Kuva: https://ibb.co/39kYjvDB
Internetlääkäri Pasasen lausunto ja diagnoosi:
"Tuo poika on vakavasti sairas.
Urheilu on vaarallista sydämelle kuumuudessa osamaksu... sillä pönkitetään vaan heikkoa itse tuntoa ne joilla ei ole luonnollista itse tunto... ei ole kaikki kunnossa tuossa miehessä.
Osamaksulla vanheneva, geriatria potilas, hae itsellesi apua, olet sairas, eturauhasta epäilen, siksi testo tasosi on romahtanut.
Vanhenee silmissä, teston puutteellekin löytyi suora syy.
Lienee viisasta hakeutua tutkimuksiin, eturauhas ongelmat voivat olla tappavia.
Kannattaa tarkastaan onko maksa, munuaiset sekä eturauhanen kunnossa
sekä eturauhanen kunnossa, mieluiten kuvantamalla.
Alkoholin suurkuluttajalla selvää on maksan suurentunut koko, eli maksakirroosi.
Sitä se pellonlaidalla dokaaminen päivästä toiseen tekee.
Lääkäritasoista analysointia ilmaiseksi jaossa suoraan kuvasta
33
255
Vastaukset
- Anonyymi00001
Internetlääkäri Pasasen vastaanotto netissä 24/7 Pattayan matkailupalstalla. Ilmaiset arviot jo vuodesta 2015. Seitsemän kirjainta joihin voit luottaa; -Posso.
https://ibb.co/PvDBmTyP- Anonyymi00002
Rehellisyyden nimissä on sanottava etten ole koskaan nähnyt moista kohollaan olevaa rasvamaksaa ja tuollaista kaulaa. Kuva on otettu kaiken lisäksi onnettomuuspaikalla jossa keronnan mukaan on kuollut juuri ihmisiä. Sokerina pohjalla postittaa tuollaisen kuvan itsestään Pattajan matkailupalstalle ikäänkuin ylpeänä että osui onnettomuuspaikalle.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä on sanottava etten ole koskaan nähnyt moista kohollaan olevaa rasvamaksaa ja tuollaista kaulaa. Kuva on otettu kaiken lisäksi onnettomuuspaikalla jossa keronnan mukaan on kuollut juuri ihmisiä. Sokerina pohjalla postittaa tuollaisen kuvan itsestään Pattajan matkailupalstalle ikäänkuin ylpeänä että osui onnettomuuspaikalle.
Hienoa kun kerrot taas jo 1000 kertaan palstalla kerrotun ei niin terveen mielipiteesi, juu onnettomuus paikalla kuoli 4 ihmistä, vaimoni etsi niitä poliisin kanssa, minä juttelin tutun poliisin kanssa, kolariauto ajettiin muille varoitukseksi keskelle huahinin keskustaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hienoa kun kerrot taas jo 1000 kertaan palstalla kerrotun ei niin terveen mielipiteesi, juu onnettomuus paikalla kuoli 4 ihmistä, vaimoni etsi niitä poliisin kanssa, minä juttelin tutun poliisin kanssa, kolariauto ajettiin muille varoitukseksi keskelle huahinin keskustaan.
Oliko raadot juosseet kovinkin pitkälle? Exäsi taitaa olla oikea Ghost Buster?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oliko raadot juosseet kovinkin pitkälle? Exäsi taitaa olla oikea Ghost Buster?
Oli 100 nopeudessa tolppaan, ilman turvavöitä, mitä luulet, lensikö pitkälle, kaikki autossa olleet kuolivat viimeinen elvytyksessä, näin kymmeniä kuolemaan johtavia kolareita 10 vuoden aikana, suomessa 40 vuodessa kaksi, ihme ettei lahkolaiset havainnoi asiaa taitaa matkat olla vähissä paratiisiin, thaimaassa kuolee vuosittain 12-15x kertainen määrä ihmisiä yleiseurooppalaiseen tasoon verrattuna,noin miljoona vammautuu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oli 100 nopeudessa tolppaan, ilman turvavöitä, mitä luulet, lensikö pitkälle, kaikki autossa olleet kuolivat viimeinen elvytyksessä, näin kymmeniä kuolemaan johtavia kolareita 10 vuoden aikana, suomessa 40 vuodessa kaksi, ihme ettei lahkolaiset havainnoi asiaa taitaa matkat olla vähissä paratiisiin, thaimaassa kuolee vuosittain 12-15x kertainen määrä ihmisiä yleiseurooppalaiseen tasoon verrattuna,noin miljoona vammautuu.
Edellisessä versiossa kuoli kolme. Seuraavassa kaksi ja yksi oli karkusalla. Nyt neljä.
Voin heittää koutsin, ravitsemusterapeutin ja ex-aktiiviurheilijan ominaisuudessa hieman realistista arviota Possondeeruksen habituksesta, ja myös siltä pohjalta mitä on kertonut.
- Sairaalloinen ylipaino kohtuen huonoista elämäntavoista ja totaalisesta liikunnan puutteesta sekä ruokailutottumuksista.
- Näistä seurannut krooninen matala-asteinen tulehdus koko kropassa ja aivoissa, jota tilannetta pahentaa krooninen ientulehdus, karies ja mädät hampaat, jotka vaikuttaa sydämeen saakka.
- Valtava rasvamaksa ja alkava maksakirroosi, tulehdusta myös haimassa, ärtynyt suoli, jotka johtaa järjettömään turvotukseen.
-Uniapnea, kuorsausta, keuhkoahtauma, diabetes, korkeaa verenpainetta ja kolestroli, sydämen vajaatoiminta (harmaa iho naamassa ja turvotusta sormissa saakka), reuma, skolioosi, iskias, kihti.
-Ylipainosta ja liikkumattomuudesta johtuvat nivelvaivat, lantio pois paikoiltaan ja selkäranka kierossa sivusuunnassa kuin S-kirjain.
-Edellämainituista syistä väsymystä, heikotusta, huono happisaturaatio, alakuloa, impotenssia, haluttomuutta, ärtymystä, alkavia muistisairauksia, innottomuutta, laiskuutta, masennusta, katkeruutta ja itsepetoksessa elelyä.
-Lukuisia persoonallisuushäiriöitä, lukutaidottomuus, lukihäiriö, kirjoitushäiriö, matemaattinen lahjattomuus synnynnäistä, totaalinen logiikan puute ja ulkoistaa omat ongelmansa muiden ongelmiksi.
2010 - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Edellisessä versiossa kuoli kolme. Seuraavassa kaksi ja yksi oli karkusalla. Nyt neljä.
Voin heittää koutsin, ravitsemusterapeutin ja ex-aktiiviurheilijan ominaisuudessa hieman realistista arviota Possondeeruksen habituksesta, ja myös siltä pohjalta mitä on kertonut.
- Sairaalloinen ylipaino kohtuen huonoista elämäntavoista ja totaalisesta liikunnan puutteesta sekä ruokailutottumuksista.
- Näistä seurannut krooninen matala-asteinen tulehdus koko kropassa ja aivoissa, jota tilannetta pahentaa krooninen ientulehdus, karies ja mädät hampaat, jotka vaikuttaa sydämeen saakka.
- Valtava rasvamaksa ja alkava maksakirroosi, tulehdusta myös haimassa, ärtynyt suoli, jotka johtaa järjettömään turvotukseen.
-Uniapnea, kuorsausta, keuhkoahtauma, diabetes, korkeaa verenpainetta ja kolestroli, sydämen vajaatoiminta (harmaa iho naamassa ja turvotusta sormissa saakka), reuma, skolioosi, iskias, kihti.
-Ylipainosta ja liikkumattomuudesta johtuvat nivelvaivat, lantio pois paikoiltaan ja selkäranka kierossa sivusuunnassa kuin S-kirjain.
-Edellämainituista syistä väsymystä, heikotusta, huono happisaturaatio, alakuloa, impotenssia, haluttomuutta, ärtymystä, alkavia muistisairauksia, innottomuutta, laiskuutta, masennusta, katkeruutta ja itsepetoksessa elelyä.
-Lukuisia persoonallisuushäiriöitä, lukutaidottomuus, lukihäiriö, kirjoitushäiriö, matemaattinen lahjattomuus synnynnäistä, totaalinen logiikan puute ja ulkoistaa omat ongelmansa muiden ongelmiksi.
2010En tunne tuosta kirjoituksestasi itseäni, sinut kylläkin... painan 125 kiloa, joten se siitä, nestetasapaino on paremmin hallinnassa uusilla lääkkeillä, mene tutkituttamaan miksi vanhenet silmissä, olen sinua nuoremman näköinen vaikka olen liki 10 vuotta vanhempi sinua. Voit heittää vaikka minkälaisia arvioita mistä tahansa, se ole minun ongelma.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tunne tuosta kirjoituksestasi itseäni, sinut kylläkin... painan 125 kiloa, joten se siitä, nestetasapaino on paremmin hallinnassa uusilla lääkkeillä, mene tutkituttamaan miksi vanhenet silmissä, olen sinua nuoremman näköinen vaikka olen liki 10 vuotta vanhempi sinua. Voit heittää vaikka minkälaisia arvioita mistä tahansa, se ole minun ongelma.
Itsepetoksessa elävä koutsi multimiljonäärin raitille pistämänä miljonäärinä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tunne tuosta kirjoituksestasi itseäni, sinut kylläkin... painan 125 kiloa, joten se siitä, nestetasapaino on paremmin hallinnassa uusilla lääkkeillä, mene tutkituttamaan miksi vanhenet silmissä, olen sinua nuoremman näköinen vaikka olen liki 10 vuotta vanhempi sinua. Voit heittää vaikka minkälaisia arvioita mistä tahansa, se ole minun ongelma.
Henkisesti sairaan ihmisen kuvitelmia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
2010Niin, toi Ghost Buster taisi tehdä treffit tuon neljännen kanssa ja ottaa nyt arskaa siellä Thaimaan Hietsussa sen kanssa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin, toi Ghost Buster taisi tehdä treffit tuon neljännen kanssa ja ottaa nyt arskaa siellä Thaimaan Hietsussa sen kanssa.
Ja Pasanen vetää Sorbusta ilman valkolakkia Pähkinärinteessä ;-)
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja Pasanen vetää Sorbusta ilman valkolakkia Pähkinärinteessä ;-)
Lahkolaisilla on lahkolaisten jutut omalla tasollaan, toistuvasti kuin suoraan pakkohoidosta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lahkolaisilla on lahkolaisten jutut omalla tasollaan, toistuvasti kuin suoraan pakkohoidosta.
Sinä päivänä kun joku sanoo minun näyttävän vanhemmalta, huonompikuntoiselta tai sairaammalta kuin tämän kuvan heppu hei, ostan suurimman kirveen mitä löytyy ja kajautan sen keskelle kaljua päätäni https://ibb.co/PvDBmTyP
Silloin on game over.
2010 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinä päivänä kun joku sanoo minun näyttävän vanhemmalta, huonompikuntoiselta tai sairaammalta kuin tämän kuvan heppu hei, ostan suurimman kirveen mitä löytyy ja kajautan sen keskelle kaljua päätäni https://ibb.co/PvDBmTyP
Silloin on game over.
2010Tiedän näistä kropan asentovirheistä aika paljon.
Niitä saattaa muodostua huonoista nostotavoista ja kantotavoista raskaissa ammateissa ajan kanssa, tai sitten possoillessa vaan ylipainoisena ilman liikuntaa ja lihashuoltoa tulehdustilassa.
Tekee pahaa kun katsoo Posson vartaloa, se on kuin läjä löysää hevosenpaskaa jossa luuosuus on ihan miten sattuu ja sojottaa minne sattuu vain nestepaine niitä ja rankaa tukien.
Siksi Posson ei kannata laihduttaa ilman hallittua lihasten vahvistamista, sillä jos se nestepaine hellittää, äijä menee kasaan kuin pehmisjätski auringossa.
