Niin mies oletko ja mikä hiippakunta
Ootko jotenkin uskonnollinen
12
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
no vttu vaikutanko siltä
- Anonyymi00002
Olen pakana😝
- Anonyymi00003
Olen uskollinen ja vaihdan hiippakuntaa.
- Anonyymi00006
Meinasin kans kirjoittaa, että vaihdan hiippakuntaa. En kirjoittanut, koska ei huvittanut 😐
- Anonyymi00004
Itse olen kristitty. En varsinaisesti uskonnollinen. En harjoita mitään isä meidän rukouksia, kymmentä käskyä jne. On vain henk. koht. usko siihen että Jeesus on Jumala, maksoi minunkin synneistä ristillä ja nousi kuolleista. Enkä vihaa homoja. Toki toivon että tulisivat uskomaan ja sen kautta heidän mielensä muuttuisi asioista kuten homoseksuaalisuus. Samaa toivon toki muillekin. Kaikilla ihmisillä on omat syntinsä. Kaikki tarvitsevat pelastajan.
- Anonyymi00007
10 käskyä on aika hyvä ohjenuora elämään, jos ei muuta ja rakkauden kaksoiskäsky. Mutta nuo nyt pitäisi olla niin selviä asioita jo ihan etiikassakin.
- Anonyymi00009
Eikös homoseksuaalisuus ole synnynnäistä, ei siitä parannuta kun se on ominaisuus ihmisessä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
10 käskyä on aika hyvä ohjenuora elämään, jos ei muuta ja rakkauden kaksoiskäsky. Mutta nuo nyt pitäisi olla niin selviä asioita jo ihan etiikassakin.
Käskyt on vaan kertomassa että kaikki on syntisiä. Oikea parannus syntyy uskosta Jeesukseen. Kymmenen käskyä ei auta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikös homoseksuaalisuus ole synnynnäistä, ei siitä parannuta kun se on ominaisuus ihmisessä.
Samaa jotkut väittää kaikesta muustakin. Ihmisen synnynäiset ominaisuudet saattavat houkutella varastamaankin, jos vaikka syntyy köyhään perheeseen, jossa ei arvosteta työntekoa.
- Anonyymi00005
Tännekin kirjoittaa vaikka kuinka monta ihmistä.
Monista kymmenistä päivittäisistä kirjoittajista ei todennäköisesti kukaan löydä etsimiään tai kaupassa hyllyjen välissä näkemiään ihmisiä…..- Anonyymi00008
Minusta tänne kirjoittaa aina vaan ne samat. En voi olla ainut sama.
- Anonyymi00012
Minä ja Rakkaani uskotaan toisiimme ja perheeseen... se riittää meille! Usko on voimavara joka ei ole luokiteltu mihinkään lokeroon eikä lahkoon. Tietty voima ohjaa meitä siihen onneen mitä tavoittelemme🙏👨👩👦
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658