Valkoiset Putinistit tekivät natsimerkkejä Tre:en Keskustorilla poliisi suojeli heitä

Anonyymi-ap

Missään toisessa Pohjoismaisessa oikeusvaltiossa, ei anneta lupia nazeille marssia ja huitoa käsillään natsimerkkejä, mutta Tampereella ilmeisesti poliisille on sallittu äärioikeistolainen verokeitaisiin politikointi.

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011973299.html

Vain rauhanomaisia vastamielenosoittajia pidätettiin.

EK-Yle ei välitä edes uutisoida, muissa medioissa nazismimielenosoituksia valkoisia Putinisteja normalisoidaan "vapun vietoksi".

90

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00015

        Suomi on natsien maa, ja tuhoutuu sentakia


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Suomi on natsien maa, ja tuhoutuu sentakia

        80 prosenttia kansasta on eriasteisia vassuja. Natseja yksi kymmenestä tuhannesta.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        80 prosenttia kansasta on eriasteisia vassuja. Natseja yksi kymmenestä tuhannesta.

        Kokoomus keskusta ovat uusvasemmistolaistuneita puolueita. Siitä tulee noin 25-30 prosenttia.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Kokoomus keskusta ovat uusvasemmistolaistuneita puolueita. Siitä tulee noin 25-30 prosenttia.

        Eihän näiden politiikka eroa juuri mitenkään perinteisten vasemmistopuolueiden politiikasta.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Eihän näiden politiikka eroa juuri mitenkään perinteisten vasemmistopuolueiden politiikasta.

        Nassuja siellä nassuja täällä voi teitä punikit.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Nassuja siellä nassuja täällä voi teitä punikit.

        Minä en kannata mitään aatetta. Ne ovat aiheuttaneet vain tuhoa ja kuolemaa ihmiskunnan historiassa. Vasemmistoaate aiheuttaa vieläkin.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Minä en kannata mitään aatetta. Ne ovat aiheuttaneet vain tuhoa ja kuolemaa ihmiskunnan historiassa. Vasemmistoaate aiheuttaa vieläkin.

        Sanon tuhmasti. Mitä vittua ihminen tekee millään helvetin aatteella jotka eivät auta millään tavalla tavallista elämää, laskujen maksussa mutta jotka ovat kylväneet tuhoa ja kuolemaa?


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Sanon tuhmasti. Mitä vittua ihminen tekee millään helvetin aatteella jotka eivät auta millään tavalla tavallista elämää, laskujen maksussa mutta jotka ovat kylväneet tuhoa ja kuolemaa?

        Ihminen on todella pimeä kun näitä aatteita kannattaa


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        80 prosenttia kansasta on eriasteisia vassuja. Natseja yksi kymmenestä tuhannesta.

        Vasemmat on inhokkeja.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Sanon tuhmasti. Mitä vittua ihminen tekee millään helvetin aatteella jotka eivät auta millään tavalla tavallista elämää, laskujen maksussa mutta jotka ovat kylväneet tuhoa ja kuolemaa?

        Eikö se riitä että ihminen eläisi tavallista normaalia elämää ilman tällaisia vouhkauksia kummankaan tunnetun aatteen puolesta? Nämä vasta öyhöttäjiä ovat jos siitä puhutaan.


      • Anonyymi00088

        Hyvä hyvä!


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Eikö se riitä että ihminen eläisi tavallista normaalia elämää ilman tällaisia vouhkauksia kummankaan tunnetun aatteen puolesta? Nämä vasta öyhöttäjiä ovat jos siitä puhutaan.

        Asiat voidaan kyllä sopia ilman että tuodaan näitä vitun aatteita esille tai ollaan niiden vaikutusvallassa.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Asiat voidaan kyllä sopia ilman että tuodaan näitä vitun aatteita esille tai ollaan niiden vaikutusvallassa.

        Jatkan. Aatteet pilaa vain ihmisen normaalia elämää. Neukku ja natsi-Saksa pahimpina esimerkkeinä. Ei ne aatteet ja ihmiset ole miksikään muuttuneet sadassakaan vuodessa. Yhtä raadollisesti kohtelevat lähimmäisiään kuin sata vuotta sitten.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Jatkan. Aatteet pilaa vain ihmisen normaalia elämää. Neukku ja natsi-Saksa pahimpina esimerkkeinä. Ei ne aatteet ja ihmiset ole miksikään muuttuneet sadassakaan vuodessa. Yhtä raadollisesti kohtelevat lähimmäisiään kuin sata vuotta sitten.

