miten ensin etsin täältä jotain merkkiä, ja sitten jos löydän jotain, tajuan etten pysty uskomaan sitä merkiksi minulle.
Se on hieman hullua
11
282
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitä kutsutaan palstapsykoosiksi. Puolet on sairastunut siihen ja toinen puoli kuvittelee kaiken viestin olevan itselleen. 😜
- Anonyymi00002
Luulin että psykoosivaihe on vasta sitten kun uskoo löytävänsä täältä viestejä itselleen?
No, ei tämäkään tervettä ole.😵💫 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Luulin että psykoosivaihe on vasta sitten kun uskoo löytävänsä täältä viestejä itselleen?
No, ei tämäkään tervettä ole.😵💫Ei se ole psykoosia. Siihenhän tämä palstailu perustuu, että uskoo viestivänsä sen tietyn kanssa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se ole psykoosia. Siihenhän tämä palstailu perustuu, että uskoo viestivänsä sen tietyn kanssa.
Mä en usko noin, mutta leikin välillä niin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä en usko noin, mutta leikin välillä niin.
En mäkään oikeastaan usko niin. Joskus hetkittäin kyllä. Onhan se mahdollistakin periaatteessa..
- Anonyymi00006
Näinhän se on. Vasta pitkistä viesteistä pystyn arvaamaan jotenkuten.
- Anonyymi00007
Minä tunnistin ja käskin irl kertoa totuuden. Tai en halua nähdä ikinä! Kertoi lopulta totuuden.
- Anonyymi00008
😭😭 keväät pilalla!
- Anonyymi00009
kiristäjä, et ansaitse ketään tuolla tavoin❌✋🛑👎
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kertoi irl, että on suhteessa. Meidän piti muuttaa yhteen toukokuun aikana ja mennä kihloihin kesällä. Häät piti järjestää 2027 kesällä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tietäisi, että pettää minua!! Jos en olisi irl kysynyt ja uhannut lähteä, jos ei kerro!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634