3M Postit muistilaput

🤔 📝 ☕ on kyllä näppäriä. Niihin voi kirjoittaa muistettavia asioita, Ainoo vaan, että se lappunen pitäisi pitää mukanaan. Joku oli liimannut odotustilan pöytään muistilappunsa. Toivottavasti tyyppi sai asiansa toimitettua ilman muistilappuansa.

Siitä lappusesta tuli ajatuksiin sellainen romanttinen juttu, että mitä jos Hänen kanssaan joskus törmättäisiin odotustiloissa. Hänellähän oli sellaisia keltaisia lappusia povitaskussaan.

9

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottavan aika on pitkä. Nyt on tähystetty ja kuvattu levossa ja rasituksessa. Nyt vaan oottelen lausuntoa/toimenpiteitä.

• Anonyymi00001

Tsemppiä sulle, kaikki menee hyvin.

• Anonyymi00003

Toivottavasti se vika viimein löytyy päästäsi ja saat jotain tepsivää hoitoa siihen 😆

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Toivottavasti se vika viimein löytyy päästäsi ja saat jotain tepsivää hoitoa siihen 😆

Ratkiriemukas alustus palstaäijä itse luomasi huuhaahahmon vastaisesti, joku dorka se aina jaksaa äänestää näitä kommentteja ikäänkuin selektiivisesti psy koottiseksi henkilöksi jostain syystä. T naiselta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ratkiriemukas alustus palstaäijä itse luomasi huuhaahahmon vastaisesti, joku dorka se aina jaksaa äänestää näitä kommentteja ikäänkuin selektiivisesti psy koottiseksi henkilöksi jostain syystä. T naiselta

Moi, T(rans)nainen! Kuis panee?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

AI-yhteenveto
        Kyseessä on erittäin aggressiivinen, ilkeä ja asiaton kommentti. Tällaisen viestin kirjoittaja on tyypillisesti:
        Vihaa purkava tai provosoiva verkkokommentoija (trolli): Sosiaalisessa mediassa tai keskustelupalstoilla (esim. X, Facebook, Suomi24) henkilö, joka haluaa tarkoituksella satuttaa, provosoida tai nolata toisen.
        Henkilö, jolla on vahva erimielisyys: Kyseessä voi olla kiivaskeskustelu, jossa osapuoli on menettänyt malttinsa ja siirtynyt asioista henkilökohtaisuuksiin (ad hominem -hyökkäys).
        Häirikkö: Henkilö, joka lähettää vihamielistä palautetta tuntemattomille tarkoituksenaan aiheuttaa pahaa mieltä.
        Tällainen viestintä on luonteeltaan nettikiusaamista tai häirintää. Siihen ei kannata vastata, vaan viesti on syytä raportoida alustan ylläpidolle ja tarvittaessa estää lähettäjä.

• Anonyymi00002

Minulla on vaan punaiset paperit terveydenhuollossa.

• Anonyymi00007

Minun paperit on hukassa ja karhun perseessä.

• Anonyymi00009

En minä täällä korvessa mitään muistilappuja koskaan pidä. Kauppaostoksillakin kaikki ostokset on sama kappalemäärä kuin ajattelinkin. Nuo tavarat ei sitten ole ihan mitä tarkoitin, mutta ajatus hyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe