Syö maltillisesti ettet pyöristy enään lisää.
m
Hyvää vappua yhdelle naiselle.
47
565
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen ahmatti,ehkä en pysty.M
- Anonyymi00019
Anna mennä vaan.Parempi s€ kun nälkää nähdä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
Anna mennä vaan.Parempi s€ kun nälkää nähdä.
Kiva kun ymmärrät!
- Anonyymi00002
Itseppä kiloni kannan.
- Anonyymi00003
mitäs olet seisottamut liian pitkään!! ne munkit tänne!!
- Anonyymi00004
Tarkoititko sitä toista
- Anonyymi00023
Kiitos. Olet aina niin mukava! 🙏
- Anonyymi00005
Miten elopainoni sinun elämääsi vaikuttaa?
- Anonyymi00014
Häiritsee!!
- Anonyymi00037
Anonyymi00014 kirjoitti:
Häiritsee!!
joo oooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
joo ooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
joo oooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
joo oooooooooooooooooooooooo
joo ooooooo
joo oo
- Anonyymi00006
Voit tulla jakamaan kanssani annokset, niin sun oma painonkehitys pysyy nousujohteisena.
- Anonyymi00008
Jos sanot enään, lyön sua nenään.
- Anonyymi00012
🖕🏻🖕🏻
- Anonyymi00013
Oikein!
- Anonyymi00038
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oikein!
tukuttajille turpi iin.
- Anonyymi00009
Hyvää vappua sinullekin. Sinuna jäisin vielä vappujuhlista kotiin opettelemaan kieltämme.
Näköjään katkeran tekstiä tämmöinen aloitus. Eiku voihan se olla myös kateuden merkki. No, joku nega kuitenkin.
Eli hv hyvää vappua kerrankin voi kirjoittaa niin, että se osuu oikeaan aikaan. - Anonyymi00010
Ok
- Anonyymi00011
Sun on turha sitä murehtia. Vaikka oisin mallinmitoissa en sua huolisi. Pidän siitä rakkaus on hyväksyntää. Toisen kanssa ei tarvi jännittää. Hellyyttä ja huumoria. Tuollaisen ihmisen kanssa suhteessa ei voi ikinä olla motään kaunista tai aitoa oikeaa etsit pintaa.
- Anonyymi00015
Syödään munkki puoliks, tapellaan siitä huulet yhdessä 😬😬
- Anonyymi00016
Lataa ittes sen nenäs kautta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lataa ittes sen nenäs kautta.
ei ku tukin sun per cee seen.
- Anonyymi00017
Joo
- Anonyymi00018
Rakastan olla muodokas, en mikään luuviulu.
- Anonyymi00021
Muhkeita muotojas muistelen...oijoi namskista.
- Anonyymi00022
Typerä aloitus. Tarkoituksella tietenkin. Jotkut vaan ovat ilkeitä.
M - Anonyymi00024
Reilu 20kg pois muutamassa kuukaudessa. Sinulla +20kg(?)
- Anonyymi00025
...että Vappua vaan sinullekin! 🥰
Lämmöllä Mn - Anonyymi00041
per ce on leveä.
- Anonyymi00051
Ei liity mitenkään. Älkää tekaisko henkilöitä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00041 kirjoitti:
per ce on leveä.
Se on täydellinen
- Anonyymi00026
Se kirjoitetaan "enää".
Ne on aina näitä sivistymättömiä tahvoja jotka naisia palstalla piikittelee. - Anonyymi00027
Ai se lösö joka käyttää niitä kukallisia treenihousuja?
j- Anonyymi00028
Sä olet varmaan itse missi. 🫶
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sä olet varmaan itse missi. 🫶
Aina paremman näköinen kuin joku lösö. j
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aina paremman näköinen kuin joku lösö. j
Laihuus ei tee kenestäkään kaunista. Naama voi silti olla kun petolinnun pärse.
- Anonyymi00044
Tunnistan tuosta sun kuvauksesta sen kyllä ketä kuvailet mutta ei ole mult mitkään tälläiset aloitukset edes sille vaikka ansaitsisi kyllä. Maalitelkoot yksinänsä. Mutta joo on se kyllä lösö. Veikkaan, että se on suututtanut aika monta ihmistä joten aloittajakin voi olla kuka tahansa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tunnistan tuosta sun kuvauksesta sen kyllä ketä kuvailet mutta ei ole mult mitkään tälläiset aloitukset edes sille vaikka ansaitsisi kyllä. Maalitelkoot yksinänsä. Mutta joo on se kyllä lösö. Veikkaan, että se on suututtanut aika monta ihmistä joten aloittajakin voi olla kuka tahansa.
Paas nimi ja paikkakunta
- Anonyymi00031
Juuri juhlapyhät on niitä paikkoja, joissa pidetään huolta, ettei jokuläski syö, muiden mielestä liikaa!
- Anonyymi00034
Haha syökää, juokaa ja naattikaa. Nyt on vappu.
- Anonyymi00035
Mitä mun pyöreydet sulle kuuluu?! Jätä mun munkit rauhaan ja eti joku rimppakinttu tippaleipäakka jonka suusta valuu käynyttä simaa!
- Anonyymi00042
Laske. 55/20=130/x
- Anonyymi00043
Ei tarvi murehtia mun syömistä vappuna.
Tili tyhjä ja maanantaina tulee seuraavat rahat.
Velaksi ei syödä kuin hätätapauksessa.- Anonyymi00046
Puuro on terveellistä,sitä minä syön!
- Anonyymi00047
Onneks en ole sun naisesi! Syön kaksin käsin munkkeja. Pysyy mun saavutetut linjat pyöreenä ja pehmeenä!
- Anonyymi00048
Syön ihan sun kiusakseks et voit pahottaa mieles 😉
- Anonyymi00049
Sori mutta mulle on lääkäri laittanut tavoite painoksi 60kg. Alipaino aiheuttaa sydän ongelmia.
- Anonyymi00050
Kyllähän sitä lihoo, kun kaksosia lykkää! Onnea myös isukille!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658