Posson jalat ja pää kulkee eri linjassa. Lisäksi jalat ovat erimittaiset useita senttejä. Syynä on alunperin makoilu, possoilu, ylipaino ja lantion meno pois paikaltaan.
Lantion kaikki 11 kohtaa ovat Possolla pois paikaltaan ja kieroumaa sekä epätasapainoa on joka puolella.
Selkäranka on yrittänyt kompensoida tilannetta taittumalla alhaalta ylöspäin ensin vasemmalle, sitten oikealle, vasemmalle ja sitten vielä oikealle ja lopuksi niska on kierossa vasemmalle jossa lopussa heiluu kuplavolkkarin kokoinen läskipää.
Oikea hartia roikkuu 10cm alempana kuin vasen, hartiat on vetäytyneet taakse jotta kävellessä se kompensoisi tasapainoa pallomahan kanssa, joka muuten kaataisi Posson eteenpäin.
Aladobi, arkikielessä myös alatoopi, syltty, punsa, tytinä, tutina, hytisevä, on ruokalaji, kylmä ja liha-, kala- tai kasvishyytelö. Alatoopissa on lihaa noin puolet, Possossa on lihaa 5-7% ja rasvaprosentti vähintään 48% ja tämä on rehellinen arvio.
En ole juurikaan nähnyt koskaan noin järkyttävässä kunnossa olevaa miestä.
2010 - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Silloin on game over.
2010Miljonäärin puhetta Pattayan matkailupalstalla.
Olethan tosiaankin huippu-urheilijan näköinen, mutta kun näkö ei tee sinusta kummempaa kuin minä MINÄN tällä palstalla faniesi kanssa.
Se tuntuu olevan sulle pakollinen aihe, koska olet hullu, et mitään muuta. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tiedän näistä kropan asentovirheistä aika paljon.
Niitä saattaa muodostua huonoista nostotavoista ja kantotavoista raskaissa ammateissa ajan kanssa, tai sitten possoillessa vaan ylipainoisena ilman liikuntaa ja lihashuoltoa tulehdustilassa.
Tekee pahaa kun katsoo Posson vartaloa, se on kuin läjä löysää hevosenpaskaa jossa luuosuus on ihan miten sattuu ja sojottaa minne sattuu vain nestepaine niitä ja rankaa tukien.
Siksi Posson ei kannata laihduttaa ilman hallittua lihasten vahvistamista, sillä jos se nestepaine hellittää, äijä menee kasaan kuin pehmisjätski auringossa.
Posson jalat ja pää kulkee eri linjassa. Lisäksi jalat ovat erimittaiset useita senttejä. Syynä on alunperin makoilu, possoilu, ylipaino ja lantion meno pois paikaltaan.
Lantion kaikki 11 kohtaa ovat Possolla pois paikaltaan ja kieroumaa sekä epätasapainoa on joka puolella.
Selkäranka on yrittänyt kompensoida tilannetta taittumalla alhaalta ylöspäin ensin vasemmalle, sitten oikealle, vasemmalle ja sitten vielä oikealle ja lopuksi niska on kierossa vasemmalle jossa lopussa heiluu kuplavolkkarin kokoinen läskipää.
Oikea hartia roikkuu 10cm alempana kuin vasen, hartiat on vetäytyneet taakse jotta kävellessä se kompensoisi tasapainoa pallomahan kanssa, joka muuten kaataisi Posson eteenpäin.
Aladobi, arkikielessä myös alatoopi, syltty, punsa, tytinä, tutina, hytisevä, on ruokalaji, kylmä ja liha-, kala- tai kasvishyytelö. Alatoopissa on lihaa noin puolet, Possossa on lihaa 5-7% ja rasvaprosentti vähintään 48% ja tämä on rehellinen arvio.
En ole juurikaan nähnyt koskaan noin järkyttävässä kunnossa olevaa miestä.
2010Tältä se sitten näyttää se kävely
https://www.youtube.com/shorts/5fAJXSg_CPk - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miljonäärin puhetta Pattayan matkailupalstalla.
Olethan tosiaankin huippu-urheilijan näköinen, mutta kun näkö ei tee sinusta kummempaa kuin minä MINÄN tällä palstalla faniesi kanssa.
