Olen neuvonut Turkulaisia ja muita risteilymatkustajia käyttämään kiinteähintaisia
7€ halpistakseja mennessä sekä poistullessa
satamaan. Kyllä bolttia risoo ruuhkassa 20 min satamasta keskustaan.
Turun sataman liikennejärjestelyt
7
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos tästä, mainosta aina tarvitaan. Eihän sinne omalla pidä mennä vaan taksilla ja julkisilla
- Anonyymi00004
Kiitos taksiuudistuksesta, Juha ja Anne. Saatiin viriilejä kuljettajia Suomeen mieskunnottomien kantisten tilalle. Ei tarvihe enää kaukomaille reissata kunnon miesten seuran takia niinko ennen
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/61a5c1e5-54d0-42fe-9838-56eaa4fd4552 - Anonyymi00005
Ihmisen alkukoti oli Afrikassa – sieltä muutettiin useissa aalloissa
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010570576.html - Anonyymi00006
Kun yksilöt nähdään ryhmänsä edustajina eikä yksilöinä on kyse rasismista.
Kun puhutaan Suomesta tasa-arvon mallimaana unohdetaan varsin monta asiaa lähtien vaikka naisten ja miesten palkkaeroista tai väkivallan kohteeksi joutumisesta.
Kun puhutaan oikeudenmukaisuudesta ja siitä etteivät pakolaiset tulisi meidän kukkarolle unohdetaan se että Eurooppa on rikastunut kolonisaatiolla eli ryöstämällä muiden omaisuutta. Tästä on Suomikin hyötynyt.
Sitten herkästi halutaan myös unohtaa että osa tänne tulijoista on oikeasti henkensä edestä pakenevia pakolaisia eikä vain elintaso pakolaisia. Onko meillä velvollisuus auttaa hädässä olevaa ihmistä jää jokaisen mietittäväksi. Usein oma kukkaro on tärkeämpi kuin toisen henki.- Anonyymi00010
Maturasistit ovat ongelma suomessakin.
- Anonyymi00007
Mies raiskasi naisen jouluaattona Helsingissä ja väitti myöhemmin vain kinunneensa seksiä
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010888227.html
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333234Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719