Miten käyttäydyt hänen lähellä

Anonyymi-ap

Niin kertokaa. Mitkä on ne merkit,mistä tietäää,onko toinen kiinnostunut?

18

401

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varma kiinnostuksen merkki on että miehen nähdessään nainen lähtee karkuun! 😂😂😂😂

• Anonyymi00004

Just näi😅

• Anonyymi00010

Niin lähtee mieskin kun on ihastunut!
        😁😂😄😎

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin lähtee mieskin kun on ihastunut!
        😁😂😄😎

🏃💨🫩

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

🏃💨🫩

🏃‍♂️🛣️🏃‍♀️‍➡️
        🤷🏿

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

🏃‍♂️🛣️🏃‍♀️‍➡️
        🤷🏿

Kun molemmat juoksee tarpeeksi kauan niin

🏃‍♀️‍➡️💥🏃‍♂️

• Anonyymi00002

Tahtoo tietoa sinusta. Sinun mieltymyksiä ja kaikkea. Tuo itseään esille. Tarkoitan sillai hyvällä tavalla.

• Anonyymi00012

Miks en tajunnut tuota???????

• Anonyymi00003

Minä olen normalia puheliaampi ja avoimempi. Itseä kiinnostavan seurassa on helpompaa ja luontevampaa olla ja hänen asiansa ovat aidosti kiinnostaviakin.

• Anonyymi00005

Mua ahdistaa, ja oon aika hiljanen.

• Anonyymi00006

on niin paljon sitä mikä toisessa ahdistaa ja vtuttaa mutta samaan aikaan jollakin tavalla rakkauttakin meidän välillä? oleminen toisen lähellä tuntuu oudolta mutta tavallaan oikealta. näin sen pitääkin olla.

• Anonyymi00007

En osaa sanoa enää mitään varsinkaan toisen eleistä yms kun silloin kauan sitten tulkitsin hyvin väärin niin en luota enää sellaisiin juttuihin. Itse ainakin annan kaiken hiipua hiljalleen pois, ne vähäisetkin mitä on vielä jäljellä itsellä.

• Anonyymi00008
    • Anonyymi00009

Nostan ryhtini suoraksi😂

• Anonyymi00018

Miehet venyy 20 cm pituutta (enkä nyt tarkoita sen pituutta pervot😂) ja naiset 5 cm.

• Anonyymi00011

Hiljaisuus ja puhumattomuus kun on häkeltynyt. Tekisi mieli koskettaa muttei uskalla mutta toivoo että toinen uskaltaisi.
      🙂‍↕️😌

• Anonyymi00015

Mies nojaa eteenpäin kuullakseen todella, mitä toinen sanoo tai nainen laittaa jalat ristiin kohti miestä kääntyen. Mies polvistuu naisen eteen esim ulkona ja tämä on kunnioituksen osoitus.

Jos mies vornistaa tai hymähtää negatiivisesti se ei ole kiinnostunut tai torjuu. Jos nainen on tylyn lyhytsanainen, se ei ole kiinnostunut.

• Anonyymi00016

Mä en kyllä lähesty ja varmaan muutan suuntaa jos toinen ei ole osoittanut mitään tai vastannut viesteihin. Muutenhan joku voi kokea ahdisteluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe