Että sun toimes on henkistä väkivaltaa. Yritä nyt jo tajuta että et kiinnosta mua yhtään enkä halua tutustua anna mun olla rauhassa. Etsi toinen kohde.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Onkohan sama vanha ukko joka on minunkin riesanani?
- Anonyymi00006
Voihan ollakkin. On todella rasittava.
- Anonyymi00002
Ikä?
- Anonyymi00007
Joku 58 oli tinderis
- Anonyymi00003
Mitä se mies on nyt tehnyt? Kävikö lääppimässä?
- Anonyymi00004
En tunne. En siis tiedä.
- Anonyymi00005
Jos se ukkeli osaisi huomata kun kerrot tarkemmin, kenestä kyse. Ei osaa lopettaa, jos ei tiedä mitä lopettaa.
- Anonyymi00009
On sanottu hyvin suoraan livessä sama asia mutta ei mene perille. Ei ilmeisesti osaa suomen kieltä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
On sanottu hyvin suoraan livessä sama asia mutta ei mene perille. Ei ilmeisesti osaa suomen kieltä.
Niin että videokeskustelu teillä.
Älä mene sellaiseen - Anonyymi00011
Sivusta vastaan, että entinen terapeuttini. Olen tehnyt ainakin selväksi että vaihdoin terapeuttia. En ole ollut yhteyksissä tai mitenkään ilmaissut romanttisia tunteita hänelle. Hän on hirveä riesa tämän kaiken muun kiusaamisen lisäksi. Epäilen, että feikkiprofiililla minun kuvillani (mahdollisesti jopa videopuheluissa tekoälyn avulla) hänelle annetaan ymmärtää, että minua kiinnostaisi. Ja kun ääliö haluaa uskoa, että se olen minä niin toki hän uskoo.
- Anonyymi00012
Kelle vanhalle ukolle sinä tämmösiä kirjoittelet? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?
- Anonyymi00013
Menit nuoren ukon kanssa naimisiin ja sitten siitä tuli harmaa?
Entäpä ise?
Kuivuiko kolo umpeen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417