Ne lääkkeet!!!!!!

Anonyymi-ap

Valoja nyt hei

45

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kellähän ottamatta

      • Anonyymi00004

        Hyvä


    • Anonyymi00002

      Tuskin ottaa, tai muuten toivoton tapaus

    • Anonyymi00005

      Olen ottanut jo.

    • Anonyymi00006

      Ne lääkkeet sammuttaa sen valon.

      Valon jota ei voi nähdä.

      • Anonyymi00008

        Näin on, mut mitä jos oon niin pipi ettei ole vaihtoehtoja


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Näin on, mut mitä jos oon niin pipi ettei ole vaihtoehtoja

        Hyvin olen minäkin pärjännyt ilman.


    • Anonyymi00007

      Tuliko sähkökatko ja pilleri-purkki kadoksissa?

      • Anonyymi00009

        Kannattais taskarin kanssa lähtee penkoo, vahva suositus


      • Anonyymi00042

        Sellaista katkostako pieni noitapiiri on summonoinut eilisen ehtoon? Voi hyväne aika taas


    • Anonyymi00011

      Siinä seinässä on se valokytkin. Sitten näet kävellä sinne lääkekaapille, missä ne lääkkeesi on.

      • Anonyymi00043

        Ja yksärikin niin tuohtui palstasedän aloituksesta ja kirjoitti kuivakan komediennekommentin. Se johtuu ihan siitä, että lässytät näistä lääkkeistä pakkomielteen kohteellesi omassa päässäsi näihin aloituksiin vastaillen usein itse, joten siksi tämä(kin) väsynyt älähdys. Sivusta


    • Anonyymi00012

      Kiitti, en tarvi 😁

    • Anonyymi00014

      Vasta kesällä laitetaan lisää lääkettä.

      • Anonyymi00015

        Sit oot vahvoissa kamoissa


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sit oot vahvoissa kamoissa

        Kyllä vaikutus 3 kk kerrallaan.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kyllä vaikutus 3 kk kerrallaan.

        Onneks ne ajat ohitettu😂


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Onneks ne ajat ohitettu😂

        Mitkä ajat. Vakavat sairaudet?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Mitkä ajat. Vakavat sairaudet?

        Just ne


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Just ne

        Juu olet onnekas. Minä en ikinä parane.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Mitkä ajat. Vakavat sairaudet?

        Onkohan teillä ollut viime yönä taas vähän liiankin vahva lapsenusko okkultismiin? Kun on tämä täysikuu ja kaikkea. Sivusta


    • Anonyymi00018

      Sit ei seiso

      • Anonyymi00020

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi00040

        Ahaa eli se olikin siitä eikä siitä viagralla leikkimisestä? Sanoit, ettei sulla ole sitä sairautta josta puhuit. Eli se perhe ja toinen nainen juttukin pitää paikkansa sitten ilmeisesti ja päihdeongelma jota täällä joku mainostaa ja uskottomuus 😵‍💫 Voi v*t! Oot kyllä sellainen ”jumalan lahja naisille” että morjens! Ei ulkonäkö ja munankoko kompensoi noita oikeasti merkityksellisiä asioita.
        Onneksi on kesä tulossa niin saan halutessani tod.näk.jo parissa viikossa uudet kuviot. Nyt voit keskittyä noihin rippeisiin jatkossa.
        Mitä väliä on rakkaudella jos se tarkoittaa pelkkää surua, epävarmuutta ja tuskaa käytännöntasolla? Ei mitään!
        Tiedät, että ansaitsen parempaa.
        Ihan vaan sivusta ja en oo se maalittava plösö.
        Nauti kesästä! Hei, hei, heippa hei! Mulle riitti!


