Minun on vaikea käsittää

Anonyymi-ap

Miten me voitiin hukata tilaisuus mikä olisi voinut johdattaa meidät toistemme syliin.
Seuraavaa kertaan voi mennä taas vuosia.

82

2066

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikäköhän niistä on mielessä?

• Anonyymi00002

Sinun vika

• Anonyymi00003

Sanopa muuta, laittaa vieläkin miettimään

• Anonyymi00004

Sitä se on, kun tällainen aropupu eikä city-kani.

• Anonyymi00005

Onneksi on tämä paikka kuitenkin, tosin täällä on välillä päätyä ihan kenen syliin tahansa.

• Anonyymi00007

En ymmärrä ihmistä joka kommunikoi palstalla henk.koht.asioita.

🤦‍♀️

• Anonyymi00008

Onneksi sinä olet monin verroin parempi ihminen.
        Sivusta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onneksi sinä olet monin verroin parempi ihminen.
        Sivusta

Onneksi sinä osaat vittuilla palstalla anonyyminä.
        Helpottaako omaa oloasi?
        Omassa elämässäni en jaa ihmisiä hyviksen ja pahiksen rooliin. Ihmiset on kaikki ihmisiä. Toimintatavat ovat vain niin kummallisia. Hyvää vapun aikaa sinulle.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onneksi sinä osaat vittuilla palstalla anonyyminä.
        Helpottaako omaa oloasi?
        Omassa elämässäni en jaa ihmisiä hyviksen ja pahiksen rooliin. Ihmiset on kaikki ihmisiä. Toimintatavat ovat vain niin kummallisia. Hyvää vapun aikaa sinulle.

😅 Noniin. Sinä saat vttuilla, mutta kun antaa takaisin, niin leikit pyhimystä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

😅 Noniin. Sinä saat vttuilla, mutta kun antaa takaisin, niin leikit pyhimystä.

Onko sulla joku kompleksi hyvän ja pahan ihmisen välillä 😊
        Kommentoin tapaa kertoa henk.koht.asioita palstalla ja vedit siitä hernepussin. Mistä syystä? Etkö pysty oikeaan vuorovaikutukseen? Onko puhuminen niin turn Off?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onko sulla joku kompleksi hyvän ja pahan ihmisen välillä 😊
        Kommentoin tapaa kertoa henk.koht.asioita palstalla ja vedit siitä hernepussin. Mistä syystä? Etkö pysty oikeaan vuorovaikutukseen? Onko puhuminen niin turn Off?

Niin, minähän kommentoin sinun tapaasi arvostella muita ja muiden tapoja toimia. Teit itsestäsi paremman, koska sinun on helppo anonyyminä väittää itse toimivasti toisin.
        Mitä siis teet ikävä palstalla, muuta kuin arvostelet toisia?
        Kummallakohan meistä meni herneet nenukkiin 🤔
        En edes avannut "kaasua" 😉
        Monesti metsä vastaa, niin kuin sinne huudetaan. Eli voisit miettiä ihan omaa tapaasi kommunikoida.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin, minähän kommentoin sinun tapaasi arvostella muita ja muiden tapoja toimia. Teit itsestäsi paremman, koska sinun on helppo anonyyminä väittää itse toimivasti toisin.
        Mitä siis teet ikävä palstalla, muuta kuin arvostelet toisia?
        Kummallakohan meistä meni herneet nenukkiin 🤔
        En edes avannut "kaasua" 😉
        Monesti metsä vastaa, niin kuin sinne huudetaan. Eli voisit miettiä ihan omaa tapaasi kommunikoida.

Olet kyllä osin oikeassa. Hyvä kun annoit palautetta.

Kerron sinulle kokemukseni joka johti tänne palstalle.
        Aikoinaan minuun otti yhteyttä eräs samalta paikkakunnalta kotoisin oleva mies. Hän haki yhteyttä ja seksuaalista kanssakäymistä kanssani virtuaalisesti.. Minulle outo ja uusi ihminen. Menin halpaan ja lankaan.
        Olin tosin haavoittuvassa elämänilanteessa silloin.

Sen kokemuksen jälkeen hajosin totaalisesti. Tarvitsin ammattiapua ja sain sitä. Siitä olen kiitollinen.
        Jälkeenpäin asiat jäivät kesken enkä ymmärtänyt mistä syystä olin kokenut tilanteen niin voimakkaana.
        Tätä tilannetta ei ole koskaan puhuttu eikä läpikäyty yhdessä mitenkään. Siitä johtuen reagoin näihin palstaviesteihin omalla tavallani.
        Tiedän, että tämä ihminen operoi palstalla.
        Ehkä voit ymmärtää kokemukseni ja vaikka et, niin ei se haittaa. Levollista yötä.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olet kyllä osin oikeassa. Hyvä kun annoit palautetta.