Se tuntuu olevan sulle pakollinen aihe, koska olet hullu, et mitään muuta.Mitä kummaa? Juuri äsken olin sairas vanhus ja nyt huippu-urheilijan näköinen? Nyt sitten vaan olen hullu. Koeta jo päättää.
Kuuskymppisenä ei olla huippu-urheilijoita kuin ikäryhmässä ehkä hyvää luokkaa mutta ne mahdollisuudet huippu-urheiljaksi meni minun osalta jo 30 vuotta sitten missään lajissa tai sarjassa.
Älä ala uhriutumaan kun juuri kehuskelit omaa ulkonäköäsi että olet nuoremman näköinen ja aiemmin olet kertonut myös ettet ole lainkaan lihava... 8)
https://www.youtube.com/watch?v=qmSxPm1YcmQ&list=RDqmSxPm1YcmQ&start_radio=1
I know you're living a lie
I see the scars in your eyes - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Silloin on game over.
2010En ole sairaampi kuin sinä, nuo väitteet on vain harhaisen pääsi tuotetta, tietynlainen kortisoli lääkitys aiheuttaa nestetasapainoon ongelmia, joka on kohtuullisen yleistä reumasairauksissa, siksi siihen kehitettiin uudet lääkkeet, joka yrittävät hoitaa tulehduksia, ilman tuota ongelmaa, kohtuu hyvin menetelmin, sinä oikeasti vanhenet liian nopeasti, yksi riski on aurinko, jos sinulla on ei ole sitä suojaavia geenejä, eli palat helposti.
Sinulla on ollut ongelmia alapäässä muuutenkin, sait päähäsi jostain että testotaso on liian alhainen, mitä se varmasti olikin, ja piikkiä perseessen että se lähti nousemaan, ja nouseehan se lääkkeillä, nyt kuitenkin jäi selvittämättä alkuperäinen syy miksi se testo on ollut niin alhainen, ihan samat oireet kun hua hinissä yhdellä golf kauppiaalla, joka kuoli muutama vuosi sitten, tosin muuhun sairauteen,mutta kuitenkin... eturauhasessa oli hyvälaatuinen kasvain joka rajoitti testontuotanoa, palleissa, siitä varmasti sinun minnihiiri äänesi, tytteli. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ole sairaampi kuin sinä, nuo väitteet on vain harhaisen pääsi tuotetta, tietynlainen kortisoli lääkitys aiheuttaa nestetasapainoon ongelmia, joka on kohtuullisen yleistä reumasairauksissa, siksi siihen kehitettiin uudet lääkkeet, joka yrittävät hoitaa tulehduksia, ilman tuota ongelmaa, kohtuu hyvin menetelmin, sinä oikeasti vanhenet liian nopeasti, yksi riski on aurinko, jos sinulla on ei ole sitä suojaavia geenejä, eli palat helposti.
Sinulla on ollut ongelmia alapäässä muuutenkin, sait päähäsi jostain että testotaso on liian alhainen, mitä se varmasti olikin, ja piikkiä perseessen että se lähti nousemaan, ja nouseehan se lääkkeillä, nyt kuitenkin jäi selvittämättä alkuperäinen syy miksi se testo on ollut niin alhainen, ihan samat oireet kun hua hinissä yhdellä golf kauppiaalla, joka kuoli muutama vuosi sitten, tosin muuhun sairauteen,mutta kuitenkin... eturauhasessa oli hyvälaatuinen kasvain joka rajoitti testontuotanoa, palleissa, siitä varmasti sinun minnihiiri äänesi, tytteli.Fanilaiffi määritteli huippu-urheilijan näköiseksi.
Hullu se vain on kun kun jälleen kaikki kirjoitukset on sun Numba kun se niin päättää.
Jätti tyttärensä rintaruokinta-aikaan ja esiintyy esimerkillisenä iskukkina.
