Olen vain niin kiinni sinussa

Anonyymi-ap

Näissä tunteissa. Minun pitäisi pystyä repäisemään itseni irti. Ei tämä tee hyvää minulle. Sinullakin olisi paljon tärkeämpää tekemistä, kuin haaveilla meistä. Miehelle

27

435

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Jätä rauhaan, kiitos.

• Anonyymi00004

Ohi

• Anonyymi00027

Ootko taas naisena esiintyvän aloituksiin vastaileva esiintymässä kekelle miehenä joka on harhaisen maailmasi sekundaarinen pakkomielteen kohde? Tais tykätä kyttyrää tämä toinen leikkeihisi osallistutettu osapuoli. En ihmettele.

• Anonyymi00003

Ei ole parempaa. Olen työtön alkoholisti.

• Anonyymi00005

Ohi

• Anonyymi00006

Otan osaa, toivottavasti tilanteesi paranee, mutten tahdo sekaantua siihen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En tarvitse osanottoa... satanen riittää, aluksi

• Anonyymi00024
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sivusta

• Anonyymi00007

Kirjoitan kuin hänelle.
      Vaikka on ollut pitkiäkin aikoja välissä, ettemme ole nähneet niin olet ollut koko ajan mun ajatuksissa.
      Aina kun tulee joku uusi kokemus niin mietin miltä se tuntuisi kanssasi. Olen rakentanut vaaleanpunaisille hattaroille liiankin hyvät sokkelit. Olet mulle todella tärkeä.
      Uskon myös että emme koskaan päädy yhteen, mutta haluan silti pitää sut elämässäni, tapahtui mitä tahansa. Välillä tuntuu että haluaisit lähentyäkin, mutta sitten huomaankin että et.
      Käyn läpi prosessia joka vie paljon energiaa, sekä vaatii keskittymistä.
      Usko silti että olet mulle rakas ajatus ja se on moneenkin asiaan tällä hetkellä ainoa syy, ja vielä kliseisesti sanon että mikään ei tunnu miltään ilman sua. Siksi tulevaisuus kokonaan ilman sua pelottaa.
      Kiitos kun olet sinä ja siinä.
      K

• Anonyymi00009

Ohi meni

• Anonyymi00008

Mikä voisi olla tärkeämpää, kuin naisen hyvinvoinnin ylläpitäminen? m>n

• Anonyymi00012

Ohi meni

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ohi meni

Et ole aloittaja.

• Anonyymi00019

Onhan se tärkeää.

• Anonyymi00026

Koiran ulkoiluttaminen esim.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Koiran ulkoiluttaminen esim.

Tämäkään runqqu ei välttämättä ole palstaäijä. Täytyy olla ihan oman tason läjä, että kun tietää erään pedon viitanneen tällä kyseisellä nisäkkäällä toisten jälkikasvuun, hieroo sitä naamaan ihan tarkoituksella.

Terkkuja vaan sinne stadiin, katkera epätoivoinen joulupukki.

• Anonyymi00011

No ei kyllä ole.

• Anonyymi00013

Ohi meni

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ohi meni

Et ole aloittaja.

• Anonyymi00014

Miksi pitää repäistä itsesi irti?

• Anonyymi00017

Hän on varattu.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hän on varattu.

Kerro naisina esiintyen hömpänpömppiä hööpöttävä äijä lisää jotain mehukasta tietoa- onko esim pienten kaksosten iskä tms? Pick up a ”daddy” today @internet. T naiselta

• Anonyymi00018

Tulehan tyttö syliini hetkeksi. Jotenkin tämä homma pitää meidän ratkaista. Vaikea yhtälö molemmilla.

• Anonyymi00021

No tämä. Ajattelin juosta suoraan perämereen huutaen erilaisia latinalaisia rakkausrunoja, sitten vajoan pohjaan pulputtaen ja itkien. Prööt mikset rakasta yms. Nousen vielä kuitenkin pintaan vetämään viimeiset röökihenkoset 😎

• Anonyymi00022

Ohi

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ohi

No niin meni joo, ohi ja yli hilseen suurimmalla osalla.

• Anonyymi00025

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2122
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe