Aivan hulluna pieniin rintoihin. Saisiko hyväillä, hiplailla, suudella, nauttia oikein rauhassa? Saanhan antaa sinulle nautinnollisen hetken ja nauttia myös? Kaikin puolin katseen kestävä ja hellä herrasmies Etelä-Savosta
Pienet rinnat
11
493
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä tykkään myös naisista joilla on pienet nätit tissit,
Sellaiset kuin tällä neitokaisella.
https://www.erome.com/a/UopDb26s- Anonyymi00003
Sairasta paskaa
- Anonyymi00007
Upee perse tuolla naikkosella.
Kyllähän tuon näköistä aika mielellään panis. - Anonyymi00008
Aika hottis blondi.
Todella hyvä perse muijalla. Oispa nannaa päästä panemaan häntä, etenkin jos antaa panna paljaalta. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika hottis blondi.
Todella hyvä perse muijalla. Oispa nannaa päästä panemaan häntä, etenkin jos antaa panna paljaalta.Paskaa se tuonkin perse suoltaa
- Anonyymi00002
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi00004
Olen ollut sängyssä superkauniin naisen kanssa, jolla ei ollut tissejä lainkaan, rintakehä oli, kuin 10:n vuotiaalla pojalla. Mutta hänellä oli tosi pitkät jalat ja niin muodokasta peppua ja lantiota en ole sen koommin nähnyt. En kiinnittänyt hänen tissittömyyteensä mitään huomiota ja kohtelin häntä sängyssä, kuten muitakin naisia, sain elämäni parasta seksiä. Hän oli hyvin naisellinen, vaikka ei rintoja ollutkaan!
- Anonyymi00006
Tuollainen nainen on mahtava kokemus etenkin jos hänellä seisoo iso kalu kovana.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuollainen nainen on mahtava kokemus etenkin jos hänellä seisoo iso kalu kovana.
Kyllä kyseessä oli aito nainen, tapasin kerran jälkeenpäin sattumalta, vaihdoimme kuulumisia, minulla oli silloin kaksi lasta, hänellä kolme!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä kyseessä oli aito nainen, tapasin kerran jälkeenpäin sattumalta, vaihdoimme kuulumisia, minulla oli silloin kaksi lasta, hänellä kolme!
No mukavaa että teillä oli kivaa, mutta transtyttöjen jälkeen ei ole paluuta pilluun. Kokemusta on.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
No mukavaa että teillä oli kivaa, mutta transtyttöjen jälkeen ei ole paluuta pilluun. Kokemusta on.
Mee sirkukseen pelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273505Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142710Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182652Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771742Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261616Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt161597Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001325- 1411302