Vuoden 1 isoveli

Anonyymi-ap

Palkinto menee..

26

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Wallah bro mö vannon mä vannon

      • Anonyymi00002

        67 67 67!!! Six seven


    • Anonyymi00003

      No meneekö mulle? No meneehän se. Lol

    • Anonyymi00004

      Tämä ei taida palstaäijä olla aivan täsmällinen määritelmä

    • Anonyymi00005

      Palkinto menee itse palstaäijälle runkun kera.

    • Anonyymi00006

      Kiitos ilmoituksesta ikävä-palstalle.

    • Anonyymi00007

      Ja nyt toi hullu ukko häiritsee meidän mökillä. Sinäkö sen sinne käskit?

    • Anonyymi00008

      Minulla ei ole yhtä vaan kaksi veljeä, eivätkä ole ilveksiä,

      • Anonyymi00010

        Toisessa vähän sinun näköä. Vaikka olet aika paljon nuorempi.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Toisessa vähän sinun näköä. Vaikka olet aika paljon nuorempi.

        Meissä kaikissa on samaa näköä kuitenkin.


    • Anonyymi00009

      Yks Panda kun on tullut takaisin
      .....milloin alkaa täällä se niiden keskustelut?

      • Anonyymi00024

        Kopsattu minun aikaisempi juttu.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kopsattu minun aikaisempi juttu.

        Niin on ja palkinnon ansaitset


    • Anonyymi00011

      Sinäkö tuntematon tykkäät edelleen folklorisoida, että tämä jiikurjaimella elämänkoululaisia hööpöttävä häiskä on joku muu, kuten olet kuudetta vuotta jankuttanut pakkomielteisesti? Rasittava riesa olet VVain, et mikään kerrontojen mestari, anna olla jo pygmi

    • Anonyymi00013

      En kadu että kiusasin kiusaan vieläkin. Anteeksi ei ole tarvetta pyytää. Mieheltä
      ........ joku vanha ukon pieru

      • Anonyymi00015

        Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.

        ---

        🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?

        Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:

        • Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
        • Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
        • Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
        • Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
        • Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
        • Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.


        ---

        🎯 Yksi tärkeä huomio

        Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
        Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.

        ---

        🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:

        • liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
        • miltä se sinusta tuntui
        • miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään


        Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.

        ---

        🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?

        Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:

        • Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
        • Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
        • Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
        • Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
        • Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
        • Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.


        ---

        🎯 Yksi tärkeä huomio

        Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
        Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.

        ---

        🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:

        • liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
        • miltä se sinusta tuntui
        • miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään


        Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?

        Totuus tulee viha palstan puolelta.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.

        ---

        🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?

        Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:

        • Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
        • Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
        • Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
        • Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
        • Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
        • Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.


        ---

        🎯 Yksi tärkeä huomio

        Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
        Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.

        ---

        🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:

        • liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
        • miltä se sinusta tuntui
        • miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään


        Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?

        Kenelle sinä kirjoitat ?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.

        ---

        🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?

        Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:

        • Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
        • Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
        • Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
        • Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
        • Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
        • Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.


        ---

        🎯 Yksi tärkeä huomio

        Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
        Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.

        ---

        🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:

        • liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
        • miltä se sinusta tuntui
        • miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään


        Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?

        Tekstejä kopioitu v7ha palstan puolelta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.

        ---

        🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?

        Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:

        • Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
        • Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
        • Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
        • Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
        • Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
        • Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.


        ---

        🎯 Yksi tärkeä huomio

        Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
        Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.

        ---

        🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:

        • liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
        • miltä se sinusta tuntui
        • miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään


        Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?

        Hänet vedetään joka juttuun mukaan vaikka ei kirjoita täällä.


    • Anonyymi00014

      Kannattaako puhua pahaa toisesta?
      Toivon, että olisit kuollut, entinen D.I.C.E Suomi24:ssä. Ellet osaa sanoa hyvää toisesta tässä palstalla, on parempi pitää asiat omana tietonaan!

    • Anonyymi00016

      85 % palstalaisille ja loput sutjakkaasti sen ulkopuolelle.

    • Anonyymi00021

      Kahdelle jumpperille voi antaa pokaalit ainakin.

    • Anonyymi00022

      Kaikille naljailijoille mitalit kaulaan.

      • Anonyymi00027

        Hirttoköydet


    • Anonyymi00026

      Ei kenellekään. Mun isoveljet on molemmat epävakaita, lapsekkaita ja alkoholiongelmia löytyy. Yllättäen emme ole läheisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe