Tiedätkö missä mahis nähdä "hänet"

Anonyymi-ap

Eli kysymys otsikossa, kuumia vinkkejä kullanarvoisia vastauksia. Trollien tekemiä jatkoaloituksia kannattaa varoa myöh.

28

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Töissä

• Anonyymi00002

Töissä. Kun pyrähtelee kiiturillaan

• Anonyymi00003

En tiedä. En tiedä mitä harrastaa, missä käy kaupassa tai missä muuten liikkuu ja milloin. Työpaikalleen en mene partioimaan.

• Anonyymi00004

Kesällä erilaisissa tapahtumissa, jos hyvä tuuri käy. Muuta en keksi. Kesä on siinä mielessä huonoa aikaa, kun silloin näkee ehkä vähiten.
      Naiselta

• Anonyymi00005

Tiedän ja tällä kertaa en paljasta mitään kenellekään

• Anonyymi00006

Treeneis

• Anonyymi00007

Töissä

• Anonyymi00008

Tiedän ja siksi välttelenkin sitä paikkaa. Näkeminen on siinä hetkessä kivaa ja saa aikaan lämpimän läikähdyksen sydänalassani, mutta jälkeenpäin kaiho hyökyy ylitseni.

• Anonyymi00009

Tietenkin. Aina samassa paikassa.

• Anonyymi00010

Tollanen on pakkomielteinen,joka seuraa ja vainoaa ja on aina samassa paikassa,ei ymmärrä,ett on rikollista,sairas kiusaaja! Tulee toisten yksityis alueille,koska kommunismi on sellasta,ett kaikki on muka yhteisiä,vaikkei niin ole,onko vapaalla jalalla,ajoiko tuosta taas. ?]]0

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tollanen on pakkomielteinen,joka seuraa ja vainoaa ja on aina samassa paikassa,ei ymmärrä,ett on rikollista,sairas kiusaaja! Tulee toisten yksityis alueille,koska kommunismi on sellasta,ett kaikki on muka yhteisiä,vaikkei niin ole,onko vapaalla jalalla,ajoiko tuosta taas. ?]]0

Tuo ihmin"kiusaa täällä pudasjärvellä,kuka tuota jaksaa,kiusaako muita?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Siinä on se toinen puoli tuosta viestistä.Näkee oman kaivatun mutta siinä samalla pakko nähdä vainoajakin.Koska vainoaja tietää milloin me nähdään.On minulla silmät päässä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kuinka hulluja te oikeen ootte? Tottakai samassa paikassa. Sehän on töissä siellä.

• Anonyymi00013

somessa, jossa en itse ole enää

• Anonyymi00014

Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se höpönen ujoilee..

• Anonyymi00022

Ai höpönen mistä sää tiesit nimeni.

• Anonyymi00016

Se on nykyään kylmäkoskella omassa yksiössään.

• Anonyymi00017

tuota tekniikkaa voi kokelilla jos siis laita käsi jalkojen väliin niin ne jalat lämmittävät kättä, varsinkin nyt kun uusi jääkausi lähestyyy

• Anonyymi00018

Kenet

• Anonyymi00019

Jos otan hotellihuoneen tosta, niin tavataanko siellä?

• Anonyymi00020

Kerranhan tässä vain eletään

• Anonyymi00021

Munakin alkoi seisomaan jo

• Anonyymi00024

Utelias, kun kurkkii ympärilleen.

• Anonyymi00023

Niuvassa voisin käydä katsomassa.

• Anonyymi00025

En 🤥

• Anonyymi00026

Nussittais vain

• Anonyymi00027

No kaupassa yleensä. Eilen heitin sitä tomaatilla takaraivoon ja juoksin piiloon pakastealtaaseen ahihohohi 🤭

• Anonyymi00028

Vellulle ei puhuta mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe