Voisiko bensa auton muuttaa sähköautoksi siten että perävaunuun laitetaan akkut ja sähkömoottori ja perävaunu lykää autoa eteenpäin auton rullatessa vapaalla.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kyllä voit tuon tehdä . Muistat vaan että voit tarvita pikku e kortin jos kärryn kokonaispaino nousee paljon .
- Anonyymi00002
"bensa auton, akkut, lykää"...
- Anonyymi00003
Voi, aisan jouduin tekee hiukan eri tavalla mutta toimii pienet ajot mukavasti.
Monesti jätän kärryn lataukseen kaupalle ja käyn autolla asioilla, sitten haen kärryn ja sen voimin sitten pidemmät siirtymät kotiin ym.
Nykyisin saa sähköohjauksia voiman tuotolle tilattua niin oikealla kädellä on ”ajokahva” jolla määrittelen miten mennään - Anonyymi00004
Minä tein bensa-autostani sähköauton menemällä autoliikkeeseen. Bensa-auto jäi sinne ja lähdin kotiin sähköautolla. Kaikkea ei kannata tehdä vaikeimman kautta.
- Anonyymi00005
Tuo on kyllä aika kätevä konsti.
- Anonyymi00006
Ai että mikä ekoteko.
- Anonyymi00007
Kärrysi on yleisessä tieliikenteessä käytettynä laiton ajoneuvo. Sillä ei ole voimassaolevaa tyyppihyväksyntää, eikä sille sellaista saa.
- Anonyymi00008
Ei ehkä vielä, itsellä on kokemusta e-trailerista ja onhan se tuntuva ero vs perinteinen perävaunu perässä. Sähköauton perässä ero on vielä isompi.
Eiköhän se sieltä tulle kun kehitys kehittyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as23628Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477