Vuokra-asumisen haitat Vanha Viertotie 9

Anonyymi-ap

Helsinki Vanha Viertotie 9 kodisto entinen Ilmarinen

Huolto käynyt koko asumisen ajan vessassa !!! asunnossani poissaollessani koska ovat huomanneet että olen paljon pois asunnosta.
Likaiset kengänjäljet kylpyhuoneen tai wc:n lattialla vaalealla laattalattialla.
Wc-paperia käytetty.
Ilmeisesti miehet asialla koska pönttö kustu keltaiseksi ja tahmeaksi kun olen sen edellisen kävijän jäljiltä siivonnut että itse uskaltaa käyttää.
Kusta on wc-istuimessa, vetonapin vieressä ylhäällä.
Lattialla. Wc:n juuressa. Siis keltaista kusta ja tahmaa kun vedät vessan napista niin nappi on tahmaantunut likaan.
Kertaakaan ei ole jätetty huoltolappua asunnossa käymisestä !
Jatkunut koko asumisajan. RTK-palvelu.
Oli mukava taas alkaa putsata wc: pönttöä jotta voi itse käydä siististi wc:ssä.
Paras homma tähän asti oli että alussa jouduin kutsumaan putkimiehen joka joutui irrottamaan koko wc pöntön kun joku oli ulostanut sen täyteen.
En ollut ehtinyt itse käyttää kyseistä wc:tä ollenkaan koska olin käyttänyt toista kylpyhuonetta.
Sisään muuttaessa wc ei ollut tukossa. Matkan aikana oli taas jotakin tapahtunut että koko pönttö oli irrotettava lattiasta.
Välttäkää. Halvempia asuntoja saa muualta jossa tämmöistä ei ole koskaan tapahtunut.
Oma talonmies paras kokemus tähän astisista taloyhtiön huollosta. Eivät koskaan käy asunnossa ellei asukas itse pyydä. Luotettavampi.
Järkyttävää touhua. Todella vastenmielistä että asunnossa toimii huoltomiesten wc kun olet poissa.
Ylipäänsä miten joku kehtaa tulla toisen ihmisen asuntoon luvatta ja olla kun kotonaan sillä verukkeella että asukas on paljon pois.

Hissi myös lähes aina rikki ja korjaus kestää vähintään kuukauden. Jonkin verran sisäilmaongelmaa joka ei tietysti kaikkia haittaa.

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämmöisestä pitää ilmoittaa isännöitsijälle. Eivät huoltoihmiset voi käyttää jonkun asukkaan kodin vessaan taukovessanaan.
      Huoltoyhtiöön voi myös ottaa suoraan yhteyttä. Ei huollolla ole mitään oikeutta käydä sotkemassa kenenkään kotia noin.

• Anonyymi00002

Mikä huolto. Vähän sama kokemus Vantaalla. Täällä juoksee huolto salaa muka tarkkailee. Poraa pikku reikiä, tuo kissan karvaa, rikkoo kaihtimia, tarkkailee, tuo hiekkaa. Jotkut vielä jopa ostaa näitä hostelli tyyppi asuntoja. Ja kaikenlainen polttelu sallittu.

• Anonyymi00004

Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä

• Anonyymi00003

Oletko 100% varma että on just huollon tyypit jotka siellä käy? Mistä he voivat tietää milloin olet poissa kotoo? Jo siellä oikeasti käy joku toistuvasti poissa ollessasi niin hommaa jo valvontakamera sinne asuntoosi että saat todisteita. Täällä ilman todisteita huutelu ei auta asiaasi, päinvastoin voi vaan itsellesi tuoda haittaa jos syyttömiä syytät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe