Ei edes katsekontaktia. Mitä minun pitäisi päätellä?
Ohitimme toisemme
65
928
Vastaukset
- Anonyymi00001
En näe kunnolla kun ei ole laseja😌siksi mä en katsele enkä näe ketään. Anteeksi siitä.
- Anonyymi00002
Mitä pitäisi päätellä jos oli katsekontakti?
- Anonyymi00004
Erilaiset pelot voivat vaikuttaa siihen, että katse kääntyy poispäin? Kokemusta on.
- Anonyymi00005
Siitä ei pitäisi ajatella mitään, koska ihminen voi katsoa vain siitä syystä, etteikö stalkkeri ymmärrä lopettaa stalkaamistaan! Ja eri ovista mentiin ulos bussista, koska en halunnut sanoa hänelle yhtään mitään!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siitä ei pitäisi ajatella mitään, koska ihminen voi katsoa vain siitä syystä, etteikö stalkkeri ymmärrä lopettaa stalkaamistaan! Ja eri ovista mentiin ulos bussista, koska en halunnut sanoa hänelle yhtään mitään!
Sunlaisten ihmisten (naisten) takia monilla on pelkoa lähestyä toista. Ehdottomuus etäännyttää miehen naisesta. Riitävyyden epäily toisella ei lähennä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sunlaisten ihmisten (naisten) takia monilla on pelkoa lähestyä toista. Ehdottomuus etäännyttää miehen naisesta. Riitävyyden epäily toisella ei lähennä.
Siis tämmöistä sitä ihtiään oikeasti tilität tällä kertaa palstaäijän trollauksen perään? Oot ihan tun raskaan oloinen rajatapaus. T naiselta
- Anonyymi00034
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siis tämmöistä sitä ihtiään oikeasti tilität tällä kertaa palstaäijän trollauksen perään? Oot ihan tun raskaan oloinen rajatapaus. T naiselta
Katso vaan peiliin niin näet todellisen ongelman?
- Anonyymi00047
Anonyymi00017 kirjoitti:
Katso Sydämen kutsumus Yle areenalta, asetu kuvernöörin asemaan, joka ei luota tuntemuksiinsa (laki) naistaan kohtaan jota tapailee, koska kokema menneisyydestä on myrkyttänyt miehen mielen ja epäilyt heränneet kaikkea hyvää kohtaan.
Aika korjaa asioita paremmaksi, mutta kuinka paljon aikaa tarvitaan korjaamaan kokemiaan paremmaksi, on toinen juttu? Johon on kenenkään vaikea antaa tarkkaa arviota? Tietyt naiset harvemmin ymmärtävät tuntevia miehiä ja heidän ajatusmaailmaansa? - Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
Katso vaan peiliin niin näet todellisen ongelman?
What you ”see” when you see me, a rampant rage feminist or a male who’s trying to ruin your vivid dreams? Depends on a day?
- Anonyymi00068
Kaupassa ollut katsekontaktini takuulla oli vihaa.
- Anonyymi00003
Jos samaa sukupuolta, en ihmettele yhtään. Jos eri, silloin on kyllä kommunikoitu jotenkin pahasti ristiin tai oltu niin epäsuoria ettei tunnistautuminen tai ihmisen liittäminen menneisyyden valossa tai muun tiedon kautta ole todellakaan onnistunut. Ja aina joku ihminen voi olla huono tunnistamaan, jos ei erota kunnolla tai osaa odottaa yhtään jotain tiettyä ihmistä tai keskittymiskyky on ihan jossain muualla kuin tunnistamisessa.
- Anonyymi00048
Täysin oikein sanottu. Vaikka naaman tunnistus aivoissa kunnossa niin pitää kyllä nähdä henkilö ensin niin että voi tunnistaa. Jos keskittyy muuhun esim epätasaiseen maastoon tai vaikkapa koiran ulkoilutukseen, voi tunnistaminen mennä mönkään.
- Anonyymi00006
Että lopetat sen haihattelun.
- Anonyymi00046
Siihen loppui rumpalin urani. 😭😭
- Anonyymi00007
en ole kiinnostunut
- Anonyymi00019
Sinulla on nähtävästi tarve kääntää jotain asetelmaa päälaelleen tmv ja junnata jostain syystä tällä akselilla kun vastailet jonkun anonyymin aloituksiin. Havainnoitu on jo jonkun aikaa kaikessa hiljaisuudessa ns. Erittäin merkillistä käytöstä on, patron. Valitse seurasi paremmin jatkossa, niin et ajaudu niin syviin vesiin ehkä. Btw olen enemmän kuin tietoinen sinun ja sen erään, jota et tunne välisestä kahden miehen viharyhmästä, oikein ulkonäön arvosteluun olette päässeet yhdessä. Sinä kerrot havaintoja ja hän kirjaa niitä tänne nettiin, missä et käy tietenkään myöskään
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinulla on nähtävästi tarve kääntää jotain asetelmaa päälaelleen tmv ja junnata jostain syystä tällä akselilla kun vastailet jonkun anonyymin aloituksiin. Havainnoitu on jo jonkun aikaa kaikessa hiljaisuudessa ns. Erittäin merkillistä käytöstä on, patron. Valitse seurasi paremmin jatkossa, niin et ajaudu niin syviin vesiin ehkä. Btw olen enemmän kuin tietoinen sinun ja sen erään, jota et tunne välisestä kahden miehen viharyhmästä, oikein ulkonäön arvosteluun olette päässeet yhdessä. Sinä kerrot havaintoja ja hän kirjaa niitä tänne nettiin, missä et käy tietenkään myöskään
Sitähän sinäkin teet eli vastailet anonyymien teksteihin ja huomannut sun jutuista, että ihan vähän niitä sun kommentteja ei olekaan, joten miksi solvaat toista, kun kirjoittaa täällä. Paraskin sanomaan. Pöh.
- Anonyymi00057
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sitähän sinäkin teet eli vastailet anonyymien teksteihin ja huomannut sun jutuista, että ihan vähän niitä sun kommentteja ei olekaan, joten miksi solvaat toista, kun kirjoittaa täällä. Paraskin sanomaan. Pöh.
No voi juku kun sekaannuin, niin myönteinen sanomakin kun on aina ja kaikkea. /tummat silmänaluset, vanhentuneen näköinen kuulemma. No sentään tähän kohtaan monisyistä pitkin ”countya” raikuvaa kuulemmakaikua voi ns luottaa kun se perustuu tällaisiin habitushavaintoihin toisen osallisen kautta. En niin arvosta tällaista käytöstä, haluan varmaan kato niin paljon pahaa jne mitä muita lausuntoja olen havainnoinut ja varmaa on hillittömäksi käynyt haku loukata sillä kapasiteetilla mikä perussuomalaiselta kaksikolta löytyy.
- Anonyymi00009
Olen kiinnostunut,vaivaa vain salaiset yhteystiedot.
- Anonyymi00011
Kaikki perheen liittymät on isän nimessä. Näin on ollut jo ysärin lopulta asti. Siksi numeroni ei näy missään.
- Anonyymi00066
Miksi ne vaivaavat sinua? Vaiko vain harmittavat?
- Anonyymi00010
On käynyt selväksi että hän on himonne
- Anonyymi00012
Kenties ettei hän ole kiinnostunut olisit kysynny sitä häneltä
- Anonyymi00013
Kun toista ihmistä ei tunne, ajattelee asioita niin omasta näkökulmastaan. Ikäänkuin ajattelee sen tuntemattoman käyttäytyvän samalla tavalla kuin itse. Esim. ihminen on tottunut tutustumaan moniin ihmisiin tai vaikkapa harrastaa paljon lyhyitä suhteita. Sellainen joka haluaa vain pitempiaikaisempia suhteita, hänen asennoituminen ihmisiin voi olla ihan erilainen. Hän ei esim. reagoi johonkin flirttikatseisiin vaan ajattelee sen olevan jotain viatonta peliä. Kaikessa uudessa, myös ihmisten ensitapaamisessa, vaikeinta on se alku, koska mitään tietoa ja yhteistä historiaa ei vielä ole, mistä ammentaa.
- Anonyymi00014
öööö...ei! Kyllä sen verran pitää olla ihmistietämystä, että ei oleta suoraan jonkun olevan tietyn lainen esim. harrastavan paljon irtosuhteita sen perusteella, että flirttailee tai tutustuu ihmisiin!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
öööö...ei! Kyllä sen verran pitää olla ihmistietämystä, että ei oleta suoraan jonkun olevan tietyn lainen esim. harrastavan paljon irtosuhteita sen perusteella, että flirttailee tai tutustuu ihmisiin!
