se mitään vaikuta mihinkään:) mä oon äitinä hommelini hoidellu suuntaan -ja toiseen, nyt on lapseni pienten lasten vanhempia, ja heillä on niin kiireellinen oma perhe-elämänsä jakso, että hengästyttää sivusta.
Tyydyn yksinäisyyteen äitienpäivänä :) ei se haittaa! 💓💞💓
Yksin äitipäivänä, muttei
13
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun lapset ei ole vuosikausiin muistanut minua. Tyttären pitää päästä aina hienoon ravintolaan ja poika on aina anoppilassa. On aika moista. Mutta rahaa osaavat kerjätä
- Anonyymi00004
Saanko kysyä, tai kysyn, kuka tollasta tekee??
- Anonyymi00007
Eikö harmita miksi ylipäätänsä teit lapsia. Kyllä harmittaa sinun puolesta sinulla on itsekkäitä lapsia jotka vaan odottaa perintöä.
- Anonyymi00008
Lapset muuttuu maailmalla eivät enää välitä omasta äidistä. Hyvin vointi on niin tärkeetä ettei äidille edes kahvia keitetä.
- Anonyymi00002
Nii, haluukko viettää yksin äitienpäivän?? Jos se sun toive, ni tosi jees mut muuten oon surullinen....
- Anonyymi00003
Se on surullista, pahoillani
- Anonyymi00005
Minulle tulee kutsu lapseni perheen luo kakkukahville aina äitienpäivänä. Tullut jo siitä asti kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi.
- Anonyymi00006
Aivan väärin sanottu kun on kiire ei kerkiä omaa äitiä tavata Itsekkäitä lapsia ajattelevat vaan omaa hyvinvointia. Miksi tehdään lapsia kun eivät välitä. Äiti tekee ison työn turhaan. Sitten vaan anoppia juhlitaan
Noh. toivotaan että joskus muistaisivat =) ainakin pitävät kovasti huolta kuitenkin, omalla tavallaan. Varmasti Olen -päivittäin-mielessään, mutt 3kymppisill on kiireitä :)) Eikö vain :D 💕💕💕
- Anonyymi00009
Minulle tulee tuosta "olen hommelini hoidellut jne......." se vaikutelma että et ole halunnutkaan osallistua sen jälkeen kun ovat omilleen muuttaneet. Itsellä tilanne se että sanoin jo siinä vaiheessa kun lapseni omilleen muutti että jos muuttaa jossain vaiheessa toiselle paikkakunnalle kun on hänellä omia lapsia niin tulen perässä. Ei ole muualle muuttanut, mutta minä muutin lähemmäksi kun toista lasta odotti ja olen aina tarvittaessa ollut valmis auttamaan ja hoitamaan lapsia niin että saavat välillä lapsivapaata viikonloppua ym yhteistä aikaa. Useamman kerran vuodessa. Heillä myös koira jota olen tarvittaessa myös ulkoiluttanut. Muuten en ole heidän elämäänsä puuttunut ja neuvojakin olen antanut vain kysyttäessä.
t. Anonyymi00005
2026-05-09 10:18:11
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656