Onko oma huone vai yhteismajoitus?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kaikilla vihreillä on yhteismajoitus psykoosiosastolla.
- Anonyymi00002
Kuka maksaa hoidon, joku huijariyhdistys vai sossu?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuka maksaa hoidon, joku huijariyhdistys vai sossu?
Demarien lomaliitto yhdistys.
- Anonyymi00005
Pääsikö Virta vappulomalle?
- Anonyymi00006
Piti hienon puheen eilen Apteekkimuseon edustalla. Orkesteriin oli erinomainen
- Anonyymi00008
Sofia on supertähti ja älykkäämpi kuin yksikään persu
- Anonyymi00009
Puhuiko Vihreiden tavoitteista eli raiskauskulttuurien vahvistamiseta. Poliisin tilastojen mukaan ulkomaalaisten epäiltyjen osuus kaikissa seksuaalirikoksissa on noin 33 prosenttia ja raiskausten osalta noin 40 prosenttia. Yliedustuksessa ei ole tapahtunut muutoksia viime vuosina.
Suhteessa väkilukuun ulkomaalaistaustaisten osuus seksuaalirikoksista on 65% ja raiskauksien osuus 75%
Tietenkin muslimien osuus puuttuu, koska naista tai lasta ei voi raiskata heidän uskontonsa mukaan, joten musliminaiset eivät tee rikosilmoituksia, vaan ovat raiskattavina joka päivä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512