Punainen tupa ja perunamaa

Anonyymi-ap

Haaveilit mökistä. Eikös juu?
Siellä sinulla olisi oma verstaasi.
Pitäusit siellä touhuta omiasi.
Minä hoitaisin pihan pieneläimiä.
Hölmöjä unelmia, jotka eivät ole totta.

Ehkä sinä grillaat kesäiltana ja keitän perunat ja teen salaatin. Saat jälkiruuaksi lettuja.

Ja jos siellä olisi järvi. Voisimme lämmittää saunan ja köydä uimassa. Olihan lämmin kesäpäivä.

Semmoisi pieniä hölmöjä unelmia. Tuedän ettei ne ole totta.

43

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nii..ei sen punainen tarvi olla.

• Anonyymi00020

On se maalla tuo punainen väri yleinen ja sopiva, niin minullakin. Ei kait tuo meidän romanssi varmaan siitä jää kiinni. Jos sopivasti houkuttelisit maalaisin sen mieleiseesi väriin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

On se maalla tuo punainen väri yleinen ja sopiva, niin minullakin. Ei kait tuo meidän romanssi varmaan siitä jää kiinni. Jos sopivasti houkuttelisit maalaisin sen mieleiseesi väriin.

Saisinko laittaa kukkia tontin täyteen?

• Anonyymi00002

Toi jäkiruoka kiinnostaa olisko ne vipattavialettuja.

• Anonyymi00003

Onko tämä jokin ällöttävä viesti?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No ei todellakaan vaan jotain kaunista ja luonnollista ( toivottavasti myös kosteaa).

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Suurin osa miehistä on tuollaisia. Ne voi vain ohittaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Suurin osa miehistä on tuollaisia. Ne voi vain ohittaa.

Suurin osa miehistä ei ole tuollaisia. Feminismi ja metoo vain ovat luoneet kulttuurin, että naiset saavat hyvin paljon entistä vähemmän kohtaamisia normaalien miesten kanssa, mutta sikojen kanssa kohtaamisten määrä on ennallaan, koska nämä eivät edelleenkään piittaa. Näin syntyy naisten päässä vinouma "suurin osa miehistä on tuollaisia".

Feminismi teki miehistä ja naisista aiempaa onnettomampia ja normaalin parinmuodostuksen hankalammaksi.

• Anonyymi00022

Kyllä maistuisi!

• Anonyymi00037

Nämä aloittajaäijän tai jonkun muun eroottiset anagrammit on ”vähän” väsyneitä

• Anonyymi00038
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei ole tuollaisia. Feminismi ja metoo vain ovat luoneet kulttuurin, että naiset saavat hyvin paljon entistä vähemmän kohtaamisia normaalien miesten kanssa, mutta sikojen kanssa kohtaamisten määrä on ennallaan, koska nämä eivät edelleenkään piittaa. Näin syntyy naisten päässä vinouma "suurin osa miehistä on tuollaisia".

Feminismi teki miehistä ja naisista aiempaa onnettomampia ja normaalin parinmuodostuksen hankalammaksi.

Eli oli miten oli- sinulle ei lohkea kuitenkaan, aloittajaäijä/palstaäijä? Niin surullinen tarina…

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nämä aloittajaäijän tai jonkun muun eroottiset anagrammit on ”vähän” väsyneitä

Alkoipa muuten pienestä huomiosta tekstikenttä pomppia. Tunteisiin meni

• Anonyymi00004

niin no tuli mieleen jos pta kpli Kauniit ja Rohkeat kokoelma 8000 DVD-levyä tulee kaikki jaksot

• Anonyymi00006

ei onneksi minulle. Muutan toki mutta en maatalon emännäksi. Juu, palaan Savoon kun rahat on tulleet, ei ne niitä enää kauaa estä.

• Anonyymi00016

Luojan kiitos!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Luojan kiitos!

Heittöidyitkö järkesi ajat sitten menettänyt maalittaja palstaäijän, eli aapeen sivutarinaan sillä ajatuksella, että tämä on se obsession kohteesi, joka ei nk saisi olla missään? Aivan tervettä ajattelua- jatka samaan malliin. Tee Tee

• Anonyymi00007

Ei mitään ötököitä pihalle. Hoida vaikka muurahaisia.

• Anonyymi00009

Käykö satiaiset.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Käykö satiaiset.

Sullakin olisi pöytään jotain annettavaa- onko tämä mainos vai mikä

• Anonyymi00012

Ihan näin asiasta kukkaruukkuun; kuka idiootti rakennuttaa mustia/tummia taloja

• Anonyymi00018

Ne on komeita nykyisin, kätkeytyy tietysti hyvin metsämaisemiin.

• Anonyymi00013

Minulla täällä erämaajärvenrannalla on oikeastaan nämä kaikki, nainen vain puuttuu. Onnekseni on ollut pakko oppia sekä ulko ja sisähommat. Ruokiani on moni kehunut vaikka 10 vuotta sitten en osannut keittää kuin kahvit Kyllä se tuo siperia kummasti opettaa ja periksi ei anneta.

