Se mikä on sanottu ei ollut edes verhottu asia, vaan sisälsi oleellisen. Kyseessä on💎
Muistapa se jos tunnistat itsesi. Sinussa on sellainen voima, toivon että osaat käyttää sen omaan hyvään oloon.
Kovin harvinaista
12
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kommenttia
- Anonyymi00002
Kaunis viesti.
- Anonyymi00003
Kaunis viesti. Vähän vaan häiritsi tämän alla oleva aloitus timanttitapista. 🫣😅
- Anonyymi00005
Aatella, kukaan ei nähnyt sinussa tytteli mitään hyvää vain reijän
- Anonyymi00006
No olipa uffaffaa palstaäijä eli myös tämän aloituksen kirjoittaja varsin hienovarainen mainos sille aloitukselle josta olet selvästi suunnattoman ylpeä. T naiselta hohhoijakkaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Äidillesikö mielestäsi omaan kommenttiin vastaava palstaäijä nyt vastaat? Tee Tee
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Äidillesikö mielestäsi omaan kommenttiin vastaava palstaäijä nyt vastaat? Tee Tee
Tai sitten oli joku muu pystyyn kelottunut katkero, äitin kanssa skismaa lie hänelläkin
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puhutko itsestäsi? Mulla on kaikkea mitä sulla ei oo.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mua ei oo kukaan ikinä kutsunut tytteliksi. Olen aikuinen 40 nainen. Saan jatkuvasti palautetta ihmisiltä kuinka piristän heidän päivää, kuinka olen positiivinen ja ystävällinen kaikille. Minulla on hyvät välit kaikkien kanssa. Rakastavat vanhemat ja sisarukset. En ole ainoassakaa irto suhteessa. Miehet joitten kanssa olen ollut ovat olleet upeita ihmisiä. Aika moni on elämäni aikana kertonut olleensa minuun ihastunut. Lapset kertovat jatkuvasti kuinka olen heistä ihana. Mitäs ihanaa sinä saat kuulla?
- Anonyymi00004
Sinussa on se sama voima. Mitä se olisikaan, jos yhdistäisimme voimamme.
- Anonyymi00011
🔥🔥🔥🔥🔥
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
🔥🔥🔥🔥🔥
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Siitä tulisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335241Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1502483- 1482192
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551963Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171840"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591344Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1831166Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.316902Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa178858