Kerron sinulle kokemukseni joka johti tänne palstalle.
        Aikoinaan minuun otti yhteyttä eräs samalta paikkakunnalta kotoisin oleva mies. Hän haki yhteyttä ja seksuaalista kanssakäymistä kanssani virtuaalisesti.. Minulle outo ja uusi ihminen. Menin halpaan ja lankaan.
        Olin tosin haavoittuvassa elämänilanteessa silloin.

Sen kokemuksen jälkeen hajosin totaalisesti. Tarvitsin ammattiapua ja sain sitä. Siitä olen kiitollinen.
        Jälkeenpäin asiat jäivät kesken enkä ymmärtänyt mistä syystä olin kokenut tilanteen niin voimakkaana.
        Tätä tilannetta ei ole koskaan puhuttu eikä läpikäyty yhdessä mitenkään. Siitä johtuen reagoin näihin palstaviesteihin omalla tavallani.
        Tiedän, että tämä ihminen operoi palstalla.
        Ehkä voit ymmärtää kokemukseni ja vaikka et, niin ei se haittaa. Levollista yötä.

” Aikoinaan minuun otti yhteyttä eräs samalta paikkakunnalta kotoisin oleva mies. Hän haki yhteyttä ja seksuaalista kanssakäymistä kanssani virtuaalisesti.. Minulle outo ja uusi ihminen. Menin halpaan ja lankaan.
        Olin tosin haavoittuvassa elämänilanteessa silloin.” Olet kyllä niin banaali kekkeruusi palstaäijä ettei mitään rajaa. T naiselta🥱

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

” Aikoinaan minuun otti yhteyttä eräs samalta paikkakunnalta kotoisin oleva mies. Hän haki yhteyttä ja seksuaalista kanssakäymistä kanssani virtuaalisesti.. Minulle outo ja uusi ihminen. Menin halpaan ja lankaan.
        Olin tosin haavoittuvassa elämänilanteessa silloin.” Olet kyllä niin banaali kekkeruusi palstaäijä ettei mitään rajaa. T naiselta🥱

Kai te sulatejuustot ymmärrätte että allekirjoitus johtuu ihan psykedeelisistä tarinallisuuksistanne

• Anonyymi00069

No jos tarinatäti välttämättä haluat spinnata palstaäijän tarinallisuuden tälle tasolle yhtä pateettisten ja palstatodellisuuteen orientoituneiden taustatukijoiden/ kommenttiesi äänestäjien kera, niin antakaa mammat palaa. T naiselta

• Anonyymi00009

Mikä tilaisuus ja milloin?

• Anonyymi00010

Ei aina tartte resonoida.

• Anonyymi00012

Annetaan uusi mahdollisuus ensi kuussa mies ? ❤️

• Anonyymi00013

Varmaan palsta-Anneleiden kanssa onnistuu!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mullakin on anneli 😭

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ne on puutarhapalstallas Per Sukseet valmiina pystyssä oottamassa. Äläkä vaa unoha sauvoja.

• Anonyymi00016

Se on voi voi. Olisit miettiny. Ja ps. Sulla on mun nro jos on asiaa. Nyt öitä

• Anonyymi00019

älä unta nää...

• Anonyymi00020

Taitaa molempien numerot olla salaiset. Yhteys kyllä on, mutta ei sitä kokemansa perusteella voi avata.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Taitaa molempien numerot olla salaiset. Yhteys kyllä on, mutta ei sitä kokemansa perusteella voi avata.

Voitko avata tätä kryptistä vihejttä enemmän?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aika monta nimillämme löytyy Fonectasta, ei voi tietää mikä numero on kenen pelkän nimen perusteella. Numeroita ei siis ole vaihdettu.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aika monta nimillämme löytyy Fonectasta, ei voi tietää mikä numero on kenen pelkän nimen perusteella. Numeroita ei siis ole vaihdettu.

Viestejä on kyllä vaihdettu.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Viestejä on kyllä vaihdettu.

Aivan

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Aivan

Fonectalta löytyy 3 saman nimistä, mutta olen se jolla ei ole osoitetietoja. 😄

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Fonectalta löytyy 3 saman nimistä, mutta olen se jolla ei ole osoitetietoja. 😄

Emme tarvitse numeroita yhteydenpitoon.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Emme tarvitse numeroita yhteydenpitoon.

Niin teillä telepatiaa toimii

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei taida toimia. Vaikka kuinka toivon, ei viesti kolahda.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Aina sama viesti ”Rakastan sinua”. Lähettäjästä ei tietoa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minun mielestä meillä ei ole ollut juuri minkäänlaista yhteyttä koskaan! Enkä ole sitä halunnutkaan!

• Anonyymi00066
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miten voi olla pienen mielen tiedonjano noin loputon kun jaksaa kysellä proosasedältä maanisesti…

• Anonyymi00029

Mä en ainakaan jaksanut herätä tänään ajoissa

• Anonyymi00030

Mun ei oo vaikea käsittää.

• Anonyymi00032

Typeriä kommentteja, eikö teillä ole järkeä tallella? Tiuskitaan ja syytellään, menkää nukkumaan änkyrät --->

• Anonyymi00033

Hyvä isä miten kohtelee osa muita täällä on kuin meno brittien skandaalilehdistössä.

• Anonyymi00034

Ei tule enää mitään kertoja ikinä mä en aijo tuollaista ärsyttäjää ja kiusaajaa tavata onneksi kadotit mun tunteetkin sinusta ja ne ei palaa mikään ei palaa ennalleen lauloi antti tuisku

• Anonyymi00065

Ihan itsekö aloittajaäijä äänestit tätä raikasta tuulahdusta kun purat hokogrammillesi tunteita ja taakkoja? Heh

• Anonyymi00036

Pelkkiä trolleja ja pskan jauhajia suurin osa jotka odottaa että joku menee täkyyn ja tekevät vastauksista taas uusia ja uusia aloituksia .......

• Anonyymi00064

Aloittajaäijän huomion kaipuu on ääretön, onneksi sille käydään kuitenkin kitajamassa negatiivisia täyslaidallisia, niin pysyy palsta pystyssä

• Anonyymi00038

Lapset poislukien maassa on miljoonia mahdollisuuksia.

• Anonyymi00041

Niin varmasti, jos kaikki 18-100-vuotiaat on vaihtoehtoja. Itsellä esim. ikähaarukka on vain alle 10 vuotta, joten ei löydy miljoonia vaihtoehtoja tuossa. Ja suurin osa tuosta ikäluokasta on varmasti parisuhteessa, mikä on itselle ehdoton no-no. Siitä kun karsitaan pois vielä alkoholistit, pervot, ääliöt ja muut, niin aika hiljaista rupeaa olemaan.

• Anonyymi00040

❤️❤️❤️🫶

• Anonyymi00043

Vuosi 2014 oliko

• Anonyymi00047

Kyllä vuosi oli ihan kuluva vuosi 2026.

• Anonyymi00056

Se vuosi oli sellainen jonka haluaisin vain unohtaa, koska silloin menetin itselleni todella rakkaan työpaikan! Ja siitä lähtien olen tietyllä tavalla inhonnut paljon nuorempaa henkilöä! Kunpa häntä ei olisi koskaan otettu mukaan projektiin!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Se vuosi oli sellainen jonka haluaisin vain unohtaa, koska silloin menetin itselleni todella rakkaan työpaikan! Ja siitä lähtien olen tietyllä tavalla inhonnut paljon nuorempaa henkilöä! Kunpa häntä ei olisi koskaan otettu mukaan projektiin!

Sinun haihtuminen mieluisasta paikasta oli varmaan palstaäijä mieluista muille

• Anonyymi00044

Iteppähän pelleilit ei enää kyllä nähdä

• Anonyymi00045

Onnea kuitenkin siihen seuraavaan kertaan... ;-))

• Anonyymi00046

Silti aina tietty viehätyksensä kun tarkoituksella jätät huomioimatta. Tunnen itseni jotenkin erityiseksi. Olen nutoppinut elämään ilman, en välitä mutta rakastan.

• Anonyymi00048

Sullakin on kompleksisen luonne kuin mullakin tuon osalta näköjään. Mulla ei se välittäminen ole kyllä mihinkään hävinnyt.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sullakin on kompleksisen luonne kuin mullakin tuon osalta näköjään. Mulla ei se välittäminen ole kyllä mihinkään hävinnyt.

Minä taas olen täysin unohtanut tietyn henkilön olemassaolon! Niin käy, kun tulee liikaa tietoon sellaisia asioita joista ei voi pitää. Ja se saa..nan stalkkaaminen oli jotain niin kuvottavaa, että hyvä etten oksentanut hänen päälleen!

• Anonyymi00049

Siinä jotenkin kai menetti otteensa todellisuudesta ja tilaisuus lipesi käsistä ihan huomaamatta. Sanoissa on tietty ominaisuus, että tietyllä tavalla lausuttuina niillä on lähes hypnoottinen vaikutus. Se oli kuin jokin toinen tuleminen ja minä maailman uusin käännynnäinen.

• Anonyymi00050

7v menee seuraavaan tilaisuuteen.
      Ne syklit vain menee niin.
      Ja jos se on tarkoitettu, ikäeroa on joko 0v tai sitten 7v sykleissä.

• Anonyymi00052

Minä kun etsin vain pelkkää ystävää, niin tuskin siihen syklit mitään vaikuttavat! En usko sellaisiin juttuihin!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Minä kun etsin vain pelkkää ystävää, niin tuskin siihen syklit mitään vaikuttavat! En usko sellaisiin juttuihin!

Mutta halaamisen tarve on suuri ja siksi haluaisin löytää aika pian uuden ystävän, kunhan korvaukset. Projektin aloittajat lupasivat hoitaa sen!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mutta halaamisen tarve on suuri ja siksi haluaisin löytää aika pian uuden ystävän, kunhan korvaukset. Projektin aloittajat lupasivat hoitaa sen!

Miehen jonka nimeä en edes tiedä vielä !

• Anonyymi00057

Olen jo oppinut, että jos naisen kiinnostus on tuolla tasolla, kannattaa kävellä pois, tunsinpa itse sitten mitä tahansa.

• Anonyymi00058

En käsitä. Tulin lähelle, sinä vetäydyit ja loppujen lopuksi jätit minut sinne ja vain katosit siitä selkäni takaa.

• Anonyymi00071

Ei mennyt noin. Hän ei reagoinnutkaan minuun.

• Anonyymi00076

Etkös ollut siinä miehen kanssa, näin minä ajattelin.

• Anonyymi00077

Ehkä ylivoimainen jännitys
        Olet varmasti ihana ja ok

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Ehkä ylivoimainen jännitys
        Olet varmasti ihana ja ok

Itse myönnän tuon. Yksi lähestyminen oli niin yllättävä ja ihana etten edes tajunnut sitä oikein sillä hetkellä. Ihan kuin se ei olisi ollut tästä maailmasta.

• Anonyymi00059

Mihin sä katosit?

• Anonyymi00060

Alkaako sun nimi J-kirjaimella?

• Anonyymi00061

Jos sun nimi alkaa J ja mun nimi J kirjaimella, niin laita mulle tekstari. Sulla on mun numero. ❤️ Tavattiin kahvilla n. Viikko sitten.

• Anonyymi00062

Palstaäjän jiijargon on saanut taas uuden muodon mm ns toisen osapuolen nimikirjainta vaihtamalla. Jännää uffafaa

• Anonyymi00070

Jos se tuntuu oikealle, niin laita hänelle viestiä. Olet ainakin tehnyt kaikkesi.

• Anonyymi00072

En voi laittaa, ei tunnu oikealta hänen käytöksen jälkeen.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

En voi laittaa, ei tunnu oikealta hänen käytöksen jälkeen.

Mitä hän sitten teki?

• Anonyymi00074

Jos hiljenit hetkeksi, hän luuli sinun ghostanneen, kuten edellisellä kerralla teit neljä vuotta sitten. Siksi hän poisti matchin

• Anonyymi00075

Yksinkertaisesti ollut liikaa kaukaisia "ystäviä", ei läheisiä niinkään ja nyt on yksinkertaisesti vaikeaa tunnistaa aitoa kiinnostusta, enkä tiedä yhtään mitä on menossa taustalla muiden ihmisten toimesta.

• Anonyymi00079

Kryptinen vastaus. Asia vaivaa sinua, koska valvot yöllä. Sinun pitäisi olla jo nukkumassa.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Kryptinen vastaus. Asia vaivaa sinua, koska valvot yöllä. Sinun pitäisi olla jo nukkumassa.

Kiitos neuvosta. En ole univelkainen, mutta voisin nukkua enemmän.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Kiitos neuvosta. En ole univelkainen, mutta voisin nukkua enemmän.

Onko sulla hänen yhteystietoja? Tuskin hän on deittaillut ketään teidän tapaamisen jälkeen. Hän ei muutenkaan kauhesti tapaile ketään. Hän on varovaisesti likkeellä

• Anonyymi00083

Toivottavasti ymmärrätte, Yksin elämä on parempi ja vapaa.
      Pari suhde ei ole ikinä vapaata. Joko toinen taipuu tai toinen..
      Kyllä sitä kuvitteli kaikkea 4v yhdessä ja tajusi kuinka oli kaikki antanut toiselle saamatta itse mitään.

• Anonyymi00084

Tasaarvoinen, ei ikinä, luotettava ei ikinä, yhteiset unelmat ei ikinä, vain harhaa ja lopulta ymmärrys että se oli siinä

• Anonyymi00085

RRRRRRRR

• Anonyymi00086

🚜🛵🏍

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1988
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1660
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      113
      925
    8. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe