Olen hieman pyöreässä kunnossa oleva mies.
Haluaisin lihoa paljon, kasvattaa ison, pehmeän ja painavan mahan.
Lihominen kiihottaa, erityisesti kun vaatteet alkavat puristaa ja tuntee miten maha hyllyää liikkuessa. Varsinkin kun kävelee portaita alas ja tuntee mahan hyllyvän.
Pehmoista masua on ihana hyväillä, tuntuu ihanalta ja lämpöiseltä. Hyväily aiheuttaa myös kiihottumista.
Se tunne kun makaa sängysssä kun on syönyt mahan aivan täyteen, tuntee kuinka maha painaa enemmän ja on turvonnut isoksi. Ihanan laiskan pullea olo.
Olisi ihana jakaa tämä tunne & nautinto toisen ihmisen kanssa.
Kik käytössä: Masulini
Lihominen kiihottaa
7
216
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kiinnostaa myös jos toinen ihminen haluaisi lihoa mutta ei ole vaatimus. Pääasia että on tyytyväinen omaan kehoonsa
- Anonyymi00004
Oi kuulostaa hyvälle! Tykkään tosi paljon pulleista miehistä! Itsekin olen pullea ja masu pyöreä
- Anonyymi00005
Joku aika sitten olin laivalla, tapasin kaltaiseni bi varatun miehen. Tosi pyöreä ja masua kunnolla, hytissä nautimme toisistamme hyvät rinnat ja nännit. Bi ukm
- Anonyymi00006
Onko Suomessa "lihottaja" naisia, siis naisia jotka pitävät lihavista miehistä ja haluaisivat lihottaa miehen todella ylipainoiseksi? Tarkoitan siis että naiset kiihottuisivat siitä kun miehen maha kasvaa, paino nousee, miestissit paisuvat ja mies muuttuisi laiskemmaksi?
Olisi ihana löytää kyseinen nainen, joka auttaisi minua pulskistumaan entistä isommaksi ja nauttisi tästä suunnattomasti.
Kik on myös käytössä: Masulini - Anonyymi00007
Pidän kyllä lihavista miehistä, isoista roikkuvista masuista jotka meinaa peittää pippelin, pyöreistä rinnoista mutta en tiedä tykkäänkö erityisesti juuri syöttämisestä. Se olisi kivaa kun paino nousisi ja saisi seurata kun vartalo pulskistuu
- Anonyymi00008
Kuulostaa todella ihanalta ja on mukava tietää että on olemassa ihmisiä, jotka nauttivat samoista asioista.
- Anonyymi00013
Olisi ihana jos masu olisi niin iso, pehmeä ja roikkuva että peittäisi peniksen, todella eroottista :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483