8.5. on joku toritapahtuma. Kyllä ne asiat aina lopulta etenee, kun vaan ideoita löytyy.
Tulee ainakin joku tapahtuma alkukesään
17
586
Vastaukset
- Anonyymi00001
Metsä tulee torille
Ristijärven tori 8.5.2026 klo 10–14
Tapahtumassa livemusiikkia, metsäkone, puu-auto, metsuri, paikallisia metsäasiantuntijoita, arvonta, jonka pääpalkintona vuoden vessa- ja talouspaperit.
Tervetuloa tutustumaan Metsä Groupin toimintaan!
metsagroup.com/puunhankinta- Anonyymi00002
Kiitos tiedotuksesta
- Anonyymi00003
Onpas hieno ajankohta valittu. Työssä käyviäkin mietitty.
- Anonyymi00004
No kieltämättå ois voinu vähän miettiä, mutta metsää taitaa omistaa lähinnä eläkeläiset. Toisaalta kyllähän ihminen voi työaikojaan järjestää helposti ja aika moni tekee muutenkin viiden päivän työt neljässä päivässä. Suosittelen.
- Anonyymi00005
Jos siellä on kahvi ym tarjoilua niin säästö se on pienikin säästö kun ei ole paljon osallistujia. Nälkäset koululaiset söisivät metsäyhtiön puille paljaille.
- Anonyymi00006
Mutta voihan ne syödä nytkin. Fiksu ympäristöopin opettaja käyttää lapsia torilla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta voihan ne syödä nytkin. Fiksu ympäristöopin opettaja käyttää lapsia torilla.
Tuo ois asiaa, peukku sille opelle jos tuon hoitaa.
- Anonyymi00008
Joko veisuuohjelma on julkaistu.
- Anonyymi00009
.........ja artistikattaus. Ja missä on jatkot... joko uskovaiset hyväksyy Frederikin pääesiintyjäksi kun ei pääse niiden herrasmieshöppänöiden mukaan kiertämään. Siltsu olisi myös hyvä, testataan körttikansan suvaitsevaisuus ja anteeksianto.
- Anonyymi00010
https://www.ristijarvi.fi/ajankohtaista/ristijarven-kevaholosenviikko-18.-25.5.2026.html
Hyvä että jotain perinteistä. - Anonyymi00011
Kaupassa käydessä tuli hieman hiljennettyä siinä paraatipaikalla. Eipä tuolla näyttänyt olevan kuin muutama raivaussaha rivissä ja ikäloppu moto ihmeteltävänä. Parikymmentä kylän viisainta toljottamassa haavi auki näitä suuren maailman kapineita. En pysähtynyt.
- Anonyymi00012
Koululuokkia oli ihmettelemässä päivällä ja makkarat ja mehut sai. Ihan hyvä että järjestetty. Sitten jotkut uikuttavat ettei koskaan ole mitään.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Koululuokkia oli ihmettelemässä päivällä ja makkarat ja mehut sai. Ihan hyvä että järjestetty. Sitten jotkut uikuttavat ettei koskaan ole mitään.
Eli pikkulapsia oltiin opettamassa metsäluonnonvihaajiksi. Melko epäilyttävää toimintaa koulun taholta. Taidan valittaa johonkin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli pikkulapsia oltiin opettamassa metsäluonnonvihaajiksi. Melko epäilyttävää toimintaa koulun taholta. Taidan valittaa johonkin.
Miten ne vihaa kun ne näki hienon Ponssen ja hienon tukkirekan millä niitä ajaa. On varmasti monen unelma-ammatti ajaa isoja koneita.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten ne vihaa kun ne näki hienon Ponssen ja hienon tukkirekan millä niitä ajaa. On varmasti monen unelma-ammatti ajaa isoja koneita.
Vaikka autonominen ajaminen tulee valtateille rekkoihinkin, niin eipä taida tulla ikinä tukkirekkkoihin. Siinä on sen verran tarkempaa ja vaihtelevampaa työtä.
- Anonyymi00016
Kyllä luontoilta tapahtumia pitäisi lapsille järjestää eikä heti pienestä moton käsittelyä ja tukkirekkoja. Ja viedä luokkaretkelle aukkohakkuulle, ja kertoa kuinka siellä pikkuset oravat ja ketunpoikaset ja pikkulinnut itkevät.
- Anonyymi00017
Mutta mm. hirvet tykkäävät. Asioilla on siis puolensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181