        Jopa pirullisemmin kohtelevat lähimmäisiään nyt.


    • Anonyymi00003

      Supo ja poliisi suojelevat myös valtionjohtoon pesiytyneitä veroparatiisivarkaita, korruptiota ja valtion korkeiden virkojen törkeitä väärinkäyttämisiä, taloudellisten hyötyjen kahmintaan verokeitaisiin.

      • Anonyymi00076

        Vali vali punikki, vali😁 olisiko jo aika ymmärtää että muiden siivellä loisiva laiska koulupudokas ja myymälävaras ei nauti minkäänlaista arvostusta normaali ihmisten silmissä. Muiden työllä lokkeileva turhake on halveksittava hyypiö! Hyi! Vain yhteiskunnan syöpä!


    • Anonyymi00004

      Punaisille faktaa. Mielenosoitukset ja marssit ovat kokouslain mukaisia kokouksia. Niitä
      saa järjestää 15 vuotta täyttänyt, erillistä lupaa ei tarvita, mutta siitä on ilmoitettava poliisille 24 tuntia ennen sen alkua. Myöhempikin ilmoitus on pätevä, jos tapahtumasta ei aiheudu kohtuutonta haitaa yleiselle järjestykselle ja turvallisuudelle.
      Käsin natsimerkkejä voi tehdä, se ei ole rikos, mutta esim. natsilippujen kantaminen saattaa olla tulkinnan varainen rikos nimeltä kiihottaminen kansanryhmää vastaan, koska se kiihottaa vain punaisia.

      • Anonyymi00040

        Ehkäpä ei rikos ole olla natsi tai elehtiä natsi tervehdyksiä, mutta onhan se ihan helvetin typerää.
        Puolustaa siis vain väkivallan ideologiaa.


      • Anonyymi00042

        Melkoisia ressukoita nämä natsipellet, kun ei uskalleta omilla kasvoillaan olla omien aatteiden takana, vaan raukkamaisesti piiloudutaan maskien taakse. Hävettääkö ne omat aatteet sitten noin paljon?? Sitten nämä natsipellet vastustavat muslimien huntuja, ja itse kuitenkin piiloutuvat niiden taakse.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ehkäpä ei rikos ole olla natsi tai elehtiä natsi tervehdyksiä, mutta onhan se ihan helvetin typerää.
        Puolustaa siis vain väkivallan ideologiaa.

        Totta. Idioottimaista ja vitun lapsellistakin aikuisilta ihmisiltä tai ehkä ne on vielä keskenkasvuisia penikoita suurimmaksi osaksi. Eivät ole koulussa oppineet mitään historiasta tai ehkä lukenut jotain korkea jännitys-lehtiä, joissa oli natseja taistelemassa jne.., Mitä hyvää natsit teki, tappoivat miljoonittain juutalaisia, mukana myös vähemmistökansallisuuksia ja myös vammaisia ja toisinajattelijoita ja homoja, nuoko ihmisten tappamiset on niin ihannoitavia tekoja?? Sitten nuo pojut kannattavat Putinia, jonka armeija tappoi valtaamillaan alueilla viattomia, aseettomia siviilejä ihan vaan huvikseen ja ennen tappamista raiskasivat naisia ja lapsiakin, sekö on ihailtavaa toimintaa, sitä samaa tekivät natsit juutalaisille aidatuilla asuinalueilla, ghetoissa, tappoivat huvikseen juutalaisia.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ehkäpä ei rikos ole olla natsi tai elehtiä natsi tervehdyksiä, mutta onhan se ihan helvetin typerää.
        Puolustaa siis vain väkivallan ideologiaa.

        Niin. Sitä en minäkään tajua. Eipä vassuilla ole hurraamista tässä asiassa myöskään.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Niin. Sitä en minäkään tajua. Eipä vassuilla ole hurraamista tässä asiassa myöskään.

        Vassujen aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä. Viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviöaate natsismi. Itseasiassa sama aate antisemitismeineen.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Vassujen aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä. Viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviöaate natsismi. Itseasiassa sama aate antisemitismeineen.

        Sosialismeja kumpikin.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Niin. Sitä en minäkään tajua. Eipä vassuilla ole hurraamista tässä asiassa myöskään.

        Siellä Tampereella oli kumpikin sosialismi koolla. Ei ollut kuin pollarit välissä.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Siellä Tampereella oli kumpikin sosialismi koolla. Ei ollut kuin pollarit välissä.

        Sosialismit nahisee keskenään. Eikö oo hassua


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Sosialismit nahisee keskenään. Eikö oo hassua

        Ja tavallaan hyvin lapsellista


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Totta. Idioottimaista ja vitun lapsellistakin aikuisilta ihmisiltä tai ehkä ne on vielä keskenkasvuisia penikoita suurimmaksi osaksi. Eivät ole koulussa oppineet mitään historiasta tai ehkä lukenut jotain korkea jännitys-lehtiä, joissa oli natseja taistelemassa jne.., Mitä hyvää natsit teki, tappoivat miljoonittain juutalaisia, mukana myös vähemmistökansallisuuksia ja myös vammaisia ja toisinajattelijoita ja homoja, nuoko ihmisten tappamiset on niin ihannoitavia tekoja?? Sitten nuo pojut kannattavat Putinia, jonka armeija tappoi valtaamillaan alueilla viattomia, aseettomia siviilejä ihan vaan huvikseen ja ennen tappamista raiskasivat naisia ja lapsiakin, sekö on ihailtavaa toimintaa, sitä samaa tekivät natsit juutalaisille aidatuilla asuinalueilla, ghetoissa, tappoivat huvikseen juutalaisia.

        Samaan se on vassuaatteen kanssa.


      • Anonyymi00070

        Kumpikin aate pitäisi kieltää


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Kumpikin aate pitäisi kieltää

        Ihan vaan heidän verisen historian takia


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Ihan vaan heidän verisen historian takia

        Senkin takia siis.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Melkoisia ressukoita nämä natsipellet, kun ei uskalleta omilla kasvoillaan olla omien aatteiden takana, vaan raukkamaisesti piiloudutaan maskien taakse. Hävettääkö ne omat aatteet sitten noin paljon?? Sitten nämä natsipellet vastustavat muslimien huntuja, ja itse kuitenkin piiloutuvat niiden taakse.

        Vasemmiston terroriteoissa kahden aivosolun punikki on


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Vasemmiston terroriteoissa kahden aivosolun punikki on

        Siis naamioitunut parhaansa mukaan.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ehkäpä ei rikos ole olla natsi tai elehtiä natsi tervehdyksiä, mutta onhan se ihan helvetin typerää.
        Puolustaa siis vain väkivallan ideologiaa.

        Sanoitko Antille?


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ehkäpä ei rikos ole olla natsi tai elehtiä natsi tervehdyksiä, mutta onhan se ihan helvetin typerää.
        Puolustaa siis vain väkivallan ideologiaa.

        *****Puolustaa siis vain väkivallan ideologiaa.*****

        Punikeilla näytti vappuna punaliput liehuneen. Punikkien syyttävä sormi osoittaa aina natseja, vaikka punaisten äkivaltainen meinneisyys Suomessakaan ei ole ollut puhdas. Vainajien tuli v. 1918 n. 37.000.


    • Anonyymi00005
      • Anonyymi00046

        Totta!


    • Anonyymi00006
      • Anonyymi00009

        "Hynninen kertoo ujuttautuneensa ystävänsä kanssa Sinimustan marssin sekaan mukanaan banderolli, jossa vastustettiin natseja."

        Poliisi ei pystynyt turvaamaan kulkuetta vaarallisilta anarkisteilta.


    • Anonyymi00007

      Nämä ovat "siitoinlaisia" eli hieman elämästä vieraantuneita, näyttivät aika nuorilta, aiemmilla kerroilla porukka on ollut lähinnä keski-ikäistä ukkoa, tämä on uusi ilmiö, sääli, että elämme näin vaikeita aikoja, että nuoret alkavat kiinnostua ääriajattelusta.

    • Anonyymi00008

      Löytyisipä viisaita ja rohkeita päättäjiä, nostamaan ja korjaamaan eläkkeet palkatonta työtä tehneille naisille kuntoon, että saisivat nuoretkin sitä kautta aitoja ja kestäviä työpaikkoja, ihmiset kuluttamisrahaa ja yrityksetkin hyötyisivät, valtion talouteen säästöjä ja tuloja.

      Toivottavasti tuo nuori nainen, jota nazit pahoinpitelivät, menee lääkäriin ja ottaa lääkärintodistuksen syytteitä varten, todisteet näkyvät videolla.

      • Anonyymi00011

        Kannattaako hakata päätä seinään ja sitten valittaa kun sattuu? Vastamielenosoittajille oli ihan oma paikka varattuna mistä voi soittaa suutaan.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kannattaako hakata päätä seinään ja sitten valittaa kun sattuu? Vastamielenosoittajille oli ihan oma paikka varattuna mistä voi soittaa suutaan.

        Yleisillä paikoilla ihmisiä ei hakata siitä syystä, että ovat jonkun Putinnatsin mielestä "väärässä paikassa". Ei Suomessa. Syytteet nostettava, väkivallantekijät tuomittava.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Yleisillä paikoilla ihmisiä ei hakata siitä syystä, että ovat jonkun Putinnatsin mielestä "väärässä paikassa". Ei Suomessa. Syytteet nostettava, väkivallantekijät tuomittava.

        Niin ja ei hakata missään muuallakaan, varsinkaan neljän seinän sisällä. Naisiin ja tyttöihin kohdistuvaa vihaväkivaltaa, kitketään toteuttamalla naisten arvostusta lisäävät, palkattoman työn tehneiden naisten ja tyttöjen aseman korjaavat 2 500€/kk minimieläkkeet Suomeen.


    • Anonyymi00010

      Mainitsemasi Siitoin yritti ajaa autolla erään henkilön päälle, läheltä piti, ettei osunut.

      Äärioikeistolaisiin vihaväkivaltaliikkeisiin, tai suursijoittajien käytännön väkivaltaliikkeisiin ei Suomessa suhtauduta riittävän vakavasti, luvat niiden kokoontumisilta tulisi kieltää. Yhteydet poliittisiin päättäjiin ym vallankäyttäjiin ja viranomaisiin selvitettävä ja tutkittava.

      Yleensäkin väkivallan kohteiksi joutuneiden naisten ja muidenkin pitää hakea aina lääkärintodistus, se voi suojata monelta lisäväkivallalta, mm. taloudelliselta.

    • Anonyymi00012

      Siinähän huitovat, ketä kiinnostaa.

      Jos suunnittelevat jotain rikollista, niin sitten telkien taa.

    • Anonyymi00013

      Itseasiassa nämä kaksi sosialismia ovat sama aate.

      • Anonyymi00014

        Ero on se että toinen sosialismi painottaa ylikansallisuutta kun taas toinen eli kansallissosialismi painottaa kansallisuutta.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ero on se että toinen sosialismi painottaa ylikansallisuutta kun taas toinen eli kansallissosialismi painottaa kansallisuutta.

        Käytännössä nämä kuitenkin ovat sama aate antisemitismeineen ja totalitarismeineen.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Käytännössä nämä kuitenkin ovat sama aate antisemitismeineen ja totalitarismeineen.

        Neukku ja natsi-Saksa parhaimpina prototyyppeinä.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Neukku ja natsi-Saksa parhaimpina prototyyppeinä.

        Näissä ei toisinajattelijoita eikä toisinajattelua sallittu.

        Jos kommut saa valtakuntansa, siinäkään ei saa olla eri mieltä mistään asiasta. Samoin on natsismin kohdalla. Natsismi ei kuitenkaan saa mitään valtaa enää missään ja hyvä niin.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Näissä ei toisinajattelijoita eikä toisinajattelua sallittu.

        Jos kommut saa valtakuntansa, siinäkään ei saa olla eri mieltä mistään asiasta. Samoin on natsismin kohdalla. Natsismi ei kuitenkaan saa mitään valtaa enää missään ja hyvä niin.

        Euroopassa oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään. Tämä ei tarkoita natsismin nousua. Ihan tavalliset ihmiset ovat huolissaan omasta toimeentulosta ja turvallisuudestaan. Kun vihervassut eivät puolusta heitä, nämä kääntyy oikeiston puoleen.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Euroopassa oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään. Tämä ei tarkoita natsismin nousua. Ihan tavalliset ihmiset ovat huolissaan omasta toimeentulosta ja turvallisuudestaan. Kun vihervassut eivät puolusta heitä, nämä kääntyy oikeiston puoleen.

        Tämä suuntaus vaan lisääntyy Euroopassa. Mikään ei muuta tilannetta sellaiseksi että ei tarvittaisi isänmaallisia puolueita.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tämä suuntaus vaan lisääntyy Euroopassa. Mikään ei muuta tilannetta sellaiseksi että ei tarvittaisi isänmaallisia puolueita.

        Mulle on aivan sama mikä puolue olisi isänmaallinen. Mutta sellaisia ei maasta löydy, korkeintaan Persut.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mulle on aivan sama mikä puolue olisi isänmaallinen. Mutta sellaisia ei maasta löydy, korkeintaan Persut.

        Persut on maahanmuuttopuolue, ENNÄTYSMAAHANMUUTTO toteutettu nykyisen äärioikeistohallituksen aikana, verukkeena "hoitajapula", joka on tekemällä tehty, pelkästään eläkkeiden kuntoon korjaamisella, vähenisi tuo tekaistu tarve.
        Rasismikortti = maahanmuuttokortti.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Euroopassa oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään. Tämä ei tarkoita natsismin nousua. Ihan tavalliset ihmiset ovat huolissaan omasta toimeentulosta ja turvallisuudestaan. Kun vihervassut eivät puolusta heitä, nämä kääntyy oikeiston puoleen.

        2 500€/kk minimieläkkeet tulevat kertomaan, mitkä puolueista välittävät Suomen kansasta, ja mitkä eivät.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Näissä ei toisinajattelijoita eikä toisinajattelua sallittu.

        Jos kommut saa valtakuntansa, siinäkään ei saa olla eri mieltä mistään asiasta. Samoin on natsismin kohdalla. Natsismi ei kuitenkaan saa mitään valtaa enää missään ja hyvä niin.

        Veroparatiisisosialistit, kapitalismikommunistit ovat jo saaneet valtansa, nyt on kansojen vuoro kansalaisten saada taloudelliset ym oikeutensa.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        2 500€/kk minimieläkkeet tulevat kertomaan, mitkä puolueista välittävät Suomen kansasta, ja mitkä eivät.

        Et ymmärrä mitä tuo vaatii kansalaisilta ja valtiolta. Eivät Burundi ja Etelä-Sudan ole vain sattumanvaraisesti maapallon köyhimpiä kehitysmaita ja Suomi köyhtyvä kehittynyt maa.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ero on se että toinen sosialismi painottaa ylikansallisuutta kun taas toinen eli kansallissosialismi painottaa kansallisuutta.

        Entä ne tuhannet ja taas tuhannet vasemmisto johtajat nazi-saksassa?

        Nazien päävihollinen oli sosialismia ja kommunismi.


    • Anonyymi00025

      No mutta saavathan naisetkin marssia vaikka ovat tappaneet -50 luvun jälkeen jo 3 000 000 000 - 4 000 000 000 ihmistä aborteilla.

      • Anonyymi00047

        Naisella on oikeus päättää omasta ruumiistaan, ei mies voi eikä saa päättää naisen puolesta. Kuinka moni nainen on menettänyt henkensä, kun on ollut liian useita raskauksia peräkkäin ja kroppa ei olisi enää kestänyt lisää raskauksia. Tai naisen ollut pakko synnyttää lapsi, jolla ei ollut mahdollisuuksia pysyä hengissä alkuunkaan. Tai nainen on raiskattu ja hän on tullut raskaaksi ja joutunut synnyttämään lapsen, kun hänellä ei ole ollut oikeutta tehdä aborttia.


    • Anonyymi00033

      Tuohon on vastattu, näköjään ylläpidolla vaikeuksia julkaista kommentteja. Kysymys kuuluu edelleen, miten poliisi on myöntänyt lupia väkivaltaiseksi tiedetylle valkoPutinnatsijärjestölle ?

      • Anonyymi00054

        Eihän poliisin tarvitse keneltäkään lupia pyydellä omalle marssilleen.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Eihän poliisin tarvitse keneltäkään lupia pyydellä omalle marssilleen.

