Niin kertokaa. Mitkä on ne merkit,mistä tietäää,onko toinen kiinnostunut?
Miten käyttäydyt hänen lähellä
18
401
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varma kiinnostuksen merkki on että miehen nähdessään nainen lähtee karkuun! 😂😂😂😂
- Anonyymi00004
Just näi😅
- Anonyymi00010
Niin lähtee mieskin kun on ihastunut!
😁😂😄😎 - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin lähtee mieskin kun on ihastunut!
😁😂😄😎🏃💨
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
🏃💨
🏃♂️🛣️🏃♀️➡️
🤷🏿 - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
🏃♂️🛣️🏃♀️➡️
🤷🏿Kun molemmat juoksee tarpeeksi kauan niin
🏃♀️➡️💥🏃♂️
- Anonyymi00002
Tahtoo tietoa sinusta. Sinun mieltymyksiä ja kaikkea. Tuo itseään esille. Tarkoitan sillai hyvällä tavalla.
- Anonyymi00012
Miks en tajunnut tuota???????
- Anonyymi00003
Minä olen normalia puheliaampi ja avoimempi. Itseä kiinnostavan seurassa on helpompaa ja luontevampaa olla ja hänen asiansa ovat aidosti kiinnostaviakin.
- Anonyymi00005
Mua ahdistaa, ja oon aika hiljanen.
- Anonyymi00006
on niin paljon sitä mikä toisessa ahdistaa ja vtuttaa mutta samaan aikaan jollakin tavalla rakkauttakin meidän välillä? oleminen toisen lähellä tuntuu oudolta mutta tavallaan oikealta. näin sen pitääkin olla.
- Anonyymi00007
En osaa sanoa enää mitään varsinkaan toisen eleistä yms kun silloin kauan sitten tulkitsin hyvin väärin niin en luota enää sellaisiin juttuihin. Itse ainakin annan kaiken hiipua hiljalleen pois, ne vähäisetkin mitä on vielä jäljellä itsellä.
- Anonyymi00008
Se on se jokin joka vetää puoleensa eikä itä voi vastustaa.
https://www.youtube.com/watch?v=pugo5DIiMX0&list=RDUcQDTPROzOw&index=3 - Anonyymi00009
Nostan ryhtini suoraksi😂
- Anonyymi00018
Miehet venyy 20 cm pituutta (enkä nyt tarkoita sen pituutta pervot😂) ja naiset 5 cm.
- Anonyymi00011
Hiljaisuus ja puhumattomuus kun on häkeltynyt. Tekisi mieli koskettaa muttei uskalla mutta toivoo että toinen uskaltaisi.
🙂↕️😌 - Anonyymi00015
Mies nojaa eteenpäin kuullakseen todella, mitä toinen sanoo tai nainen laittaa jalat ristiin kohti miestä kääntyen. Mies polvistuu naisen eteen esim ulkona ja tämä on kunnioituksen osoitus.
Jos mies vornistaa tai hymähtää negatiivisesti se ei ole kiinnostunut tai torjuu. Jos nainen on tylyn lyhytsanainen, se ei ole kiinnostunut. - Anonyymi00016
Mä en kyllä lähesty ja varmaan muutan suuntaa jos toinen ei ole osoittanut mitään tai vastannut viesteihin. Muutenhan joku voi kokea ahdisteluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203