Muuten kun lapsilla on tummempi iho kuin äidillä, niin isä ei ole valkoihoinen. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ole sairaampi kuin sinä, nuo väitteet on vain harhaisen pääsi tuotetta, tietynlainen kortisoli lääkitys aiheuttaa nestetasapainoon ongelmia, joka on kohtuullisen yleistä reumasairauksissa, siksi siihen kehitettiin uudet lääkkeet, joka yrittävät hoitaa tulehduksia, ilman tuota ongelmaa, kohtuu hyvin menetelmin, sinä oikeasti vanhenet liian nopeasti, yksi riski on aurinko, jos sinulla on ei ole sitä suojaavia geenejä, eli palat helposti.
Sinulla on ollut ongelmia alapäässä muuutenkin, sait päähäsi jostain että testotaso on liian alhainen, mitä se varmasti olikin, ja piikkiä perseessen että se lähti nousemaan, ja nouseehan se lääkkeillä, nyt kuitenkin jäi selvittämättä alkuperäinen syy miksi se testo on ollut niin alhainen, ihan samat oireet kun hua hinissä yhdellä golf kauppiaalla, joka kuoli muutama vuosi sitten, tosin muuhun sairauteen,mutta kuitenkin... eturauhasessa oli hyvälaatuinen kasvain joka rajoitti testontuotanoa, palleissa, siitä varmasti sinun minnihiiri äänesi, tytteli.Käyn vuoksesi läpi nuo kohdat jotka eivät ole totta vaan itsepetosta.
1. En ole sairaampi kuin sinä - Minulla ei ole mitään diagnoosia.
2. väitteet on vain harhaisen pääsi tuotetta - Ulkonäkösi ja tarinasi kertoo ihan toista
3. tietynlainen kortisoli lääkitys aiheuttaa nestetasapainoon ongelmia - Nestepöhö on vain yksi lukemattomista ongelmistasi.
4. sinä oikeasti vanhenet liian nopeasti - Arvostelukykysi on aina ollut olematon. Paino putoaa lenkkeillessä ja iho kiristyy kun ei ole läskiä päässä kuten sinulla.
5. yksi riski on aurinko - Minulle Aurinko ei ole koskaan ollut ongelma
6. Sinulla on ollut ongelmia alapäässä muuutenkin - Ei ole. Kaikki on aina toiminut liiankin hyvin. Aktiivinen elämäntyyli vaatii lisävirtaa normaalia enemmän. Sinulla ei seiso, minulla seisoo hyvin.
7. testotaso on liian alhainen - Ei ole koskaan ollut, pikemminkin liian korkea.
8. ihan samat oireet kun hua hinissä yhdellä golf kauppiaalla - Mitähän oireita minulla mahtaa olla, joista en itse ole tietoinen? Se "golfkauppias" kuoli liikenneonnettomuudess kun jäi sveitsiläisen autoilijan alle liikenneympyrässä.
9. eturauhasessa oli hyvälaatuinen kasvain joka rajoitti testontuotanoa - Minulla ei ole ja mistähän sinä tiedät golfkauppiaan pallit+ Et mistään.
10. "Minnihiiri" ääni on sivupersoonasi lanseeraama, muututko taas Senssuksi ja laitat huivin päähäsi teet nutturan?
2010 - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Fanilaiffi määritteli huippu-urheilijan näköiseksi.
Hullu se vain on kun kun jälleen kaikki kirjoitukset on sun Numba kun se niin päättää.
Muuten kun lapsilla on tummempi iho kuin äidillä, niin isä ei ole valkoihoinen.Sieltähän se Senssu kuoriutui esiin ja on tällä kertaa perimän ja ihonvärin asiantuntija.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Muuten kun lapsilla on tummempi iho kuin äidillä, niin isä ei ole valkoihoinen.Tekikö vaimo itsarin??
