Kirjoitan täällä vielä, koska haluan kertoa sinulle asioita. Mutta sitten täytyy sinut unohtaa (ei helppo tehtävä). Sinulla on oma elämäsi, enkä minä kuulu siihen. En halua olla ikuisesti vain joku kirjekaveri. Olet ihana mies. Usko itseesi, olet niin paljon!
🌕
Hyvää yötä saavuttamattomalle!
54
734
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika rumasti sanottu. Vai ettei kuulu elämään, eikä haluakaan. Jos se on totta niin eihän sille mitään sitten voi.
Öitä- Anonyymi00003
En sanonut, etten halua.
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
En sanonut, etten halua.
Miksi et sitten vastaa viesteihin irl ja lähde viettämään yhdessä aikaa?
- Anonyymi00029
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi et sitten vastaa viesteihin irl ja lähde viettämään yhdessä aikaa?
Mihin viesteihin?
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mihin viesteihin?
Vastaa hänelle: Trolliin ei ole luottaminen? Sivusta.
- Anonyymi00051
Anonyymi00037 kirjoitti:
Vastaa hänelle: Trolliin ei ole luottaminen? Sivusta.
Jooo näinhän se on, että jos perustaa visionsa tai kuvionsa naista esittävän trollin, eli trollin kyllä lupauksiin saa syyttää tästä vain itseään. Tämä on hyvä sisäistää maalaileva opportunisti sinunkin. T naiselta voimia kaikille
- Anonyymi00004
Sinunhan ap pitäisi uskoa itseesi jos haluat miehen kanssa jotain. Mies saa kyllä kannustusta, mutta kiitos, se on kaunista sanoa kuitenkin.
- Anonyymi00052
Tällainen setämäinen ja hieman alentuva neuvon tynkä naista esittävän aloitukseen taas. Olet aivan uskomaton tapaus. Naiselta jollekin randomille narsistisia tendenssejä selvästi omaavalle…
- Anonyymi00005
Sähän se olet joka välttelee. Oon pyytänyt sua treffeille ja kaikkea.
- Anonyymi00008
Onko se ollut ihan suoraa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Millä tavalla suoraa? Kertoisin tunteeni, kun vietettäisiin aikaa yhdessä, mutta välttelet.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei rakkaudentunnustukset ole sellaisia, että ne laitetaan viestillä, vaan kasvotusten.
- Anonyymi00011
Olen ehdottanut tapaamisia ihan irl.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos olet kaivattuni, niin haluan sun kanssa yhteisen elämän enemmän kuin mitään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rakastan sua, jos olet kaivattuni. ❤️
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos olet kaivattuni, niin haluan sun kanssa yhteisen elämän enemmän kuin mitään.
En minä ole kaivannut ketään pariinkymmeneen vuoteen! Siksi minua ärsytti suunnattomasti sen paljon nuoremman miehen lähestymisyritykset! Hän on älykäs, mutta ihmissuhdeasiat ovat hänelle täyttä hepreaa!
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rakastan sua, jos olet kaivattuni. ❤️
mistä helv sen voi tietää edes tämän tason kirjoituksella ?
- Anonyymi00049
Tämä menee kyllä ohi.
Aloittaja
- Anonyymi00006
Eihän me saada edistyttyä, kun välttelet.
- Anonyymi00007
Miksi välttelet?
- Anonyymi00041
En välttele. Ei vaan ole asiaa.
Aloittaja
- Anonyymi00015
Et sano tuon tarkemmin kirjekaverista. Tarkoitatko täällä palstalla vai miten?
Jos täällä, niin tuo sopii moneen, ilman tuon kummempia tarkenteita se jää noteeraamatta.
Myös siksi se saavuttamattomuus.- Anonyymi00020
Paperikirjeitä tarkoitan, postiluukusta tipahtavia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerroit kai saman myös paperisena versiona?
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kerroit kai saman myös paperisena versiona?
Joo, ja kahtena kappaleena todistajien läsnäollessa.
- Anonyymi00042
Palstalla tarkoitin.
Aloittaja - Anonyymi00057
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikä kuori tullut edes perille tuhannen peen päreinä koska on jäänyt jakelukeskuksessa ”valssin väliin” virallisen selityksen mukaan. Sigellä polttanut jopa reiäinkin kirjekuoreen tämä valssi, jep jep
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Eikä kuori tullut edes perille tuhannen peen päreinä koska on jäänyt jakelukeskuksessa ”valssin väliin” virallisen selityksen mukaan. Sigellä polttanut jopa reiäinkin kirjekuoreen tämä valssi, jep jep
Se oli se kesä kun tunteet kuumeni
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Se oli se kesä kun tunteet kuumeni
Mutta ei edelleenkään mulla. Osasin yhdistää pisteet mutta minkäs minä olisin tehnyt kertonut ja kuka uskoo? Niin
- Anonyymi00016
Aito rakkaus on tärkeintä maailmassa ja harvinaista. Sitä ei saa heittää hukkaan. Siitä pitää pitää kiinni. Ei saa hukata mahdollisuutta onneen. Jos kaksi rakastaa toisiaan, niin pitää pitää kiinni toisesta. Muuten menettää arvokkaimman, mitä elämä antaa.
