Aika vähän on sanottavaa palstalle

Anonyymi-ap

Haluttaisi olla yhteyksissä ihan oikeasti. Mutta kun sinä et halua. En voi pakottaa. Surettaa silti.

17

345

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aina kai se parempi ois olla yhteydessä muuta kautta kuin tätä.

Jospa sinä tavoittaisit ihmisesi.

• Anonyymi00002

Haluaisin olla muualla yhteydessä, mutta miten. En tiedä.

• Anonyymi00008

Onhan nuita somekanavia ja muuta vaikka kuinka monia.

• Anonyymi00017
        UUSI

Haluan nähdä hänet.

• Anonyymi00004

Haluan kyllä mutta en tiedä koska sulle voi viestiä laittaa. Miehesi kuitenkin tutkii puhelimesi

• Anonyymi00005

Ohi.

• Anonyymi00006

Ei ikinä tutki. Sivu

• Anonyymi00009

Ei tutki, voit vaikka soittaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei tutki, voit vaikka soittaa.

Mahtavia ilmoituksia. Ollaan varattuja, mutta toivottaan viestejä ja soittoja muilta miehiltä.

• Anonyymi00007

Mistä sitten löytyisi sen kummemmin puhumista. Arkiset toteamuksetko riittäisivät jaetuksi todellisuudeksi. .

• Anonyymi00010

Mun teki mieli aina sulle kertoa uutiset. Niin hyvät ja pahat, mutta kun kuulin että oot mennyt eteenpäin elämässä, niin siihen loppui kaikki kun seinään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mun teki mieli aina sulle kertoa uutiset. Niin hyvät ja pahat, mutta kun kuulin että oot mennyt eteenpäin elämässä, niin siihen loppui kaikki kun seinään.

Jäin miettimään tuota ekaa lausetta.
        Mulla oli monesti sama olo, että oisin halunnut heti kertoa toiselle omat olot ja tunnelmat.
        Mä oon pysähtynyt paikoilleni enkä pääse eteenpäin.

Kirjoitin kuin hälle mielessäni.

• Anonyymi00011

Haluat kertoa olen stalkki.

• Anonyymi00012

Nämä on yksi stalkki

• Anonyymi00015
      UUSI
    • Anonyymi00016
      UUSI

Eli ymmärrät kuitenkin rullahuulirotta, että et pysty pakottamaan ittees toisten elämään. Se muuten koskee myös niitä teknologialaitteita, taitaa olla jo vtun myöhäistä sen osalta.

Sama koskee muita, toisten laitteilla yytsiviä symppiksiä.. Tiedätte varmasti sanomattakin keitä olette.

• Anonyymi00018
      UUSI

Yhteyksissä oleminen vaatisi sitä, että olisimme tekemisissä kasvokkain oikeassa elämässä. Silloin kun näin olimme, olimme myös yhteyksissä. Ei siten, kuin tarkoitat, ymmärrän sen tietysti. Sellainen yhteys vaatisi ystävyyttä, edelleen sitä tekemisissä oloa, kasvokkain. Mielellään päivittäin, vähintään viikottain.
      n> m

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe