Taas nokialla :
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae62056a-4b7a-4c1a-82a8-eb2b493b04af
Vain nokialla
11
741
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tehdas hoitanut lasten kasvatuksen ,
muualla vanhemmat sen tekevät. - Anonyymi00003
Eroottinen puukotus. . . ja aina sama paikka..
- Anonyymi00004
Karmee Baari.
- Anonyymi00005
Jäätävä räkälä...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jäätävä räkälä...
Mitä muuta nokialaiset tarvii, sitä on tarjolla mihin ihmiset menee,
ei siellä mikään tyylikäs ja arvokas toimi, työläinen tuntee kotoisaksi olonsa kun paska ja oksennus haisee, ja kaikki murjottaa ja riitelee, ne nokialla menee, ei mikään parempi. - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jäätävä räkälä...
Terä heiluu aina tasaisin väliajoin..
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Terä heiluu aina tasaisin väliajoin..
Jumala selkeästi rankaisee syntisiä ihmisiä jotka tuossa pahuuden pesässä käyvät.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jumala selkeästi rankaisee syntisiä ihmisiä jotka tuossa pahuuden pesässä käyvät.
Se on Jumalaton pahuuden pesä.
- Anonyymi00007
Viinan juonti on luusereiden hommaa. Huumeisiin sekaantuminen viittaa taas täysin suoraan idiotismiin.
- Anonyymi00008
Niinpä, katso kun käyt kaupassa, näiden herrojen ja varsinkin rouvien ostoksia, aina on muutama tölkki tai pullo, siideriä, kaljaa jne. aina näitä piilojuoppoja vaan riittää,
jotka juovat salaa kotonaan , eikä heitä tietenkään lasketa eikä "huomata", ja ainainen kärttyisyys ja pahantuulisuus ,
on aina sitten työpaikan, pomon ja perheen vika, just joo.
- Anonyymi00010
Ö luokan trash paikka..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591748Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701251La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11865- 64821
- 69711
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 38504
- 47502
- 54479