- Anonyymi00025
Sivusta sanon, että joskus on rakkautta myös päästää irti. Vaikka itse menettäisi, niin sen rakastamansa ihmisen elämän ja onnen takia. Ei itsen. Se olisi itsekkyyttä, jos ei päästäisi. Ja sitä paitsi, ei siinä olisi enää omasta vapaasta tahdosta ja se ei olisi onnellinen suhde enää.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sivusta sanon, että joskus on rakkautta myös päästää irti. Vaikka itse menettäisi, niin sen rakastamansa ihmisen elämän ja onnen takia. Ei itsen. Se olisi itsekkyyttä, jos ei päästäisi. Ja sitä paitsi, ei siinä olisi enää omasta vapaasta tahdosta ja se ei olisi onnellinen suhde enää.
Itse lisäisin tähän, että puhumisen jälkeen hyvä päästää irti? Toivon mukaan uskaltaa puhua, monet eivät taida uskaltaa? Puhumisen jälkeen on myös helpompaa etäisyyden otto. Sivusta.
- Anonyymi00043
Tulen rakastamaan häntä aina, mutta tilanteemme on tällä hetkellä ihan mahdoton.
Aloittaja - Anonyymi00056
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tulen rakastamaan häntä aina, mutta tilanteemme on tällä hetkellä ihan mahdoton.
AloittajaNiin tähän sinun potaskaan liittyy tarinoiden kautta elävä palstaäijä aina tällainen melodramaattinen kipupiste🥱
- Anonyymi00017
En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa ja siksi hänelle on asettu lähestymiskielto seuraavan kymmenen vuoden ajaksi! Näin hänen naamastaan että taisi olla pillu miehellä mielessä!
- Anonyymi00055
Härregood palstaäijä eli aapee- onko näistä valistettu jo suomen eri medioissa? T naiselta menkäähän jo eteenpäin
- Anonyymi00018
Kenelle tämä aloitus on?
- Anonyymi00030
Elämäni rakkaudelle. Miehelle, joka herätti minut ja sai sydämeni aukeamaan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tämä siis aloittajalta.
- Anonyymi00054
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joku riikinkukko se aina näistä apmiehen itseään koskevista banaaleista ylisanoista mielistyy
- Anonyymi00019
Häivähdyksissä, ajatuksenriekaleissa, lukemiseni jälkimainingeissa, mietin mitä lie sitten oikea elämäsi onkaan, kunnes pian jo karkotan tuonmoisen hölynpölyn sillä jotkut kysymykset pilaavat jotain perustavaa, jos vastaus antaa odottaa itseään. Hyvää yötä.
- Anonyymi00022
Tää viesti tekee mut tosi surulliseksi.
- Anonyymi00033
Meidän tilanteemme tekee minut surulliseksi. Minun ja hänen siis.
Aloittaja
- Anonyymi00026
Ei kiitos ja syyn varmaan tiedät.
- Anonyymi00027
Joillakin on tapana osata pilata aivan kaikki.
- Anonyymi00035
Aloittajalta
- Anonyymi00045
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joillakin on tapana osata pilata aivan kaikki.
Olen täysin samaa mieltä ja se teki elämästäni helvettiä todella monen vuoden ajan, yhä nytkin!
- Anonyymi00048
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aloittajalta
Aloittaja sanoo OHI!
- Anonyymi00053
Onko joku nainen loukannut syvästi tunteitasi ja olet kehitellyt sellaisen copingmenetelmän, että tulkutat naista esittävän aloituksiin syystä mitä ei oikein voi ymmärtää? Retorinen kysymys
- Anonyymi00028
Anna olla jo ei mua kiinnosta tuollainen sun paskan puhuminen valehtelet vain siksi että lankeaisin taas sinun kusattavaksi
- Anonyymi00036
OHI!
- Anonyymi00046
Anonyymi00036 kirjoitti:
OHI!
Ohihan se kaikki on ollut jo siitä lähtien, kun muutin tähän asuntoon! Kyllä minä tunnistan sellaiset ihmiset jotka vain esittävät ja pakkomielteisen ihmisen kanssa en koskaan halua olla tekemisissä!
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ohihan se kaikki on ollut jo siitä lähtien, kun muutin tähän asuntoon! Kyllä minä tunnistan sellaiset ihmiset jotka vain esittävät ja pakkomielteisen ihmisen kanssa en koskaan halua olla tekemisissä!
Olen todella tarkka siitä, kenen kanssa voisin olla ystävä ja kenen kanssa en!
- Anonyymi00060
Ajatteletko aloittaja vieläkin, että tilanteenne on mahdoton? Oletteko tekemisissä? Jos olette, niin onko näkeminen vaikuttanut ajatuksiisi toiveikkaampaan suuntaan?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972