En vain voi näille tunteille mitään. Ei enää kiinnosta vaikka olisit joku siveysvalan antanut munkki, yrittäisin silti vokotella.
Joo olen ehkä törkeä
25
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kylhä mäkin sua😂
- Anonyymi00002
Täältäkin on tullu monenlaista
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Täältäkin on tullu monenlaista
Mut välillä arveluttaa, että mikähän mä oon sulle
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mut välillä arveluttaa, että mikähän mä oon sulle
No mikä mä oon?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No mikä mä oon?
Jos kysyjä on hyvin eri ikäluokkaa kuin minä, hän ei ole minulle mitään, eikä tule koskaan olemaan!
- Anonyymi00005
Yrittää saa. Usein pitääkin.
- Anonyymi00008
Mutta jossain vaiheessa pitää lopettaa, koska kukaan ei pidä kauan roikkujasta! Hänen pitäisi ymmärtää se, että jos toinen ei koskaan sano mitään hänelle, hän ei silloin pidä sinusta milään tavalla!
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta jossain vaiheessa pitää lopettaa, koska kukaan ei pidä kauan roikkujasta! Hänen pitäisi ymmärtää se, että jos toinen ei koskaan sano mitään hänelle, hän ei silloin pidä sinusta milään tavalla!
Mahdollisesti, ellei sit jotain muuta kuten esim liian ujo. Muitakin syitä on.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mahdollisesti, ellei sit jotain muuta kuten esim liian ujo. Muitakin syitä on.
Minulla ei ollut kyse ujoudesta, koska ole koskaan halunnut oman lapseni ikäistä ystävää ja toiseksi koin hänessä olevan täysin samoja piirteitä, kuin lasteni isässä oli ja se oli aivan liikaa minulle! En voi sietää sen tyyppisiä ihmisiä!
- Anonyymi00007
Tuskin kukaan tuollaisista tunteista loukkaantuu. Ehkä tämä paikka ei kuitenkaan ole oikea niiden ilmaisulle, ettet saa mitään harhaanjohtavia toiveita random ihmisten viesteistä. Puhu nuo suoraan kohteelle reaalielämässä. <3
- Anonyymi00009
Jos olet eräs nuorempi niin saat olla just oma itsesi vaan. m-n
- Anonyymi00010
Olen nuorempi🥰💋❤️
- Anonyymi00015
Mutta silti en halua koskaan oman lapseni ikäistä ystävää elämääni, enkä enää jaksa huonosti kommunikoivia ihmisiä! Hänellä oli vuiosien ajan aikaa sanoa jotain, mutta siihen hän ei pystynyt koskaan! Se vielä, että pidän vain ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutta silti en halua koskaan oman lapseni ikäistä ystävää elämääni, enkä enää jaksa huonosti kommunikoivia ihmisiä! Hänellä oli vuiosien ajan aikaa sanoa jotain, mutta siihen hän ei pystynyt koskaan! Se vielä, että pidän vain ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä!
Niin jos on oma lapsi, johon verrata, koska ei aivan kaikilla ole.
- Anonyymi00013
Oot sä joku rafaelin enkeli sit ite?
- Anonyymi00016
En ole, enkä tule koskaan olemaan! Oman lapseni ikäistä en halua nähdä enää koskaan! Se että minulta vietiin asumisrauhakin oli viimeinen niitti ja koska olen voinut kauan todella huonosti, hän ei ansaitse ystävyyttäni, Sen saa vain sellainen ihminen, joka ei ole koskaan kiusannut minua! Kiusaaminen on säälittävien ihmisten tapa toimia!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En ole, enkä tule koskaan olemaan! Oman lapseni ikäistä en halua nähdä enää koskaan! Se että minulta vietiin asumisrauhakin oli viimeinen niitti ja koska olen voinut kauan todella huonosti, hän ei ansaitse ystävyyttäni, Sen saa vain sellainen ihminen, joka ei ole koskaan kiusannut minua! Kiusaaminen on säälittävien ihmisten tapa toimia!!
Tekona sellainen on todella raukkamaista!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jaa että itsellesi sentimentaalisia kannustuskirjeitä kyhäilevä apäijä tätä WT- draamaa tässäki muodossa sitten. T naiselta
- Anonyymi00021
Give it a rest, son. -momma
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Give it a rest, son. -momma
Ajatelkaa aina äitiä kun ajattelette minua
- Anonyymi00023
Kermamunkki 🤤
- Anonyymi00024
Tää on hauska🤣 Nainen
- Anonyymi00025
Homousko mielessä?
- Anonyymi00026
Helpompaa hänelle
- Anonyymi00027
Sama jos sinä ole nunna🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689