Nyt sitten lämpöeristyksen vuoksi ympärivuotinen.
Mahtaa olla ruuhkaa talvella ravintolaan. Portsari ovella ja ulkona jono.
Ruukin Tupa aukeaa vappuna
10
632
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olis mukava olla kärpäsenä katossa keettiön perällä kahtomassa, kun 600 ruokaelijan astiat pestään ykstankki-konneella puhtaaks.
- Anonyymi00002
Paperilla vähän pyyhkäisee ja uusi satsi lautaselle.
- Anonyymi00003
Nytkö se alkoi kateellisten ja ilkeämielisten jäkätys.
- Anonyymi00004
Ei, ei alkanut. Kyseessä on kokemus ja siltäpohjalta näkemys.
- Anonyymi00005
Saako tuolla ruokaa? Jos saa niin onko henkilökunnalla aina kertakäyttö hanskat kun käsittelevät lautasia ja ruoka-annoksia ja onkos hiukset suojattu ettei niitä kellu keitossa.
- Anonyymi00006
kuntahan se rahotti tuon kaiken ja Henkka kerää sitten kehut itselleen,järkihoi äläjätä,ympärivuotista ei tuosta puljusta olis kannattanut tehhä,kuka siellä talvella käy,ei kukaan..tuulimyllyt vaan sinne pystyyn,niin saa jokainen kuntalainen rahoille vastinetta
- Anonyymi00007
Samaa mieltä. Kuntalaisten rahat menevät hukkaan Henkan yritystä rahoittamalla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Samaa mieltä. Kuntalaisten rahat menevät hukkaan Henkan yritystä rahoittamalla.
Eehän sinne männy paljoa?
- Anonyymi00008
Tuleeko kesäteatteriesitys Don Quijote taistelu tuulimyllyjä vastaan myös ohjelmistoon Jyrkällä? Kenelle istuisi parhaiten pääosa surkean hahmon ritarina? Entäs Sancho Panzan rooliin? Ja Rosinanten?
- Anonyymi00010
Jutusteleva mörökölli varmaan jonkun roolin haluaa ja hänen adjutantti A laukkanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477