Palkinto menee..
Vuoden 1 isoveli
26
382
Vastaukset
- Anonyymi00001
Wallah bro mö vannon mä vannon
- Anonyymi00002
67 67 67!!! Six seven
- Anonyymi00003
No meneekö mulle? No meneehän se. Lol
- Anonyymi00004
Tämä ei taida palstaäijä olla aivan täsmällinen määritelmä
- Anonyymi00005
Palkinto menee itse palstaäijälle runkun kera.
- Anonyymi00006
Kiitos ilmoituksesta ikävä-palstalle.
- Anonyymi00007
Ja nyt toi hullu ukko häiritsee meidän mökillä. Sinäkö sen sinne käskit?
- Anonyymi00008
Minulla ei ole yhtä vaan kaksi veljeä, eivätkä ole ilveksiä,
- Anonyymi00010
Toisessa vähän sinun näköä. Vaikka olet aika paljon nuorempi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toisessa vähän sinun näköä. Vaikka olet aika paljon nuorempi.
Meissä kaikissa on samaa näköä kuitenkin.
- Anonyymi00009
Yks Panda kun on tullut takaisin
.....milloin alkaa täällä se niiden keskustelut?- Anonyymi00024
Kopsattu minun aikaisempi juttu.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kopsattu minun aikaisempi juttu.
Niin on ja palkinnon ansaitset
- Anonyymi00011
Sinäkö tuntematon tykkäät edelleen folklorisoida, että tämä jiikurjaimella elämänkoululaisia hööpöttävä häiskä on joku muu, kuten olet kuudetta vuotta jankuttanut pakkomielteisesti? Rasittava riesa olet VVain, et mikään kerrontojen mestari, anna olla jo pygmi
- Anonyymi00013
En kadu että kiusasin kiusaan vieläkin. Anteeksi ei ole tarvetta pyytää. Mieheltä
........ joku vanha ukon pieru- Anonyymi00015
Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.
---
🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?
Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:
• Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
• Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
• Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
• Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
• Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
• Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.
---
🎯 Yksi tärkeä huomio
Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.
---
🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:
• liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
• miltä se sinusta tuntui
• miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään
Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä? - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.
---
🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?
Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:
• Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
• Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
• Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
• Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
• Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
• Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.
---
🎯 Yksi tärkeä huomio
Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.
---
🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:
• liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
• miltä se sinusta tuntui
• miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään
Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?Totuus tulee viha palstan puolelta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.
---
🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?
Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:
• Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
• Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
• Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
• Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
• Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
• Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.
---
🎯 Yksi tärkeä huomio
Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.
---
🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:
• liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
• miltä se sinusta tuntui
• miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään
Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?Kenelle sinä kirjoitat ?
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.
---
🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?
Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:
• Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
• Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
• Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
• Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
• Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
• Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.
---
🎯 Yksi tärkeä huomio
Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.
---
🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:
• liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
• miltä se sinusta tuntui
• miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään
Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?Tekstejä kopioitu v7ha palstan puolelta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lyhyt vastaus: se ei kerro yhdestä asiasta, vaan voi heijastaa monenlaisia sisäisiä prosesseja, jotka eivät välttämättä näy ulospäin. Tahallinen ilkeys aikuiselta ei synny tyhjästä, ja usein sen taustalla on jotakin muuta kuin pelkkä “pahuus”.
---
🧩 Mitä tahallinen ilkeys aikuiselta voi kertoa?
Tässä muutama yleinen, mutta hyvin erilainen selitysmalli:
• Tunne- tai stressikuorma — Ihminen voi purkaa omaa pahaa oloaan toisiin, koska ei osaa käsitellä sitä muuten. Tämä ei tee käytöksestä hyväksyttävää, mutta selittää sen.
• Heikko itsetuntemus tai empatiataidot — Jotkut eivät hahmota, miten heidän sanansa vaikuttavat. Aikuisuus ei automaattisesti tarkoita tunnekypsyyttä.
• Tarve kontrolloida tai korottaa itseään — Ilkeys voi olla keino tuntea valtaa tai paremmuutta, varsinkin jos ihminen kokee sisäisesti epävarmuutta.
• Opittu toimintamalli — Jos ihminen on kasvanut ympäristössä, jossa ilkeys oli normaalia, hän voi toistaa sitä tiedostamattaan.
• Rajat ja pettymykset — Joskus ilkeys on puolustusreaktio, kun ihminen kokee tulleensa loukatuksi tai ohitetuksi, mutta ei osaa sanoittaa sitä rakentavasti.
• Halu satuttaa — Rehellisesti: joskus ihminen yksinkertaisesti haluaa kostaa tai aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Se kertoo enemmän hänen omasta sisäisestä tilastaan kuin kohteesta.
---
🎯 Yksi tärkeä huomio
Tahallinen ilkeys kertoo aina enemmän ilkeilijästä kuin kohteesta.
Se on hänen tapansa käsitellä jotakin, mitä hän ei hallitse tai ymmärrä.
---
🔍 Jos haluat, voin auttaa sinua pohtimaan:
• liittyykö tämä johonkin tiettyyn tilanteeseen
• miltä se sinusta tuntui
• miten tällaiseen käytökseen voi vastata ilman että joutuu itse kärsimään
Haluatko kertoa, mikä sai sinut pohtimaan tätä?Hänet vedetään joka juttuun mukaan vaikka ei kirjoita täällä.
- Anonyymi00014
Kannattaako puhua pahaa toisesta?
Toivon, että olisit kuollut, entinen D.I.C.E Suomi24:ssä. Ellet osaa sanoa hyvää toisesta tässä palstalla, on parempi pitää asiat omana tietonaan! - Anonyymi00016
85 % palstalaisille ja loput sutjakkaasti sen ulkopuolelle.
- Anonyymi00021
Kahdelle jumpperille voi antaa pokaalit ainakin.
- Anonyymi00022
Kaikille naljailijoille mitalit kaulaan.
- Anonyymi00027
Hirttoköydet
- Anonyymi00026
Ei kenellekään. Mun isoveljet on molemmat epävakaita, lapsekkaita ja alkoholiongelmia löytyy. Yllättäen emme ole läheisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402