Toiveita vielä on?
Mitä tunteita ja
25
425
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paljon rakkautta ja halua viettää kanssasi aikaa, jos tahdot. Haluan niiin paljoon sua, että aivot räjähtää
- Anonyymi00004
Saathan muita naisia
- Anonyymi00008
Arvasin
- Anonyymi00002
Haluan sinne puskabileisiin ehdottomasti
- Anonyymi00005
Samoja aatoksia ollut😂
- Anonyymi00003
Yhteinen elämä hänen kanssaan ❤️
- Anonyymi00019
En halua koskaan enää yhteistä elämää yhdenkään ihmisen kanssa! Se on minulle täysin mahdoton ajatus! Voin asua yhdessä vain oman biologisen lapseni kanssa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
En halua koskaan enää yhteistä elämää yhdenkään ihmisen kanssa! Se on minulle täysin mahdoton ajatus! Voin asua yhdessä vain oman biologisen lapseni kanssa!
Ei ollu sulle
- Anonyymi00007
No pussuttelutoive tietysti, halitoive, semmoisia ihania toiveita on!
- Anonyymi00009
Ei ole enää mitään tunteita tullut selväksi jo kuinka ilkeä ihminen olet mene ryyppäämään ei susta muuhun ole
- Anonyymi00010
Ei mitään. Ei vastannut viestiin! Kun Halusin vapun jälkeen lauantaina nähdä ja mennä kahville.
- Anonyymi00011
Huomenta. Muutan kahden kolmen vuoden päästä.
- Anonyymi00012
Että pääsisi tästä epätoivoisesta ikävöinnistä!
- Anonyymi00014
Mene terapiaan, koska olet selvästi pakkomielteinen! Olet takuulla huomannut, etten sanonut sinulle koskaan mitään, joten siitä sinun olisi pitänyt ymmärtää etten halua tutustua sinuun!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mene terapiaan, koska olet selvästi pakkomielteinen! Olet takuulla huomannut, etten sanonut sinulle koskaan mitään, joten siitä sinun olisi pitänyt ymmärtää etten halua tutustua sinuun!
Mene mielisairaalaan!!!
- Anonyymi00013
Minulla ei ole koskaan ollut rakkaudellisia tunteita ketään kohtaan sen jälkeen kun aikoinaan erosin! Enkä ole koskaan halunnut uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Enkä ole koskaan halunnut olla ystävä oman lapseni ikäiselle!
- Anonyymi00016
Olet kyllä mestari sammuttamaan lämpimät tunteet.
- Anonyymi00020
Miksi minun pitäisi haluta olla tekemisissä yhdenkään miehen kanssa, jos en sitä halua ja päätin sen jo heti eroni jälkeen 20v sitten! Yksi noin 30v kestänyt parisuhde riitti minulle! Ja se siitä! Minulla on täysi oikeus ajatella juuri niin kuin minä haluan, eikä siihen ole muilla mitään sanomista! Vain itsekeskeinen ihminen kuvittelee saavansa tehdä mitä haluaa, kun on pakkomielteinen!
- Anonyymi00021
Sinun tunteet on omia, itse olet niistä vastuussa. Vastuussa myös siitä, miten suhtaudut jonkun toisen käytökseen tai tunteisiin. Ei ole siis kenenkään muun syy, mitä sinä tunnet.
Minä tunnen, että rakastan sitä miestä. Ei olla tavattu, on nuorempi, omalla tavallaan kypsymättömämpi ja näen selvästi hänen hyvät ja kehitettävät puolet ja niiden takana olevat traumat. Silti tykkään hänestä.
En voi vaatia toista tykkäämään, vaan elän omassa tunteessani omien traumojeni kautta.
Haluan hänelle vain hyvää. Vaikka välillä huumorini lähtee lapasesta ja saattaa väärinymmärryksiä tulla, niin silti ajattelen hänelle pelkkää hyvää. Miksi? Koska rakastan.
- Anonyymi00017
Onhan niitä. Vielä paljon tulevaisuudessa koettavaa. Tämähän on vasta alkua.
- Anonyymi00022
haluan hyväksyvän ja rakastavan suhteen toisen täytyy hyväksyä minut sairauksineen päivineen ja uskoa että pysyn rinnalla. kylmyys ja syyttely saavat minut erittäin itsetuhoseksi ja ne kuopat on vältettävä.
- Anonyymi00024
Eikö se tuo ykskään nuku koskaan
- Anonyymi00025
Milloin saisi implantin?
- Anonyymi00027
aivoimplantista varmaan puhut.
- Anonyymi00026
Haluan nuuskutella kaulaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi923483Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562468Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142374Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632244Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162118Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.771091Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939