Voisiko bensa auton muuttaa sähköautoksi siten että perävaunuun laitetaan akkut ja sähkömoottori ja perävaunu lykää autoa eteenpäin auton rullatessa vapaalla.
Bensa autosta sähköauto
8
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä voit tuon tehdä . Muistat vaan että voit tarvita pikku e kortin jos kärryn kokonaispaino nousee paljon .
- Anonyymi00002
"bensa auton, akkut, lykää"...
- Anonyymi00003
Voi, aisan jouduin tekee hiukan eri tavalla mutta toimii pienet ajot mukavasti.
Monesti jätän kärryn lataukseen kaupalle ja käyn autolla asioilla, sitten haen kärryn ja sen voimin sitten pidemmät siirtymät kotiin ym.
Nykyisin saa sähköohjauksia voiman tuotolle tilattua niin oikealla kädellä on ”ajokahva” jolla määrittelen miten mennään - Anonyymi00004
Minä tein bensa-autostani sähköauton menemällä autoliikkeeseen. Bensa-auto jäi sinne ja lähdin kotiin sähköautolla. Kaikkea ei kannata tehdä vaikeimman kautta.
- Anonyymi00005
Tuo on kyllä aika kätevä konsti.
- Anonyymi00006
Ai että mikä ekoteko.
- Anonyymi00007
Kärrysi on yleisessä tieliikenteessä käytettynä laiton ajoneuvo. Sillä ei ole voimassaolevaa tyyppihyväksyntää, eikä sille sellaista saa.
- Anonyymi00008
Ei ehkä vielä, itsellä on kokemusta e-trailerista ja onhan se tuntuva ero vs perinteinen perävaunu perässä. Sähköauton perässä ero on vielä isompi.
Eiköhän se sieltä tulle kun kehitys kehittyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574