Miehelle...
En halua unohtaa!!
34
516
Vastaukset
- Anonyymi00001
En vaan pysty...
- Anonyymi00009
Meitä on sitten kaksi
- Anonyymi00002
Ei kai se sen miehen vika ole, jos sinä et halua unohtaa. Pitäis kertoo suoraan hänelle noinkin tärkeä asia, jos mahdollista.
- Anonyymi00027
Aina joki jaksaa patistella tätä itselleen joikaavaa omaa tärkeyttä larppaavaa apäijää näillä omahyväisillä latteuksilla🥱
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Aina joki jaksaa patistella tätä itselleen joikaavaa omaa tärkeyttä larppaavaa apäijää näillä omahyväisillä latteuksilla🥱
Vielä kerran naisvihamielisen kulttuurin oireilun keskelle- niin mukavaa kuin luonnollinen henkilö olisikin supistaa tällaiseksi netin hologrammiksi mitä härkkiä, niin kyseessä on epäsosiaalinen ja suhteellisuudentajua vailla oleva käytös. Amen ja ”siunausta”
- Anonyymi00003
No en minä ainakaan ole käskenyt! Pienin askelin kohti lopullista täyttymystä. Luota minuun!
- Anonyymi00004
minä en pystyisi hänen kanssa olemaan enään. silti on niitä outoja fiiliksiä. aika auttaa ehk.
- Anonyymi00006
Meitä miehiä Suomessa riittää?
- Anonyymi00021
Oikeita miehiä?!
- Anonyymi00028
Kyllä- tekin olette tärkeitä universumille. Sivusta
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä- tekin olette tärkeitä universumille. Sivusta
Pistokoe- onko bipolaarinen populisti hereillä, olihan se…
- Anonyymi00007
Älä unohda
- Anonyymi00008
Älä unohda minä unohdin sinut jo ja nyt on hyvä tulevaisuus kun ei tarvitse enää sua miettiä
- Anonyymi00010
Olen liian arka. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00011
Onnistuiko se kuvan otto niinkin hankalassa paikassa?
- Anonyymi00030
Sitä on taas kuvia räpsitty vailla mtn suuntaa mihin tilanteeseen sitoa. Esim henkilö kävelemässä kadulla- niin?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sitä on taas kuvia räpsitty vailla mtn suuntaa mihin tilanteeseen sitoa. Esim henkilö kävelemässä kadulla- niin?
Lennolla jne.
- Anonyymi00012
Sellainen on jatkunut jo kymenen vuotta ; )
- Anonyymi00013
Täh, olkaa vaikka väkisin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Täh, olkaa vaikka väkisin.
Tää on poliisiasia!
- Anonyymi00033
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tää on poliisiasia!
Auttakoot mummot ja sorsapesueet ensin tien yli, gentlemannit
- Anonyymi00034
Sait tämän tieron juuri korvanuppiis vai?
- Anonyymi00014
Ei oo pakko, jos ei taho. Eikä se muutenkaan oikein väkisin onnistu.
Sivusta- Anonyymi00015
Jaa ei vai kuis siinä biisi sanottiin.ota vaikka väkisin.
- Anonyymi00016
On hyvin vaikea laskea irti ihmistä josta pitää suunnattomasti, uneksii tai ajattelee muuten vuosia.
https://www.youtube.com/watch?v=M5MCxw_wULg&list=RDM5MCxw_wULg&start_radio=1- Anonyymi00022
Juu eilen karattiin.
- Anonyymi00017
Minä haluan, mutta en pysty. Täytyy kokeilla hypnoosia tai jotain. Sivusta
- Anonyymi00019
Toi on hyvä kokeillaan.
- Anonyymi00023
Tehän olettekin nämäe ja o kiusaajat!kyllä tämä teidän farssi tiedetään,ku ketään ette saa väkisellä,entäs ne dropit,onko unohtunna?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tehän olettekin nämäe ja o kiusaajat!kyllä tämä teidän farssi tiedetään,ku ketään ette saa väkisellä,entäs ne dropit,onko unohtunna?
Vituttaa tuommoset ihimiset,väkisellä ollaan viemässä kaikki,vaikkei se onnista!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vituttaa tuommoset ihimiset,väkisellä ollaan viemässä kaikki,vaikkei se onnista!
Pakko rako heh.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vituttaa tuommoset ihimiset,väkisellä ollaan viemässä kaikki,vaikkei se onnista!
Menkää jo pyytämään niitä syntejänne anteeksi,kuka teitä kiusaajia ja väkivallan,niin psyykkisen kuin fyysisenkin tekijöitä jaksaa!
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pakko rako heh.
No kerro toki pieni suuri mies mitä essenssejä tms olet anastamassa tms? Sivusta facepalm
- Anonyymi00036
Ei se oo ees mahdollista 😭
Nainen sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402