Limuveron korotus ooi viimeinen niitti Purran ahneudelle.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
PERUSÄSSÄ tekee kunnon simat itse koska on tyytyväinen duunari perussuomalaisten äänestäjänä.
- Anonyymi00002
Hyvä teillä tehdä kiljut kun työt ei paina.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä teillä tehdä kiljut kun työt ei paina.
PERUSÄSSÄ on kovin työläinen ja duunari joka myös kunnioittaa työnantajaa jotta töitä ja duunia on jatkossakin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
PERUSÄSSÄ on kovin työläinen ja duunari joka myös kunnioittaa työnantajaa jotta töitä ja duunia on jatkossakin.
Tossa teille perustunareille musiikkia :
https://www.youtube.com/watch?v=ozPC0ezT5SY&list=RDozPC0ezT5SY&start_radio=1
Ensi kevättä odotellessa...... - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tossa teille perustunareille musiikkia :
https://www.youtube.com/watch?v=ozPC0ezT5SY&list=RDozPC0ezT5SY&start_radio=1
Ensi kevättä odotellessa......Ahneilla on se kuuluisa sontainen loppu !
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ahneilla on se kuuluisa sontainen loppu !
SDP valehtelijoilla ja kommareilla on sotainen loppu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
SDP valehtelijoilla ja kommareilla on sotainen loppu.
Joko kuuntelit ens kevään persujen teemalaulun?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joko kuuntelit ens kevään persujen teemalaulun?
Se on Pettäjän tie
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on Pettäjän tie
Martti Innasen Radikaalipentujen laulu sopii hyvin näille opposition penikoille. Sama meininki kuin 70-luvun taistolaisilla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hattu kourassa ja paskat housussa otetaan vastaan työnantajien kyykytys.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on Pettäjän tie
Perinteinen SDP laulu
- Anonyymi00008
Perussuomalainen oma duunarisima on maukkainta ja isot munkit. PS teltalla tietenkin parhaat makkarat ja poliitikot.
- Anonyymi00012
Joutuu menemään vaan Ouluun kun Persujen Kainuun piiri lakkautettuin kannattamattomana.
- Anonyymi00016
On varmaan kusesta tehty ? Kusettaja persut.....
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joutuu menemään vaan Ouluun kun Persujen Kainuun piiri lakkautettuin kannattamattomana.
Lakkautettiin myyrä Polvisen takia,alkoi hyppimään puoluejohdon silmille.
- Anonyymi00010
Kannattaa mennä töihin niin riittää tahat
- Anonyymi00013
Sinä persurasitsit olet persupaskja kun haukut! Minua et pakota töihin. Minulla on mielenterveysongelmia ja alkoholiongelma enkä voi tehdä töitä. Minulle et ala räkyttämään!!!
Ole hiljaa rasisitpersu!
- Anonyymi00014
Tuet pois ja rapsehtimaan. Loppuu se juominen ja kuntoudut hyvä parasiitti. 😆👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.902785Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442313Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 36971
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76552 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42582- 36561
- 21555