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Muuten kun lapsilla on tummempi iho kuin äidillä, niin isä ei ole valkoihoinen.Kuvaile omin sanoin mistä kohtaa lapset ovat tummempia kuin äitinsä?
https://ibb.co/Gv6LrqNp - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuvaile omin sanoin mistä kohtaa lapset ovat tummempia kuin äitinsä?
https://ibb.co/Gv6LrqNpRuoholahdessa kuvattiin elokuvaa Apinoiden Planeetta 3. Pääosan esittäjät kävivät välillä pizzalla. https://ibb.co/Dfz5K8q5 Sitten näyttelijä meni omaan kotiinsa, johon ei Pasasta kaivata.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuvaile omin sanoin mistä kohtaa lapset ovat tummempia kuin äitinsä?
https://ibb.co/Gv6LrqNpKympin tytär menisi suomalaistytöstä, poikakin jos värjäisi hiukset. Varsin vaaleita thaikkuja. Onnellisen näköisiä lapsia joilla on hyvä ja turvallinen olla, onnittelen!
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tekikö vaimo itsarin??
Vai avustetun?
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ruoholahdessa kuvattiin elokuvaa Apinoiden Planeetta 3. Pääosan esittäjät kävivät välillä pizzalla. https://ibb.co/Dfz5K8q5 Sitten näyttelijä meni omaan kotiinsa, johon ei Pasasta kaivata.
Ja siitä vaiteliaasta neljännestä ei näy kuin vähän pohjetta!
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kympin tytär menisi suomalaistytöstä, poikakin jos värjäisi hiukset. Varsin vaaleita thaikkuja. Onnellisen näköisiä lapsia joilla on hyvä ja turvallinen olla, onnittelen!
Kiitän kauniista sanoista. Tyttäreni on on perinyt minulta nenän, silmät, kallon muodon, leuan, korvat, poskipäät, mutta suu on äidiltään ja hymy on identtinen suomityttäreni kanssa.
Poikani on enemmän äitin puolelta saanut geenejä ja muistuttaa vaimon veljeä paljon, joka on jämäkkä kaveri ja vähän skrodempi kuin thaimaalaiset yleensä. Kaksivuotisanalyysin perusteella pojasta tulee noin 178 senttinen, eli aika pitkä thaimaalaiseksi.
Vanhin poikani taas muistutti teininä broidiani, mutta sitä pienempänä identtinen minä.
Suomityttäreni pienenä tyttönä oli identtinen äitini lapsuudenkuvien kanssa. Sen on erikoista miten suvuissa ne geenit pomppii.
2010 - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vai avustetun?
Taitaa hyvinkin liittyä tuo "itsari" siihen että Pasasen aikuiselämä alkoi varsinaisesti vasta päälle kolmekymppisenä. Vuosia ollut vankimielisairaalassa tai vastaavassa tai muuten vaan hourulassa kun nuppi hajosi ekan kerran.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taitaa hyvinkin liittyä tuo "itsari" siihen että Pasasen aikuiselämä alkoi varsinaisesti vasta päälle kolmekymppisenä. Vuosia ollut vankimielisairaalassa tai vastaavassa tai muuten vaan hourulassa kun nuppi hajosi ekan kerran.
Asusteli varmaan siinä pulla-Transitissa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Asusteli varmaan siinä pulla-Transitissa.
Josta iltapuhteina etsi sitä öljyproppua.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Josta iltapuhteina etsi sitä öljyproppua.
LOL 55555!
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kiitän kauniista sanoista. Tyttäreni on on perinyt minulta nenän, silmät, kallon muodon, leuan, korvat, poskipäät, mutta suu on äidiltään ja hymy on identtinen suomityttäreni kanssa.
Poikani on enemmän äitin puolelta saanut geenejä ja muistuttaa vaimon veljeä paljon, joka on jämäkkä kaveri ja vähän skrodempi kuin thaimaalaiset yleensä. Kaksivuotisanalyysin perusteella pojasta tulee noin 178 senttinen, eli aika pitkä thaimaalaiseksi.
Vanhin poikani taas muistutti teininä broidiani, mutta sitä pienempänä identtinen minä.
Suomityttäreni pienenä tyttönä oli identtinen äitini lapsuudenkuvien kanssa. Sen on erikoista miten suvuissa ne geenit pomppii.
2010"Se on erikoista miten suvuissa ne geenit pomppii"
Pasaseen pomppasi Jabba The Huttin geenit isän serkun veljen siskon puolelta.
Komea on kuin lehmän muna ja terve kuin halal-pukki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710