Ehkä tuo oli huono esimerkki. Minun näkökulmani oli vain se et helposti olettaa toisen käyttäytyvän kuin itse ellei tietoa ole jo päässyt kertymään. No, kaikkein epäluotettavin tieto tulee varmasti "kavereilta" tai muuten joistain huhupuheista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä tuo oli huono esimerkki. Minun näkökulmani oli vain se et helposti olettaa toisen käyttäytyvän kuin itse ellei tietoa ole jo päässyt kertymään. No, kaikkein epäluotettavin tieto tulee varmasti "kavereilta" tai muuten joistain huhupuheista.
Mielenkiinnosta, miten oletit hänen käyttäytyvän eli miten itse käyttäydyt?
Jälkimmäisestä täysin samaa mieltä! - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mielenkiinnosta, miten oletit hänen käyttäytyvän eli miten itse käyttäydyt?
Jälkimmäisestä täysin samaa mieltä!Myönnän käyttäytyväni aika huonosti nimenomaan sen vuoksi, että ihmiset suhtautuvat mielestäni minuun oletuksena liian pinnallisesti. Esim. jos kohtaan flirttimäistä lähestymistä, pitäisikö minun reagoida siihen. No tosi helppoahan se olisi jos se olisi ainut kerta laatuaan ja tavallaan voisi ajatella kyseisen henkilön olevan kiinnostunut minusta. Jos samanlaisia lähestymisiä alkaa olla useita, silloin minun luonteella ei mennä kysymään jokaiselta: Anteeksi oletteko jollakin tasolla kiinnostunut minusta. Siksi minulle sopisi hyvin sellainen lähestymistapa, jossa annetaan suoraan pusu poskelle tai otetaan kädestä kiinni tai halataan. Suomalaisten elokuvien kertomaa kun mies kosii suoralta kädeltä ison talon Hildaa, kun muita ei ole, sellaista ei oikein voi soveltaa kun tilanteet ovat aika tavalla monimutkaisempia.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Myönnän käyttäytyväni aika huonosti nimenomaan sen vuoksi, että ihmiset suhtautuvat mielestäni minuun oletuksena liian pinnallisesti. Esim. jos kohtaan flirttimäistä lähestymistä, pitäisikö minun reagoida siihen. No tosi helppoahan se olisi jos se olisi ainut kerta laatuaan ja tavallaan voisi ajatella kyseisen henkilön olevan kiinnostunut minusta. Jos samanlaisia lähestymisiä alkaa olla useita, silloin minun luonteella ei mennä kysymään jokaiselta: Anteeksi oletteko jollakin tasolla kiinnostunut minusta. Siksi minulle sopisi hyvin sellainen lähestymistapa, jossa annetaan suoraan pusu poskelle tai otetaan kädestä kiinni tai halataan. Suomalaisten elokuvien kertomaa kun mies kosii suoralta kädeltä ison talon Hildaa, kun muita ei ole, sellaista ei oikein voi soveltaa kun tilanteet ovat aika tavalla monimutkaisempia.
Kuulostaa kovin ylimieliseltä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuollaisen voi ymmärtää vain ihminen joka on sen kokenut. Eihän ihmisen pelkkä olemassaolo voi olla mitenkään ylimielistä. Toiset saavat huomiota liikaakin vaikka eivät edes pyydä sitä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuollaisen voi ymmärtää vain ihminen joka on sen kokenut. Eihän ihmisen pelkkä olemassaolo voi olla mitenkään ylimielistä. Toiset saavat huomiota liikaakin vaikka eivät edes pyydä sitä.
Ei olemassaolo ole ylimielistä vaan tuo tekstisi.
"Esim. jos kohtaan flirttimäistä lähestymistä, pitäisikö minun reagoida siihen. No tosi helppoahan se olisi jos se olisi ainut kerta laatuaan ja tavallaan voisi ajatella kyseisen henkilön olevan kiinnostunut minusta. Jos samanlaisia lähestymisiä alkaa olla useita, silloin minun luonteella ei mennä kysymään jokaiselta: Anteeksi oletteko jollakin tasolla kiinnostunut minusta. Siksi minulle sopisi hyvin sellainen lähestymistapa, jossa annetaan suoraan pusu poskelle tai otetaan kädestä kiinni tai halataan. "
Ei mennä jokaiselta kysymään, vaan siltä kenestä itse on kiinnostunut.
Kyllä minulla on kiinnostuneita ollut ihan riittävästi ja he saavat olla, joihin en koe itse vetoa. Ei mitään tarvetta selvittää kuka on kiinnostunut, miten paljon ja missä mielessä. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
No mikäpä pslstaäijän eli sinun pienessä kuupassa muka naisen kommenteissa ei olisi sinun mielestä jotain mistä nillittää, palstalla ”kaipaava” misogyyni…
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei olemassaolo ole ylimielistä vaan tuo tekstisi.
"Esim. jos kohtaan flirttimäistä lähestymistä, pitäisikö minun reagoida siihen. No tosi helppoahan se olisi jos se olisi ainut kerta laatuaan ja tavallaan voisi ajatella kyseisen henkilön olevan kiinnostunut minusta. Jos samanlaisia lähestymisiä alkaa olla useita, silloin minun luonteella ei mennä kysymään jokaiselta: Anteeksi oletteko jollakin tasolla kiinnostunut minusta. Siksi minulle sopisi hyvin sellainen lähestymistapa, jossa annetaan suoraan pusu poskelle tai otetaan kädestä kiinni tai halataan. "
Ei mennä jokaiselta kysymään, vaan siltä kenestä itse on kiinnostunut.
Kyllä minulla on kiinnostuneita ollut ihan riittävästi ja he saavat olla, joihin en koe itse vetoa. Ei mitään tarvetta selvittää kuka on kiinnostunut, miten paljon ja missä mielessä.Juttuhan on niin, olen sen verran korrekti mies että naisen täytyy hyvin selvästi ilmaista omat halunsa ja toiveensa minulle. Nimenomaan sen asian selvittäminen, onko nainen minusta OIKEASTI kiinnostunut; se on se juttu. En ole mikään törky mies, joka leihittelee naisia ja yrittää heihin väkisin tehdä vaikutusta. Mitä hiton ylimielisyyttä tuollaisessa näet. Käytännön tarve selvittää naisen todellisia ajatuksia ja tunteita.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juttuhan on niin, olen sen verran korrekti mies että naisen täytyy hyvin selvästi ilmaista omat halunsa ja toiveensa minulle. Nimenomaan sen asian selvittäminen, onko nainen minusta OIKEASTI kiinnostunut; se on se juttu. En ole mikään törky mies, joka leihittelee naisia ja yrittää heihin väkisin tehdä vaikutusta. Mitä hiton ylimielisyyttä tuollaisessa näet. Käytännön tarve selvittää naisen todellisia ajatuksia ja tunteita.
Miksi pitää selvittää muiden kuin itseä kiinnostavan halukkuus? Miksi oletat, että nainen voisi tulla suoraan pussaamaan tai muuten koskemaan? Kyllä nainenkin kunnioittaa miehen omaa reviiriä ja muutenkin itsellä todella iso kynnys koskea ihmisiin yleensäkin. En koske mielelläni edes samaa sukupuolta oleviin kavereihini, jos pitää auttaa vaikka jossain. Ehkä se kosketus on itselle sen verran merkityksellinen asia... en tiedä.
Ja se OIKEASTI kiinnostus selviää yleensä lähestymällä ja juttelemalla. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi pitää selvittää muiden kuin itseä kiinnostavan halukkuus? Miksi oletat, että nainen voisi tulla suoraan pussaamaan tai muuten koskemaan? Kyllä nainenkin kunnioittaa miehen omaa reviiriä ja muutenkin itsellä todella iso kynnys koskea ihmisiin yleensäkin. En koske mielelläni edes samaa sukupuolta oleviin kavereihini, jos pitää auttaa vaikka jossain. Ehkä se kosketus on itselle sen verran merkityksellinen asia... en tiedä.
Ja se OIKEASTI kiinnostus selviää yleensä lähestymällä ja juttelemalla.Lisäisin vielä, että on perin kummallista, että oletat naisen tekevän kiinnostuksensa selväksi, mutta sinä itse et ole valmis tekemään omaa kiinnostustasi selväksi. Se on ylimielistä, että sinulla on mielestäsi niin paljon kiinnostuneita, että sinun ei tarvitse nähdä "vaivaa" asian eteen, vaan haluat, että nainen "taistelee" sinusta. Ei hyvä! Oletko epävarma kuitenkin itsestäsi, kun noin haluat toimia, mutta naamioit sen muuksi?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lisäisin vielä, että on perin kummallista, että oletat naisen tekevän kiinnostuksensa selväksi, mutta sinä itse et ole valmis tekemään omaa kiinnostustasi selväksi. Se on ylimielistä, että sinulla on mielestäsi niin paljon kiinnostuneita, että sinun ei tarvitse nähdä "vaivaa" asian eteen, vaan haluat, että nainen "taistelee" sinusta. Ei hyvä! Oletko epävarma kuitenkin itsestäsi, kun noin haluat toimia, mutta naamioit sen muuksi?
Jotenkin käännät asian sellaiseksi, että minä haluaisin saada aikaan jotain kilpailua ja taistelua minusta. Haluan vaan tietää onko nainen kiinnostunut minusta, jotta voin jatkaa aktiivisesti siitä eteenpäin omaa osuuttani. Jos kauempana on vaikka nainen, johon minulla olisi jotain historiaa tai vaikka etäyhteys. Enhän silti voi tietää onko hän paikan päällä esim. siksi että hän haluaisi saada kontaktin minuun, jutella, jos hän ei sitä ilmaise. Minusta ihmisen omaa tilaa pitää kunnioittaa. Jos hän ei halua rohkeasti lähestyä, oletan ettei hän ole siellä paikassa minun vuoksi. Voin nähdä vaikka kuinka paljon vaivaa jos varmistun siitä, että se on toivottavaa. Lisäksi usein naiset ovat ainakin julkisilla paikoilla nais- ja mieskavereiden kesken, joten heidänkään rooleistaan ei voi mitenkään tietää muuta kuin mieskaverin kanssa olevan naisen oletan olevan hänen kanssaan ja sillä siisti.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jotenkin käännät asian sellaiseksi, että minä haluaisin saada aikaan jotain kilpailua ja taistelua minusta. Haluan vaan tietää onko nainen kiinnostunut minusta, jotta voin jatkaa aktiivisesti siitä eteenpäin omaa osuuttani. Jos kauempana on vaikka nainen, johon minulla olisi jotain historiaa tai vaikka etäyhteys. Enhän silti voi tietää onko hän paikan päällä esim. siksi että hän haluaisi saada kontaktin minuun, jutella, jos hän ei sitä ilmaise. Minusta ihmisen omaa tilaa pitää kunnioittaa. Jos hän ei halua rohkeasti lähestyä, oletan ettei hän ole siellä paikassa minun vuoksi. Voin nähdä vaikka kuinka paljon vaivaa jos varmistun siitä, että se on toivottavaa. Lisäksi usein naiset ovat ainakin julkisilla paikoilla nais- ja mieskavereiden kesken, joten heidänkään rooleistaan ei voi mitenkään tietää muuta kuin mieskaverin kanssa olevan naisen oletan olevan hänen kanssaan ja sillä siisti.
Yritin ymmärtää tuota sinun tekstiäsi, koska se kuulosti jotenkin tutulta, mutta en ehkä ihan ymmärtänyt. Auttaisi ehkä, jos laittaisit jotain tunnisteita itsestäsi (jos haluat), ei ole pakko.
Sivusta - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nyt kun luin tekstisi uudelleen, aloin hieman ymmärtää sinua. Tämä tilanne kuulosti tutulta, siksi palasin siihen.
Mutta haluaisin tietää, mikä sinua nyt harmittaa? Nainen oli ehkä kiinnostunut tai rakastunut sinuun, mutta ei toiminut tai tehnyt mitään konkreettista. Tilanne on ohi, ja hän on itse vastuussa omista tunteistaan. Se ei ole millään tavalla sinun vikasi eikä sinun murheesi huolehtia siitä.
Onko nyt niin, että säälit häntä, vai onko sinulla itselläsi jotain tunteita häntä kohtaan?
- Sivusta Anonyymi00031,
2026-04-30 15:12:53 - Anonyymi00045
Anonyymi00028 kirjoitti:
"Enhän silti voi tietää onko hän paikan päällä esim. siksi että hän haluaisi saada kontaktin minuun, jutella, jos hän ei sitä ilmaise. Minusta ihmisen omaa tilaa pitää kunnioittaa". Aika harvassa ovat tilanteet että ollaan jossain paikassa vain siksi, että siellä on itseä kiinnostava henkilö paikalla. Ellei kyse ole treffeistä. Vai oletko joku suuren luokan julkkis tai idoli?
Sivusta n
- Anonyymi00029
tuijotti vaan etumusta
- Anonyymi00030
sä höpötät
- Anonyymi00032
Voi olla, että toinen osapuoli ei edes nähnyt sinua. Itse ainakin olen sellainen, joka ei näe mitään ympärillään kun kaupungilla kulkee, kun keskittyy vain siihen mitä tekee ja mihin on menossa. Pitää heiluttaa tyyliin kättä naaman edessä, jos meinaa, että huomaan vastaantulijan.
- Anonyymi00035
Mieti omalta kohdaltasi miksi et pyrkinyt luomaan katsekontaktia.
- Anonyymi00037
Itseasiasiassa pyrin, ilahduin hädet nähdessäni. Hän käänsi päänsä pois.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Koska huomasin taas miten vaikeaa se sulle oli
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tykkää kyllä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Koska huomasin taas miten vaikeaa se sulle oli
Jos toinen ilahtuu nähdessään, niin se ei ole vaikeaa. Eli ei sulle.
- Anonyymi00040
Että ensi kesänä tulee hyvä mustikkasato. 🫐
- Anonyymi00041
Samoin mustikka tykkään mustikasta.
- Anonyymi00043
Näin kyllä sinut ja siksi olin niin hämmentynyt. Vuosien jälkeen...naiselle
- Anonyymi00044
Niin, tilanne oli kyllä sellainen että näkyminen oli "pakollista". Ei voinnut kyllä mitenkään missata toista.
- Anonyymi00050
Hämmennyitkö hyvällä vai huonolla tavalla?🤔
- Anonyymi00051
Olet varattu ja vanhempi. Mitään ei voi eikä saa tulla. Siinäpä se.
- Anonyymi00054
Tämä selittääkin paljon. Tehdään niin kuin haluat.
- Anonyymi00052
Minä kävelin kadulla ja yllättäin minun oikealta puolelta lähestyi mies aurinkolasit päässä minua kohti. Ensimmäinen ajatus oli, että uuh onpas komea mies ja hymyilin flirttailevasti hänelle jatkaen kävelyä. Hän katsoi hymyillen minua ja ilmapalloa, sillon kun hän oli jo hyvin lähellä. Häkellyin ja vain kävelin. En tunnistanut. Vasta pari askelta ohituksen jälkeen tajusin, että olikohan hän K mies. En ole vieläkään varma, kun hänellä oli aurinkolasit päässä. Hän tietää minun olevan tällä palstalla joten siksi vastaan tähän. Tiedätkän, että voit aina kysellä kuulumisia jos sinulla vielä on yhteystietoni. Ei sen tarvi olla sen kummempaa tai tarvi johtaa mihinkään.
- Anonyymi00055
Ei välitä sinusta tai nostaa tunteet pintaan. Veikkaan ensimmäistä.
- Anonyymi00058
Ei sinun kannata päätellä mitään siitä kohtaamisesta. Ei siinä voinut alkaa puhumaan mitään. Sullahan oli jo seuraa...
- Anonyymi00060
Tuo on muuten totta. Jotka ovat kavereitten kanssa liikenteessä, he eivät edes tajua sitä asiaa. Esim. jos nainen osoittaa mielenkiintoa toista miestä kohtaan, tämä nainen ehkä ajattelee tekevänsä tuttavuutta henkilökohtaisesti tämän toisen miehen kanssa. Toinen mies saattaa ajatella, haetaanko tässä jotain kolmen kimppaa vai mikä on ajatus. Siksipä jos haluaa oikeasti tutustua johonkin uuteen ihmiseen, kannattaa se tehdä itsenäisesti.
- Anonyymi00061
Miten, missä ja milloin noin tapahtui?
Jos aloitus ei ollut huuhaata vaan niin kerrot.- Anonyymi00065
Muutama viikko sitten.
- Anonyymi00063
olet raskas…,
- Anonyymi00064
Katsoisin hamaan tappiin saakka, mutta ei kai (vielä) toisten nähden.
- Anonyymi00067
En näe nokkaani pitemmälle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612412
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182037Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11695"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961311Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2161074Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781061Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.347996