🤔 📝 ☕ on kyllä näppäriä. Niihin voi kirjoittaa muistettavia asioita, Ainoo vaan, että se lappunen pitäisi pitää mukanaan. Joku oli liimannut odotustilan pöytään muistilappunsa. Toivottavasti tyyppi sai asiansa toimitettua ilman muistilappuansa.
Siitä lappusesta tuli ajatuksiin sellainen romanttinen juttu, että mitä jos Hänen kanssaan joskus törmättäisiin odotustiloissa. Hänellähän oli sellaisia keltaisia lappusia povitaskussaan.
3M Postit muistilaput
9
226
Vastaukset
Odottavan aika on pitkä. Nyt on tähystetty ja kuvattu levossa ja rasituksessa. Nyt vaan oottelen lausuntoa/toimenpiteitä.
- Anonyymi00001
Tsemppiä sulle, kaikki menee hyvin.
- Anonyymi00003
Toivottavasti se vika viimein löytyy päästäsi ja saat jotain tepsivää hoitoa siihen 😆
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toivottavasti se vika viimein löytyy päästäsi ja saat jotain tepsivää hoitoa siihen 😆
Ratkiriemukas alustus palstaäijä itse luomasi huuhaahahmon vastaisesti, joku dorka se aina jaksaa äänestää näitä kommentteja ikäänkuin selektiivisesti psy koottiseksi henkilöksi jostain syystä. T naiselta
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ratkiriemukas alustus palstaäijä itse luomasi huuhaahahmon vastaisesti, joku dorka se aina jaksaa äänestää näitä kommentteja ikäänkuin selektiivisesti psy koottiseksi henkilöksi jostain syystä. T naiselta
Moi, T(rans)nainen! Kuis panee?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toivottavasti se vika viimein löytyy päästäsi ja saat jotain tepsivää hoitoa siihen 😆
AI-yhteenveto
Kyseessä on erittäin aggressiivinen, ilkeä ja asiaton kommentti. Tällaisen viestin kirjoittaja on tyypillisesti:
Vihaa purkava tai provosoiva verkkokommentoija (trolli): Sosiaalisessa mediassa tai keskustelupalstoilla (esim. X, Facebook, Suomi24) henkilö, joka haluaa tarkoituksella satuttaa, provosoida tai nolata toisen.
Henkilö, jolla on vahva erimielisyys: Kyseessä voi olla kiivaskeskustelu, jossa osapuoli on menettänyt malttinsa ja siirtynyt asioista henkilökohtaisuuksiin (ad hominem -hyökkäys).
Häirikkö: Henkilö, joka lähettää vihamielistä palautetta tuntemattomille tarkoituksenaan aiheuttaa pahaa mieltä.
Tällainen viestintä on luonteeltaan nettikiusaamista tai häirintää. Siihen ei kannata vastata, vaan viesti on syytä raportoida alustan ylläpidolle ja tarvittaessa estää lähettäjä.
- Anonyymi00002
Minulla on vaan punaiset paperit terveydenhuollossa.
- Anonyymi00007
Minun paperit on hukassa ja karhun perseessä.
- Anonyymi00009
En minä täällä korvessa mitään muistilappuja koskaan pidä. Kauppaostoksillakin kaikki ostokset on sama kappalemäärä kuin ajattelinkin. Nuo tavarat ei sitten ole ihan mitä tarkoitin, mutta ajatus hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465