• Anonyymi00015

Kuka sun ruuat teki aikasemmin?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Äitihän se vanhallepojalle pisti ruuat nokanalle Sittemmin se tarjoilupuoli siirtyi minun harteille. Ihan kiitettävästi ohjeita tuli ja lopulta ei käynyt edes katsomassa mitä teen, sanoi vain että kyllä osaat. Kiitollinen olen hyvistä neuvoista ja tapahtuu ruuanlaitto ja muutkin kukkapenkin hoidot. Tietenkin se sopuisa nainen olisi aina terve tullut vaikka nytkin kaikki ok. Kävisi se ihan hyvin toisinkin päin jos hän halkoja hakkaisi hyvät keitot keittäisin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Äiti

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Äitihän se vanhallepojalle pisti ruuat nokanalle Sittemmin se tarjoilupuoli siirtyi minun harteille. Ihan kiitettävästi ohjeita tuli ja lopulta ei käynyt edes katsomassa mitä teen, sanoi vain että kyllä osaat. Kiitollinen olen hyvistä neuvoista ja tapahtuu ruuanlaitto ja muutkin kukkapenkin hoidot. Tietenkin se sopuisa nainen olisi aina terve tullut vaikka nytkin kaikki ok. Kävisi se ihan hyvin toisinkin päin jos hän halkoja hakkaisi hyvät keitot keittäisin.

tulisin valmiille, tulisin

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihan äidinmaidolla olen eläny ,ja toivon että ei tarvis rintaruokintaa keskeyttää että olis jatkumoa.

• Anonyymi00014

Kyllä ne on eräälle.

• Anonyymi00041

Hankkikaa palstaäijän eli aapeen töhöjen tekstien arvailijat jo elämä🥱

• Anonyymi00025

jos alkaa nukuttamaan joku juttukin paljoa, niin aina varmistettava että ei ole sängyn alla joku Kummitusherra Maeko sängyn alla vaanimassa.

• Anonyymi00027

En luule, että olet sellainen tunteeton kivi, mutta olen epäillyt, että se olet sinä senkin taustalla ja että jostain syystä olisit halunnut näyttää sellaisenkin puolen. En ajattele, että olisit rajoittunut ja estoinen, naisen alistaja. Sellaista en voisi rakastaa. En kuitenkaan jaksa ymmärtää käytöstäsi. Minun ei tarvitse hyväksyä salamyhkäisyyttä, hiljaisuutta. Jos rakastat, osaisit myös huomioida tarpeeni. Ja, jos pyydän, olisit tavoitettavissa.

• Anonyymi00028

Ajattelen niin, että silloin joskus. Sinä tahallisesti olet toiminut minua kohtaan todella ikävälläkin tavalla. On ollut tarkoituksellista etäännyttämistä. On vaikea enää luottaa, että välittäisit. Mikään ei oikeastaan puhu sen puolesta, ei mikään konkreettinen todiste.

En halua jäädä kiinni sellaiseen, mikä ei vie eteenpäin.

• Anonyymi00029

Pitäisi pystyä asioiden todellisuus käydä läpi. Tarkoitus ei ole haukkua. Sekin on parantavaa, että kohtaa asioita totuudellisesti.

En aio odotella, josko huolit jonakin päivånä. Jos se ei ole nyt, ei se ole koskaan. Olisi ikävå, että joku laittaisi odottamaan ikuisesti ja ikåvää sille, joka ei osaa olla odottamatta.

Kerron sen samalla itselleni.

• Anonyymi00030

En halua elää unelmissa. Se ei ole todellisuutta. Jos et osaa ottaa yhteyttä vuosien jälkeen, päästä menemään. Miksi annat odottaa? Ja tätä sinä oikeasti tahdot. Haluat vain, että kerron sen itse sinulle. Ja voit hyvillä mielin elää elämääsi.

• Anonyymi00031

En syytä sinua menneistä. Enhän edes osaa olla itsekään tarpeeksi hyvä. Jos olisin ollut hyvä ja toiminut oikein, en olisi valinnut sinua. Valitsin silti sinut. Jokin sinussa resonoi tavalla, mitä en ole muiden kanssa kokenut. En vain tiedä voiko saavuttamatonta odottaa ikuisesti.

• Anonyymi00032

Olen kait hölmö, koen välittäväni sinusta.
      Se vain, ettei haluaisi joutua huomaamaan, että on jätetty odottamaan. Missä vaiheessa ymmärtää luovuttaa? Ja. miksi niin?

• Anonyymi00033

Tuollaisesta sitä on haaveillut, ei ole toteutunut.

Täytyy sanoa, että osui niin kohilleen kuin vain voi osua, mutta.. Niitä haaveita vain.

Kiva oli tosin lukea tämä aloitus. Sai silmissäni näkymään kuin verhon taakse olisin katsonut jonkun muun haaveita ja huomannut täysin tai lähestulkoon saman haaveen.

• Anonyymi00034

Tuo on oikeastaan kotona. Ei niitä lettuja kuitenkaan koskaan ehdi paistaa. Eikä kalaa savustaa.

• Anonyymi00035

Haluatko, että huomaan, että odottaminen on turhaa. Tämä on tämmöinen palsta ja siellä tosielämässä asiat mitatataan. Jätät sen minun huomioitavakseni.

• Anonyymi00036

Tiesitkö, että Roomann syntyhistoriassa Romulus ja Remus laitetaan koriin ja kori laitetaan joen vietäväksi, koska kuingas pelkää ennustuksen toteutuvan ja heistä tulevan hallitsijoita, määrää heidät tapettavaksi.

• Anonyymi00042

Tämäkin aloitus on palstaäijän naista esittäen kirjoitettu höttöinen haave- mies puuhastelee ulkona ja vaimoke puuhastelee köökissä pullapellit kolisten. Ikinä ei mennä vihaisena nukkumaan eikä riidellä ym, se on vaa mainos. Naiselta

• Anonyymi00043

En tykkäisi

• Anonyymi00044

Tykkäisin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      407
      3024
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1999
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1572
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1012
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      1003
    10. 40
      874
    Aihe