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ahaa eli se olikin siitä eikä siitä viagralla leikkimisestä? Sanoit, ettei sulla ole sitä sairautta josta puhuit. Eli se perhe ja toinen nainen juttukin pitää paikkansa sitten ilmeisesti ja päihdeongelma jota täällä joku mainostaa ja uskottomuus 😵‍💫 Voi v*t! Oot kyllä sellainen ”jumalan lahja naisille” että morjens! Ei ulkonäkö ja munankoko kompensoi noita oikeasti merkityksellisiä asioita.
        Onneksi on kesä tulossa niin saan halutessani tod.näk.jo parissa viikossa uudet kuviot. Nyt voit keskittyä noihin rippeisiin jatkossa.
        Mitä väliä on rakkaudella jos se tarkoittaa pelkkää surua, epävarmuutta ja tuskaa käytännöntasolla? Ei mitään!
        Tiedät, että ansaitsen parempaa.
        Ihan vaan sivusta ja en oo se maalittava plösö.
        Nauti kesästä! Hei, hei, heippa hei! Mulle riitti!

        Jos tiivistäisit palstasetä tämän levottoman lausuntosi yhteen lauseeseen- niin mikä se olisi? Kunhan fasilitoin vihakiimaisten reppanoiden puolesta kun olen niin hyväntahtoinen ihminen.


    • Anonyymi00022

      Ei tarvi enää ikävöidäkkään

    • Anonyymi00025

      Laitoin juuri valot.

    • Anonyymi00026

      Ehkä tästä sit pääsee

    • Anonyymi00028

      Psykoosilääkkeillä

      • Anonyymi00045

        Suosittelen sulle vahvasti, niin et niin paljoa tänne lörpöttele kiihdyksissä ja hanki enempää vihamiehiä. Stay safe, homie


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Suosittelen sulle vahvasti, niin et niin paljoa tänne lörpöttele kiihdyksissä ja hanki enempää vihamiehiä. Stay safe, homie

        Jos olisin oikrin pirullisella päällä voisin vaikka arvailla niit kirjaimii ja


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Jos olisin oikrin pirullisella päällä voisin vaikka arvailla niit kirjaimii ja

        Mitä kekkeruusi on tänne itse tagaillyt vähemmän mairittelevassa kontekstissa, sillä nk vastapuoli voi vaihtua päässä esim jo ihan vartin aikana monta kertaa


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Mitä kekkeruusi on tänne itse tagaillyt vähemmän mairittelevassa kontekstissa, sillä nk vastapuoli voi vaihtua päässä esim jo ihan vartin aikana monta kertaa

        A a asiaa


    • Anonyymi00029

      Ssri

    • Anonyymi00030

      Epilepsiamömmö

    • Anonyymi00032

      Mömmöaivo❤️

    • Anonyymi00037

      Itsekin joudun syömään epilepsia lääkettä, tosin hermovauriokipuun.

      • Anonyymi00039

        Ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta.

        Ei ketään tosiaan taida yksäri kiinnostaa mm tämä sinun aneeminen hokeminen palstaäijän provoihin kun koet näitä tunteita, että joku varastaa sinulle tarkoitetut huomiot ja sympatiat. Siitähän tässä mielipuolisesti mitätöimistä on kyse. Laske sinä niitä ”tykkäyksiä” somessa vanhemman potkaistaan tyhjää kun kehtaavat ottaa osaa kun ei se ansaitse mtn. Oot sikke ämmä ja sinun vakoilija myös, sillä emme kontaktissa ole ellet jopa väijyy feikkiprofiililla vahtimassa ettei kukaan vain huomioi. T


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Ei ketään tosiaan taida yksäri kiinnostaa mm tämä sinun aneeminen hokeminen palstaäijän provoihin kun koet näitä tunteita, että joku varastaa sinulle tarkoitetut huomiot ja sympatiat. Siitähän tässä mielipuolisesti mitätöimistä on kyse. Laske sinä niitä ”tykkäyksiä” somessa vanhemman potkaistaan tyhjää kun kehtaavat ottaa osaa kun ei se ansaitse mtn. Oot sikke ämmä ja sinun vakoilija myös, sillä emme kontaktissa ole ellet jopa väijyy feikkiprofiililla vahtimassa ettei kukaan vain huomioi. T

        Itke isäs haudalla mjuu


    • Anonyymi00038

      E-pilleri ottamatta, hui!

    • Anonyymi00046

      Sauna, terva, viina, ei auta niin perii hauta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe