Haluaisin paljon vanhemman setämiehen panevan mua. Olisi tosi pervoa ku se vielä puhuisi mulle tyyliin.. saat nyt sedän munaa, setä niin tykkää sun pimpistä ja ku se panis mua peppuun niin sanois et.. noin pidä peppu rentona, päästä sedän muna sun tiukkaan reikään.
Haluan setämiehen
40
862
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei luulis olevan vaikea haave toteuttaa
- Anonyymi00002
Jono, yv av, minkä värinen? Onko koiratalous 😅
- Anonyymi00003
Setämiehellä pitäis olla tosi iso muna ja sen pitäisi jaksaa useampi kerta. Sais sitoo mut ja käyttää mun reikiä vapaasti.
- Anonyymi00004
✅✅✅
Pitääkö olla pinkkakin kunnossa ✅ - Anonyymi00005
Iso on, mutta setämies ei enää loputtomiin jaksa.
Ehkä pari kolme kertaa menee illassa
- Anonyymi00006
Minä ikäiseksi nykyään lasketaan että voi kutsua itseään sedäksi 🤔
- Anonyymi00007
49 vuotias
- Anonyymi00008
Täällä on sulle setämies. Panen sua paljaalla paksulla kullilla ja runsaat spermat pimppiin. Mitä siihen sanot? Tavataanko jo tänään.. -Juuso
- Anonyymi00012
ihana ajatus kyllä olisi
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
ihana ajatus kyllä olisi
Onko sulla kik?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko sulla kik?
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi00019
Minkäs ikäinen setä haluais mun pimppiä nussia? Jos sulla todellakin on iso muna niin saat paljaalla. Se on ihana tunne ku pillu on ääriään myöten täynnä isoo kullia.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Buaahaa pikkukikkeli buaahaa! Mitäs olet miten tuo pikkukikkelis reagoi tuohon rukoukseen värähtääkö edes pikkasen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minkäs ikäinen setä haluais mun pimppiä nussia? Jos sulla todellakin on iso muna niin saat paljaalla. Se on ihana tunne ku pillu on ääriään myöten täynnä isoo kullia.
Oon 50 ja todellakin on iso+paksu ja paljaalla tulen sun sisään. Saat nauttia siitä kunnolla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oon 50 ja todellakin on iso paksu ja paljaalla tulen sun sisään. Saat nauttia siitä kunnolla.
Onko se liian iso peppuun pantavaksi?
- Anonyymi00009
Heinolan siltakodista löytyy
- Anonyymi00014
Onneksi jo poistavat noita ihguu sedän ilmoituksiakin.
- Anonyymi00029
Samanlainen yhen virren vinkuja kuin ite heinolan setäkin.
kyllä sedän kullia haluaisin pyllyyni 😋
- Anonyymi00026
Antaisin.ei aikasemppa kokemusta mutta haluutais kokea kuinka hyvältä tuntuis imeä kullia myös
- Anonyymi00030
Heinolan sedän?
- Anonyymi00023
Se on yllättävää miten monella nuorella naisella on just tuollaisia seksuaalisia haluja ja seksifantasioita, että haluavat jonkun vanhemman setämiehen panevan heitä.
Kiihottuuko nainen siitä, kun vanhempi setämies panee, vai miksi naiset ottaa vanhoilta setämiehiltä kyrpää suuhun ja antaa setämiehille ilon päästä panemaan.
Varmasti noin kaunis nainen saisi ihan oman ikäistä miestä, niin miksi haluaa harrastaa seksiä noin vanhojen miesten kanssa.
Voiko joku kertoa, miksi naiset nauttii, kun vanha äijä panee.
https://www.erome.com/a/917y4EtO - Anonyymi00025
Miksi kauniit nuoret naiset haluaa setämiestä.
Mikä setämiehissä viehättää.
Onko se syy, koska setämiehet panevat rauhallisen hitaasti.- Anonyymi00027
Nuoret haluavat kiimaisen setämiehen nussimaan valtavalla tahdilla. Usein meinaa sydänkohtaus tulla nuorten naisten kanssa, kun haluavat vanhan miehen nussivan aerobisen kuntonsa rajoilla.
- Anonyymi00028
Setämies vois auttaa taloudellisesti å2 alueen neitoa!
- Anonyymi00031
Heinolan setää taloudellisessa mielessä auttaa kansaneläkelaitos
Oisko yli 60v hyvä nuorelle naiselle? Ep06
- Anonyymi00033
No mieti 🖕🏾
- Anonyymi00032
Aika hyvä vedätys..
- Anonyymi00035
Oliko tuo sinusta oikeasti hyvä?
- Anonyymi00034
Kai setä puhuu mulle tuhmia? Haluan kuulla mitä setä tykkää mun pimpistä. Saat laueta sinne monta kertaa. Sedän iso kulli tekis mulle niin hyvää.
- Anonyymi00036
Laita kik.niin tavataan.
- Anonyymi00037
Heinolan setä piipittää tyhmiä. Onko se hyvä? Onko? Onko? Onko? NI
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Heinolan setä piipittää tyhmiä. Onko se hyvä? Onko? Onko? Onko? NI
Mitäs vittuu piipität.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mitäs vittuu piipität.
Vittuahan se setä piipittää, mutta kun ei saa edes pillua. Homomunaa ja homopersettä voisi saadakin.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Vittuahan se setä piipittää, mutta kun ei saa edes pillua. Homomunaa ja homopersettä voisi saadakin.
Mitäs piipität.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitäs piipität.
Jos ei muuta, niin pillun kuvaa.
Terveisin setä 49 vuotias 169 senttiä ja ikää 49 vuotta
ja jorma 33 mm
- Anonyymi00042
Se on väärin että setämiehet saa ilon päästä panemaan noin kaunista nuorta naista ja me nuoremmat emme saa, koska nykyään niin moni nuori nainen kiihottuu ajatuksesta, kun setämies panee.
Niin kuin tälläkin videolla sen huomaa, miten iloinen tämä nainen on, kun setämies haluaa häntä.
https://www.erome.com/a/917y4EtO - Anonyymi00043
joo jos oot nainen niin soita +358406615857 2vuotta sinkkuna
- Anonyymi00044
Täällä Tuusulassa olisi setämiestä tarjolla.
M62
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423477Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42473Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/842190Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371845- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131329"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1571103