Tulemme sinne ja meidän autot tarvii huoltoa ja hoitoa. Löytyykö sieltä sellaista korjaamoa joka oikeesti ymmärtää autosta mitään? Onko korjaamot pelkkiä iskunvaimentajien ja jarrupalojen vaihtajia ja moottorien räplääjiä??????
Tulemme sinne kihniöön.
6
610
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mullaistahan hoitoa tarvitaan ja mihin autoon?
- Anonyymi00002
Pientä viritystä vaan tuohon Aston Martiniin. Olis mukavaa kun sais ajaa ylämäessä Ladan ohi.
- Anonyymi00003
Kannattaa tarkoin miettiä , viekö paikallisille korjaamoille.
Heitä ei kiinnosta, kuin rahat. Työt on ihan myrkkyä.
Tee ainakin kirjallinen sopimus mitä tehdä, ja kustannusarvio, ja koska valmistuu ? - Anonyymi00004
Hei!! Mekin olemme tulossa Kihniöön ja meidätkin pitäisi korjata ihmisinä vastaamaan kihniöläistä ihannetta ja maailmankuvaa! Haluamme sulautua joukkoon, millaisia meidän pitäisi olla?? Onko suositteluja hyvästä korjaamosta, kalevalainen jäsenkorjaus jo testattu, se ei tehnyt meistä kihniöläisiä vaan kalevalalaisia.
- Anonyymi00006
Pitää ensin vähintään 5 sukupolvea olla sukulaisavioliittoja. Siis tuo on minimi. Sitten alat käydä peruskihniöläisestä. Mauritori on hyvä paikka bongata paikallista kansaa. Heidät kyllä erottaa esim mökkiläisistä ja satunnaisesta kulkijasta takuuvarmasti.
- Anonyymi00005
Hei muistatteko minut? Olen teidän velkaisten romujenne osamaksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733