Eli kysymys otsikossa, kuumia vinkkejä kullanarvoisia vastauksia. Trollien tekemiä jatkoaloituksia kannattaa varoa myöh.
Tiedätkö missä mahis nähdä "hänet"
28
440
Vastaukset
- Anonyymi00001
Töissä
- Anonyymi00002
Töissä. Kun pyrähtelee kiiturillaan
- Anonyymi00003
En tiedä. En tiedä mitä harrastaa, missä käy kaupassa tai missä muuten liikkuu ja milloin. Työpaikalleen en mene partioimaan.
- Anonyymi00004
Kesällä erilaisissa tapahtumissa, jos hyvä tuuri käy. Muuta en keksi. Kesä on siinä mielessä huonoa aikaa, kun silloin näkee ehkä vähiten.
Naiselta - Anonyymi00005
Tiedän ja tällä kertaa en paljasta mitään kenellekään
- Anonyymi00006
Treeneis
- Anonyymi00007
Töissä
- Anonyymi00008
Tiedän ja siksi välttelenkin sitä paikkaa. Näkeminen on siinä hetkessä kivaa ja saa aikaan lämpimän läikähdyksen sydänalassani, mutta jälkeenpäin kaiho hyökyy ylitseni.
- Anonyymi00009
Tietenkin. Aina samassa paikassa.
- Anonyymi00010
Tollanen on pakkomielteinen,joka seuraa ja vainoaa ja on aina samassa paikassa,ei ymmärrä,ett on rikollista,sairas kiusaaja! Tulee toisten yksityis alueille,koska kommunismi on sellasta,ett kaikki on muka yhteisiä,vaikkei niin ole,onko vapaalla jalalla,ajoiko tuosta taas. ?]]0
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tollanen on pakkomielteinen,joka seuraa ja vainoaa ja on aina samassa paikassa,ei ymmärrä,ett on rikollista,sairas kiusaaja! Tulee toisten yksityis alueille,koska kommunismi on sellasta,ett kaikki on muka yhteisiä,vaikkei niin ole,onko vapaalla jalalla,ajoiko tuosta taas. ?]]0
Tuo ihmin"kiusaa täällä pudasjärvellä,kuka tuota jaksaa,kiusaako muita?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siinä on se toinen puoli tuosta viestistä.Näkee oman kaivatun mutta siinä samalla pakko nähdä vainoajakin.Koska vainoaja tietää milloin me nähdään.On minulla silmät päässä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuinka hulluja te oikeen ootte? Tottakai samassa paikassa. Sehän on töissä siellä.
- Anonyymi00013
somessa, jossa en itse ole enää
- Anonyymi00014
Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se höpönen ujoilee..
- Anonyymi00022
Ai höpönen mistä sää tiesit nimeni.
- Anonyymi00016
Se on nykyään kylmäkoskella omassa yksiössään.
- Anonyymi00017
tuota tekniikkaa voi kokelilla jos siis laita käsi jalkojen väliin niin ne jalat lämmittävät kättä, varsinkin nyt kun uusi jääkausi lähestyyy
- Anonyymi00018
Kenet
- Anonyymi00019
Jos otan hotellihuoneen tosta, niin tavataanko siellä?
- Anonyymi00020
Kerranhan tässä vain eletään
- Anonyymi00021
Munakin alkoi seisomaan jo
- Anonyymi00024
Utelias, kun kurkkii ympärilleen.
- Anonyymi00023
Niuvassa voisin käydä katsomassa.
- Anonyymi00025
En 🤥
- Anonyymi00026
Nussittais vain
- Anonyymi00027
No kaupassa yleensä. Eilen heitin sitä tomaatilla takaraivoon ja juoksin piiloon pakastealtaaseen ahihohohi 🤭
- Anonyymi00028
Vellulle ei puhuta mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006