        Tiedättekö yhtäkään poliittista poliitikko poliisia joka ei olisi a) kokoomuslainen b) persu. Ei sellaisia ole.


    • Anonyymi00034

      Aborttioikeus kuuluu oikeusvaltioissa kaikille naisille ja tytöille.

      Viha naisia ja tyttöjä kohtaan, ei kuulu oikeusvaltioihin.

      Siksi eläkeläisiin kohdistuvan taloudellisen väkivallan, palkatonta työtä sukujensa miespuolisten perillisten, tilojen ja yritysten eteen tekemään pakotettujen, huono asema Suomessa, riittämättömät eläkkeet, on korjattava välittömästi.

    • Anonyymi00035

      Eivät uskalla näyttää edes naamojaan, aivan kuin burkhat päällä marssivat äärioikeiston ValkoPutinnazit.

    • Anonyymi00036

      Missä kumassa ne aloittajan näkemät putinistit olivat?

      En itse uutisten perusteella nähnyt yhtään. Natseja näkyi olevan, mitä nyt Venäjällä ei edes voisi olla, koska natsismi lailla kielletty.

      Vasemmistolaisia mellakoitsijoita oli taas joita Yle kaunistelee "vastamielenosoittajiksi" vaikka taaskaan ei mitään mielenosoitusta ollut mitä vastustaa. Nämä oli enemmän putinistien kaltaisia.

      7 vassua näköjään otettiin kiinni. Tuttua tavaraa. Ainahan vassut on käyneet eri mieltä olevien kimppuun.

      • Anonyymi00038

        Oliko vassuri jopa kaatunut skuutilla ennen ja yle uutisoi pahoinpitelyksi?


    • Anonyymi00037

      Vassarit näkee kannabis höyryissään natseja joka puolella kas kun itse nähnyt onko se vassareilla vähän kun tonttu tai joulupukki?

      • Anonyymi00039

        Kun tarpeeksi uskoo niin se on totta.


      • Anonyymi00050

        Porukka on sen verran sekaista ettei itsekään tiedä mitä on.


    • Anonyymi00041

      vassari kommari kaatu aineissa ja yle uutisoi sinimustan pahoin pitelyksi on tää maa yle vero pois ja kommarit rajan taakse.

    • Anonyymi00057

      Lisää isänmaan kulkueita nyt.

    • Anonyymi00063

      Ihmiset eivät enää uskalla liikkua kaduilla kun siellä marssii natseja.

    • Anonyymi00067

      Vappuna tapaa monikin häkkiin kuuluva sakki marssia julkisella paikalla.

      Niin kymmenen miljoonaa murhanneet kuin satakin miljoonaa murhanneet.

    • Anonyymi00073

      Vihavasemmiston edustajien vappumarssilla Seinäjoella oli kolme marssijaa. Kertoo kaiken vassurassujen kannatuksesta! Hih!

      • Anonyymi00090

        Loput lähti kiimahuutamaan oikeiston marssin perään🙈


      • Anonyymi00091

        Olihan tuokin paljon. Liekö kaikki tienneet edes missä olivat, epäilen.


    • Anonyymi00078

      Voi, pahoititkomieles käden heilautuksrsta🤣

    • Anonyymi00079

      Osaahan sen Anttikin🤭

    • Anonyymi00081

      Rauhanomaiset huutaa niin että kuulovaurio on mahdollinen.


      Mikä siellä vasemmalla aiheuttaa tuon muille Huuuutaaaammiiiseen????


      Järkyttävää, sivistymätöntä käytöstä. Myötähäpeän🙈

    • Anonyymi00084

      Nuoret miehet siellä harrastivat natsipelleilyä, kymmenen vuoden päästä tuskin kukaan näistä enää pyörii näissä piireissä. Ihan tyypillistä nuoruuden hölmöilyä.

    • Anonyymi00087

      Suomessa on Sanan, ja Mielipiteen Vapaus!!!!!!

      Mielensä voi pahoittaa, jos muut haluaa pitää sanan ja mielipiteenvapautensa. Eivätkä suostu syyllistäjien ja huutajien mieliksi elämään. Voi, voi, ei mitään Voi!

    • Mistä lähtien käden ojentamisesta johonkin vertikaalikulmaan tuli laitonta?

    • Anonyymi00096
    • Anonyymi00097

      dfgf

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe