrittäjien verot maksamaan. Kaupunkien työväki on saanut kautta vuosikymmenien maksaa isot verot ja pitää herrojen Suomea pystyssä. Missä on menee suomalaisten kipuraja. Hallitus puhuu valheita, että rahaa ei ole kohta maksaa edes eläkkeitä. Herrat ovat rahat hässineet ja jakaneet pitkin Eurooppaa ja Afrikkaa. Pitäisi tosiaan vaatia näiltä päättäjiltä kansan tuhlaamat rahat kansalle takaisin ja pistää oikeuteen koko Hallitus ja eduskunta. Kuka tai mikä taho alkaisi selvittäm. Missä tai mihin sanotaan 5v aikana Suomen rahat ja ihmisten säästöt on viety. Onko sijoitettu mafiposeille, joilla on lonkerot joka puolelle maailmaa vai jaettu sotaa käyville maille. Nyt luvut pöytään kansan pettureille ja huijareille. Jo riittää peen jauhaminen kansalle. Älkää ihmeessä uskoo ja menkö lankaan. Totuus pitää kaivaa esille väkisten!!

• Anonyymi00007

"miksi ei ay mafia sijoita miljooniaan yritystoimintaan ja siten ala kunnostautumaan maan talouden pelastajana? "

Mitä ihmettä taas sekoilet?

Ay-liikehän on jo useita vuosikymmeniä sijoittanut omaisuuttaan esimerkiksi osakkuuksiin eri yrityksissä, ja erityisesti kiinteistöbisnes on ollut ay-liikkeelle erittäin tuottavaa toimintaa.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikä on ay orja?

Se on se, siis ay orja on henkilö joka jää lakkoon vaikka olisi töitä tekemättä eikä potkut uhkaisi! Hän on antautunut ay orjaksi koska kuuntelee ay mafiosoja enemmän kuin yritystä joka hänet ruokkii! Mitä muuta se on kuin orjuutta?

• Anonyymi00008
        Extyökkäri kirjoitti:

Se on se, siis ay orja on henkilö joka jää lakkoon vaikka olisi töitä tekemättä eikä potkut uhkaisi! Hän on antautunut ay orjaksi koska kuuntelee ay mafiosoja enemmän kuin yritystä joka hänet ruokkii! Mitä muuta se on kuin orjuutta?

Mikset sano suoraan ettei työntekijöillä saisi olla mitään oikeuksia sinun ulkona normaalista elämästä ulkona olevassa kuplassasi?
        No tietysti sinulla saisi olla kaikki edut ja palkat jos olisit pysynyt työelämässä olemaan ja omien puheitesi mukaanhan olisit ollut ainoa oikea tuottava työntekijä maailmassa.

Mitä tulee orjuuteen niin luitko lapin kausityöntekijöistä miten siellä kohdellaan ulkomailta tulleita työntekijöitä nykyisen kauhu/sinimusta hallituksen luvalla ja suostumuksella. Tuonkin sinä varmasti hyväksyt kun ei itselläsi ole mitään vastuuta omasta elämästäsi kun olet meidän rehellisten veronmaksajien elättämä.

• Anonyymi00009
        Extyökkäri kirjoitti:

Paljonko sait ay- liikkeen saatua sinut kiinni työoikeuden rikoksesta ?

Heilahtiko peräti häkki vai selvisitkö korvauksilla ?

Paatoksestasi päätellen sait kuitenkin elinikäisen trauman.

• Anonyymi00010
        Extyökkäri kirjoitti:

Siis Stalinin opein ja ajatuksin pitäisi edetä. Muuta Pohjois-Koreaan niin pääset tuntemaan mitä miltä ajatuksesi näyttää ja tuntuu. Tosin epäilen ettet montaa tuntia saa asiaa ihastella kun katsovat sinut rasitteeksi.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"miksi ei ay mafia sijoita miljooniaan yritystoimintaan ja siten ala kunnostautumaan maan talouden pelastajana? "

Ay-liikehän on jo useita vuosikymmeniä sijoittanut omaisuuttaan esimerkiksi osakkuuksiin eri yrityksissä, ja erityisesti kiinteistöbisnes on ollut ay-liikkeelle erittäin tuottavaa toimintaa.

älä lyö lyötyä...

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuo kiinteistöbisnes ei ole tuottavaa toimintaa vaan vain vuokratukien keräilyä. Olisivat perustaneet vaikka kaivoksia keräämään harvinaisia maametalleja tai sähköautotehtaan tai uuden Nokian kännytehtaan tai mitä vaan, josta saadaan vientiä aikaan runsaasti.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Mikset sano suoraan ettei työntekijöillä saisi olla mitään oikeuksia sinun ulkona normaalista elämästä ulkona olevassa kuplassasi?
        No tietysti sinulla saisi olla kaikki edut ja palkat jos olisit pysynyt työelämässä olemaan ja omien puheitesi mukaanhan olisit ollut ainoa oikea tuottava työntekijä maailmassa.

Mitä tulee orjuuteen niin luitko lapin kausityöntekijöistä miten siellä kohdellaan ulkomailta tulleita työntekijöitä nykyisen kauhu/sinimusta hallituksen luvalla ja suostumuksella. Tuonkin sinä varmasti hyväksyt kun ei itselläsi ole mitään vastuuta omasta elämästäsi kun olet meidän rehellisten veronmaksajien elättämä.

Olen ollut vuosikymmeniä töissä ja aina minulla on olleet ansaitsemani oikeudet, niin se pitäisi olla kaikilla. Jos ay sopii jostain niin sen myös pitäisi valvoa jotta ei ole myynyt viallista tuotetta eli, että työntekijät oikeasti ansaitsevat sen mitä heille palkkana ja etuina maksetaan! En vaan ole havainnut moista toimintaa ay porukan parissa tapahtuvan!

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Siis Stalinin opein ja ajatuksin pitäisi edetä. Muuta Pohjois-Koreaan niin pääset tuntemaan mitä miltä ajatuksesi näyttää ja tuntuu. Tosin epäilen ettet montaa tuntia saa asiaa ihastella kun katsovat sinut rasitteeksi.

Ei sinun mestarisi Stalinin, entisen vasurikunkun vaan järkevän talouspolitiikan. Minun politiikallani päästäisiin parempaan ja siitä olen itse esimerkkinä. Vallan hyvin pärjään sillä mitä saan eläkkeenä ja sen lisäksihän on noita varoja joita työvuosina tuli keräiltyä!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jospa kuule demari putin trolli itse painelisit putinin syliin itkee ja siinä sivussa nuolee putinin saappaita ethän muuta osaa. Sakoon sikalauma onkin siellä jo röhkimässä röh röh.

• Anonyymi00013

Siinä on se ongelma, että yritysten kilpailukykyä rapauttaa kaltaisistasi koostuva eläkeläisloispummilauma.

Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi ALLE NELJÄSOSAN 😂

Niinpä sinä sitten irvokkaasti loisit meidän osakkeenomistajien piikkiin 😜

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Siinä on se ongelma, että yritysten kilpailukykyä rapauttaa kaltaisistasi koostuva eläkeläisloispummilauma.

Et sitten huomaa sitäkään, että ilman eläkeläisiä sinua ei edes olisi olemassa, ainakaan et olisi oppinut lukemaan elleivät nykyiset eläkeläiset olisi sinua aikoinaan opettaneet!

Olet kaikesta velkaa meille eläkeläisille mitä sinulla tänään on!

• Anonyymi00014
        Extyökkäri kirjoitti:

Et sitten huomaa sitäkään, että ilman eläkeläisiä sinua ei edes olisi olemassa, ainakaan et olisi oppinut lukemaan elleivät nykyiset eläkeläiset olisi sinua aikoinaan opettaneet!

Olet kaikesta velkaa meille eläkeläisille mitä sinulla tänään on!

Röh röh ja minä olen velkaa lestinheittäjälle KVIIIIK !!

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Päinvastoin me, siis minä ja kaltaiseni olemme lisänneet kilpailukykyä koska olimme töissä emmekä luimistelleet työttöminä kuten sinun ikäpolvesi. Minäkin viimeiset noin 30 vuotta olin suunnittelijana osin omistamassani yrityksessä ja teimme kauppaa tuotteilla joita myytiin paljon vientiin Suomen lisäksi. Innovaatiomme toimii edelleen porukan joka osti siihen oikeuden toimesta ja olen niihin tuotteisiin törmännyt monesti jälkeenpäin. Ne olivat ohjauskeskuksia tietyille erityisaloille ja noin puolet niistä meni vientiin silloin minun aikanani.

Sinä tuskin omistat montaakaan osaketta mistään tuottavasta yrityksestä! Minulla on ihan omia ostettuja osakkeita!

• Anonyymi00015
        Extyökkäri kirjoitti:

Päinvastoin me, siis minä ja kaltaiseni olemme lisänneet kilpailukykyä koska olimme töissä emmekä luimistelleet työttöminä kuten sinun ikäpolvesi. Minäkin viimeiset noin 30 vuotta olin suunnittelijana osin omistamassani yrityksessä ja teimme kauppaa tuotteilla joita myytiin paljon vientiin Suomen lisäksi. Innovaatiomme toimii edelleen porukan joka osti siihen oikeuden toimesta ja olen niihin tuotteisiin törmännyt monesti jälkeenpäin. Ne olivat ohjauskeskuksia tietyille erityisaloille ja noin puolet niistä meni vientiin silloin minun aikanani.

Sinä tuskin omistat montaakaan osaketta mistään tuottavasta yrityksestä! Minulla on ihan omia ostettuja osakkeita!

HeHe sinä ja kaltaisistasi koostuva eläkeläisloispummilauma on pahin este yritysten kilpailukyvylle🤪

Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi ALLE NELJÄSOSAN!

Niinpä sinä sitten irvokkaasti loisit meidän nykyisten osakkeenomistajien piikkiin 😜

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      343
      2799
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      65
      2266
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1949
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      1581
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1532
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1129
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1019
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      261
      950
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      918
    10. 39
      800
    Aihe