Niin aamulla jäisi 5min enemmän aikaa käydä kusella, jos pinkka olisi valmiina kaapissa ommeltuna oikeaan muotoon. Oon kuullu, että jostain voi ostaa sellaisen valmiin pinkan, mistä. Pistäisittekö nettisivua tms. ...
MISTÄ OSTAA PINKKA ? ? ?
11
9041
Vastaukset
- lkjhg
laita vaan ommeltu pinkka, saattaa alijohtajat tai jjohtaja keksiä pari pikku hommaa johon huomaat olevan vapaaehtoinen.
Opettele tekemään se nopeasti äläkä ole raukka välttelijä.- lkjh
kun luin tarkemmin - niin aamulla se pinkka PURETAAN ja sijataan vuode päiväkuntoon. Että osta valmiiksi sijattu ja ommeltu vuodevaate/patjayhdistelmä ja sullo se kaappiisi.. hah
- vänr -02
Et ole tainnut sitten armeijassa vielä ollakaan? Pinkkahan tehdään tietenkin illalla, joten ei se kusi lennä sen pitempään aamulla valmiin pinkan avulla. Illallahan sillä toki säästäis hetkisen. Mutta kuten jo todettiin, on pinkka parasta vain opetella tekemään kunnolla ja nopeasti. Sorminäppäryys, säntillisyys ja etenkin vitutuksen sieto sekä pitkäjänteisyys kasvavat ja niistä on hyötyä sitten siellä reservissäkin.
Tommonen pinkka, valmis- tais kyllä olla joskus Ruotuväen Tornitouhua-sarjakuvassa.- pinkan
... edelleen kotonasi eli reservissä? Tunnen joitain kavereita, joilla intin tavat jäivät hieman liian lujaa päälle, ja siitä ei ole enää kyllä normaalielämälle hyötyä.
Yleensäkin ihmettelen, miksi jokaisesta intin hieromisperinteestä yritetään löytää jotain siviilielämään positiivisesti vaikuttavaa aspektia; ei siellä kaikissa touhuissa ole mitään sen syvällisempää tarkoitusta takana, kuin Preussin ja Venäjän armeijoista aikanaan siirtyneet perinteet.
Aikanaan näki kavereiden tekevän jopa kestopunkkia, kun peruskoulutuskauden tai aukin jälkeen näitä ei enää suurennuslasilla syynätty, eikä tupia ja pinkkoja tarkastettu illalla. Homma tapahtui niin, että päiväpeitteen liepeet kiristettiin sängyn alle viiksilangalla, ja punkka oli jatkuvasti niin kireä, että kolikon sai pomppaamaan. Tämän hoidon päällä sitten nukuttiin esim. makuupussissa, mikä oikeastaan ei kai ollut kylmässä ja vetoisessa tuvassa edes huono ratkaisu. Oliko touhussa muuten järkeä, voitte miettiä itse.
- voit olla
aamulla kusella vaikka 1/2 tuntia kenenkään häiritsemättä.
- huhhuhh
.. runkata siihen päälle! Aikaahan sivarissa kyllä on!
- varmasti
Sen puolen tunnin aikana ehdit hyvinkin valuttaa päähäsi kertyneen nesteen pois.
- huhhuhh
... opettelisit tekemään sen pinkan ihan itse. Ajattelepa! Ei ole kovin haastava homma...
- nytten
Eikö äiti pääsekkään mukaan. :(
- tyhjiä punkkia..
niin aamulla heitin kaikki lakanat tyynyt ym mun toiseen kaappiin, nii ei kukaan koskaan huomannu että en sitä oikeen koskaan tehny! pinkka mikä se on? =)
Mulla olis myynnissä päiväpeite eniten tarjoavalle myyn!- Jyppedi II / 2011
Halvempi palkata ISS siivous hetkille ja pinkka punkan tekoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681