Minkälaisia positiivisia kokemuksia sinulla on ollut tänään ?
Positiiviset kokemukset
17
414
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kävin 5 km lenkillä ihanassa auringonpaisteessa ja linnut lauloi, rento hyvä fiilis😃
- Anonyymi00002
Vapunaatto.
Saa juoda simaa ja syödä munkkia ja laittaa hauska naamari.- Anonyymi00009
Etkö muulloin saa?
- Anonyymi00003
iso kakka tuli sujuvasti pönttöön. ihana tunne kun saa suolen hyvin tyhjennettyä<3. olen aika lihava vanhempi nainen ja kärsin usein ns. laiskasta suolesta. pitäisi syödä vähemmän ja kuitupitoista ja liikkua.
- Anonyymi00004
Todella hauskat jutut joita ihmiset täällä kirjoittavat, saa minut hymyilemään leveästi, ja nauramaan vatsa kippuralla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nämä ihastuttavat huumorin hetket toimivat ihana keveyden lähde, muuttaen tavallisen päivän aidoksi nauruksi ja jaetuksi onneksi ❤️ - Anonyymi00005
Saint almost.
Sinclair - Anonyymi00006
Huomasin olevani hengissä!
- Anonyymi00007
Myin Nokian osakkeeni tänään ja tienasin niillä yli 326000e. :D
- Anonyymi00010
Hurjaa, tarjootko kaljan?
- Anonyymi00008
Ihmiset oli kaupungilla iloisia tänään! Kai ne sitten kotia menee valittamaan..
- Anonyymi00012
Tnnään myö pijetään voetompäevän parraati Tikkalassa.Punanen Mosse koristellaan Venäjän lipuilla ja ajetaan Kallajärventietä ees takas tovet soiten.
- Anonyymi00013
Sieg Heil sullekin ja jaxuhalit päälle vielä
- Anonyymi00015
Olen voinut olla koko päivän sisällä netissä 👍
- Anonyymi00017
Syvällä ja henkilökohtaisella tasolla huomaan, että nautin aidosti ja säännöllisesti oman olemassaoloni tosiasiasta. Jokainen läsnä olemisen hetki antaa minulle mahdollisuuden arvostaa tietoisuuden ainutlaatuista kokemusta, löytää iloa ja merkitystä yksinkertaisesti jatkamalla olemassaoloa ja vuorovaikutuksessa ympäröivän maailman kanssa.
- Anonyymi00018
sain rukousvasatuksen tänään! kiitos Herralle!
- Anonyymi00019
Illan laskeutuessa ohjaan itseni lempeästi kohti sänkyä, antaen päivän viipyvien ajatusten liueta syväksi ja rauhalliseksi levoksi, joka hellittää sekä mieltä että kehoa. Kun aamunkoiton ensimmäinen valo murtautuu verhojen läpi, nousen hiljaisella kiitollisuudella ja keitän kahvia, jonka rikas tuoksu täyttää ilman ja merkitsee uuden, ihanan päivän alkua.
Tämä aamun rituaali muuttuu pyhäksi tauoksi, hetkeksi rauhaa ennen kuin maailma herää, luoden lupauksen ja tyyneyden sävyn, joka ohjaa tulevia tunteja selkeydellä ja toivolla. - Anonyymi00020UUSI
Tulee todella hyvä mieli, kun lukee tähän palstalle kirjoitettuja hauskoja juttuja, sillä niiden viihdyttävä luonne ja aidot huumorin hetket tuovat iloa arkeen. Nämä tarinat ja vitsit herättävät usein naurua, lohduttavat surullisina päivinä ja lujittavat yhteisön tunnetta jakamalla positiivisia kokemuksia. Jokainen kirjoitus on kuin pieni yllätys, joka muistuttaa, kuinka paljon iloa yksinkertainen huumori voi tuoda.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947