humalassa vaikka ei ole kiinnostusta 😬
Joskus tulee lähestyttyä
27
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juoppo
- Anonyymi00002
Tiedän. Pysy pois
- Anonyymi00003
En tiennytkään, että olit töissäkin humalassa. Mut kerron salaisuuden, niin olin minäkin. 🤭
- Anonyymi00011
🤭🤭🤚
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
🤭🤭🤚
Meidän puolelta on AINA kaikki, ei sitä työtä muuten kestä, mutta älä kerro tätä ammattisalaisuutta muille, jooko?
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Meidän puolelta on AINA kaikki, ei sitä työtä muuten kestä, mutta älä kerro tätä ammattisalaisuutta muille, jooko?
Joo🫡
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo🫡
Hyvä, muuten tiedät mitä tapahtuu.
- Anonyymi00004
Paäksuaä puhettaå ei jatkoin
- Anonyymi00005
Sitten joko valehtelet itsellesi, että ei ole kiinnostusta, tai käytät toista hyväksesi. Tämä ei ole vittuilua, olen vaan suora koska nämä ovat vaihtoehdot spekseillä mitä itse sanoit. Ja tarkoitus on vaan ravistella että itse mietit kumpi on kyseessä.
Jos kyseessä on ensimmäinen, niin sen myöntäminen itsellesi, voisi antaa rohkeutta puhua hänelle suoraan ja tilanne voisi aueta. Jos jälkimmäinen, niin älä tee sitä.
Kumpi tahansa niin voimia ja kaikkea rakkautta. <3 - Anonyymi00006
Jaaha...?
- Anonyymi00007
Tykkäät toisenlaisista joo
- Anonyymi00008
Jotkut tekee kännissä vaikka mitä kamalaa. Ihmettelen, eikö ihmisillä ole mitään kontrollia kun ovat humalassa... Itellä pysyy edes sen verran järki päässä.
- Anonyymi00009
Et ollu Ensimmäinen mun ovella🤭
- Anonyymi00010
Mua kukaan lähesty edes humalassa 😭
- Anonyymi00012
Mieti mistä se johtuu peilini.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mieti mistä se johtuu peilini.
Se johtuu siitä, kun en käy missään missä olis humalaisia 😭
Kyllä mua oikeesti lähestyisi muuten, jos annan lähestyä, mutta en anna 😭 - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä mua oikeesti lähestyisi muuten, jos annan lähestyä, mutta en anna 😭Minä tiedän sen. Minä tiedän sinut. Sinä olet minä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä mua oikeesti lähestyisi muuten, jos annan lähestyä, mutta en anna 😭Minäkään en käy missään mutta en tiedä miten minua kotoa tullaan tapailemaan
- Anonyymi00014
Spurgut on niin säälittäviä kun ne leikkii jotain alfaa
- Anonyymi00017
Se mies on alfa vaikka tulis käsillään seisten
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se mies on alfa vaikka tulis käsillään seisten
Sinänsä kurjaa koska mua kosiskelee upporikas tällä hetkellä suomeen varmaan alkamassa jotain kun se lähentyy näin mua
- Anonyymi00019
Kun mä olen humalassa ja hän selvin päin, meillä menee kivasti 😇🤭
naiselta- Anonyymi00023
No tää ei ollu multa😅 joku peijooni kiusaa ny.
- Anonyymi00020
Älä viitti, olet niin epätoivoisesti lätkässä.
- Anonyymi00024
Olen mä kyllä aika pariinkin. Mut nekin taitaa olla muhu ei ne muutrn yrittäs yhteyksii
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen mä kyllä aika pariinkin. Mut nekin taitaa olla muhu ei ne muutrn yrittäs yhteyksii
Joopa joo .satuilet niin että.. mitä tuo itsensä huijaaminen hyödyttää?
- Anonyymi00026
Tämäpä hyvä tietää. E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637