Se on tullu selväksi, että täällä ei saa ystävänsä kaivata! Heti luullaan, että siinä on jotain väärää?
Ihan kuin luottaminen ystävään olisi väärin? Ei saisi kertoa luottamuksellisesti ystävälle. Eikä lohduttaa, kun toisella on paha olla ja itkee. Ei saisi itse itkeä ystävälle, kun on paha olla. Ei saisi ystävän kanssa harrastaa ja tehdä välillä jotain kivaa kuten esimerkiksi käydä uimassa tai olla vaan ja katsoa telkkaria
Eikä saisi olla onnellinen, kun ystävällä on omia rakkaita ja tärkeitä ihmisiä ja omia ystäviä!
Eikä saisi olla onnellinen, jos ystävä löytää rakkauden ja ehkä menee kihloihin ja avioon? Eikä saisi kutsua ystävänsä häihin ja antaa heille häälahja.
Jonakin päivänä perustaisivat perheen, jonka lapsille voisi olla kummitäti.
Eikä saisi olla omia ystäviä ja omia rakkaita ja tärkeitä ihmisiä elämässä.
Aika tylsää ja kurjaa on ihmisten elämä, jos ystäviä ei saa olla. Eikä saa harrastaa!
Kuka haluaa kokoajan olla vaan kotona ja vain työtä tehdä??
Kuka haluaa, että ystävällä ei ole ketään jota rakastaa ja joka juuri häntä rakastaa?
Kuka haluaa, että ystävä joutuu elää yksin ilman, että löytää rakkauden?
Ystävä on iloinen ja onnellinen ystävänsä puolesta, kun ystävällä menee hyvin ja ehkä on löytänyt puolison, jota rakastaa ja joka häntä rakastaa. Ystävä on onnellinen ja iloinen toisen puolesta ja tarvittaessa lohduttaa ja tukee, jos ystävällä on paha olo ja itkettää. Tukee, jos on suruaika ja hautajaiset joutuu järjestämään. Tukee, jos ystävä on surullinen.
Iloitsee ystävän kanssa, kun ystävä on onnellinen.
Ystävä ei hauku. Ystävä ei kerro ystävän asioita. Ystävä ei kerro muille mitä ystävä on puhunut.
Ystävä ei yritä omia ystävää kokonaan.
Tätä oikea ystävyys on!
Ystävää ei saa kaivata!
21
192
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tajua minkälaista elämää joillakin palstalaisilla on, kun näkevät kaikessa jotain väärää tai kiellettyä.
- Anonyymi00018
No ainakin palstaäijän, eli aapeen sentimentaaliset huuhaa-avaukset tulisi kieltää lain nimessä, hengessä, nojalla ja (nimi)kirjaimissa
- Anonyymi00002
Kaunis ja komea ei voi olla ystäviä ellei sitten ole jo loppunut suhde.
- Anonyymi00005
Et sitten lukenut koko viestiä!
Toivoo, että ystävä löytää puolison, jonka kanssa menee kihloihin ja avioon ja perustaa perheen. Juhlia heidän häitä! Antaa heille häälahjan.
Saisi olla heidän lasten kummitäti.
Se olisi kunnia tehtävä saada olla, jos saavat lapsen. Olla lapsen kummitäti. Antaa lapselle synttäri ja joululahjoja kummitätinä.
Ei kaikki ole panokavereita. Tai ex.
Toinen ei vaan kiinnosta romanttisessa mielessä lainkaan eikä kumpaakaan kiinnosta toinen romanttisessa mielessä lainkaan vaan ystävänä.
Haluaa ihmisen, jonka kanssa käydä esimerkiksi uimassa tai telkkaria katsoo ja olla vaan ja jutella elämästä yleensäkin. Jutella omasta elämästä tai ystävän tai töistä.
Terveisin alkuperäinen eli ketjun aloittaja
- Anonyymi00003
Joku voi olla niin mustasukkainen, että haluaa hallita jopa ystäväänsä kun pelkää, että ystävät voisivat olla muutakin kuin pelkkiä ystäviä!
- Anonyymi00007
Pitkään on tiedetty miten jopa sisaret elää parisuhteessa salaa eli hässii ja pitää kulisseja.
Mikään ei ole luotettavaa ,eikä se ole mustasukkaisuutta jos huojataan kulissiin tuollaisen takia.Itse eivät luota toisiin ihmisiin nimittäin onhan niitäkin ketkä hyväksyy ja voi olla vapaaehtoisesti se kulussi tuollaisille. - Anonyymi00008
Miksei voi haluta olla heidän tulevan lapsen kummitäti, jos saavat lapsen?
Miten muuten pääsee kummitädiksi?
Ei kukaan random halua minua heidän lapsen kummitädiksi! - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pitkään on tiedetty miten jopa sisaret elää parisuhteessa salaa eli hässii ja pitää kulisseja.
Mikään ei ole luotettavaa ,eikä se ole mustasukkaisuutta jos huojataan kulissiin tuollaisen takia.Itse eivät luota toisiin ihmisiin nimittäin onhan niitäkin ketkä hyväksyy ja voi olla vapaaehtoisesti se kulussi tuollaisille.Minä en sukulaisen puolisoon koske!
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en sukulaisen puolisoon koske!
Exä koski. Siksi on exä.
- Anonyymi00004
Mikä ihmisiä vaivaa, kun ystävyys on kuin kirosana!
Jotkut ihmiset eivät halua olla vain kotona ja työtä.
Ystävä ei sotke toisen elämää vaan tarvittaessa lohduttaa ja tukee.
Joku alkaa kitisemään, ettei halua olla sellaisen ystävä, joka on hänen lapsen ikäinen!
Alkuperäinen kirjoitus ei ole sinulle !!
Minkä ihmeen takia minä edes tuntisin sinut?
Miksi luulet, että tiedän edes sinun lapsen iän tai sinun? Mistä voit edes tietää minun iän?
Terveisin Alkuperäinen kirjoittaja !- Anonyymi00017
Koska ne ei osaa.
Ystävyys on toisen elämän kunnioittamista. - Anonyymi00021
” Joku alkaa kitisemään, ettei halua olla sellaisen ystävä, joka on hänen lapsen ikäinen!” Niinpä, aloittajaäijä valaisetko vähän miksi katsot niin tarpeelliseksi kirjoittaa tätä lirurgiaa nk trollihaukkojen hyödynnettäväksi banaalien kerrontojen muorossa? T naiselta
- Anonyymi00006
Ei saa haluta, että ystävä löytää jonkun ja perustavat perheen!
Jonka lapsi saisin olla
Saisin kutsun häihin.
Saisin kutsun lapsen ristiäisiin.
Saisin olla kummitäti heidän lapselle!! - Anonyymi00010
Miehet ja naiset tuskin koskaan voivat olla pelkkiä ystäviä keskenään.
- Anonyymi00012
Entäpä, jos minä löydän puolison ja haluamme lapsen?
Otanko muka random ihmisen kummitädiksi meidän lapselle? No. En ota. Se olisi jommankumman meidän ystävä, joka olisi kummitäti!! - Anonyymi00013
Kyllä voi oikeesti olla.
-sivusta - Anonyymi00014
Kuule voi olla pelkkiä ystäviäkin.
- Anonyymi00019
Mikseivät palstaäijälle vastaaja voi olla- koska toinen neuvoo seurusteluun liittyvistä käytännöistä jossain vaiheessa?
- Anonyymi00015
Olen tuntenut paljon ihmisiä ja
arvostan ystävyyttä.
Kokemus on kuitenkin se, että kun ystävän elämä muuttuu
sen asenne ystävään muuttuu ja usein aggressiivisemmaksi.
Aletaan vaatia rahaa ( kyllä valitettavasti), komennetaan tekemään päätöksiä kuten itse on tehnyt ( ihan uskomatonta), aletaan epäillä ihmeellisistä asioista ja syytellään…
Asenne muuttuu ”tuttua saa lyödä hevimmin”- asenteeksi.
Mitä sitten tapahtuu? Jätän sen. Tarviiko tuollaiselle edes sanoa mitään? Poistuu ja suojaa itsensä. Elämä jatkuu eri teillä. - Anonyymi00016
Tää oli hieno, arvostan:
”Ystävä ei hauku. Ystävä ei kerro ystävän asioita. Ystävä ei kerro muille mitä ystävä on puhunut.
Ystävä ei yritä omia ystävää kokonaan.”
Moniko huoltaja HUUTELEE OMAN LASTENSA ASIAT PITKIN KYLIÄ?! - Anonyymi00020
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708