Toivon, että ystävä löytää puolison ja menevät kihloihin ja avioon.
Haluan olla heidän lasten kummitäti.
En ole ystävää koskaan rakastanut ja alusta asti ystäväni on tiennyt, että toivon, että löytää kumppanin, jonka kanssa menee avioon ja jos haluavat saavat lapsen, jonka kummitäti olisin ilolla. Alusta asti toivonut, että ystäväni löytää puolison, jota rakastaa eniten! Ystäväni on tämän tiennyt alusta asti, ettei ole minun makuun!
Minä olen vain ystävä! En koskaan ole ollut mitään muuta ja koskaan en tule muuta olemaan.
Ollaan juteltu minkälaisista ystäväni tykkää ja millainen ihminen pitäisi olla, että hän rakastuu. Minä en ole sellainen, josta ystäväni tykkää tai voisi rakastua. Ystäväni ei ole sellainen, joista tykkään tai voisin rakastua!!!
Kumpikin tykkää jostain muusta kuin jommastakummasta meistä!! Kumpikin haaveilee jostain muusta.
toivon ystävälle onnea elämäänsä
15
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti edes hän löytää onnen!
- Anonyymi00002
Tolleen lähtökohtaisesti on kuitenkin tarkoitus pitää jälkikasvu stanan kaukana kummitäti performaatiotaKIN suorittavasta sekopååstå. Sulla taitaa psykoosi palstaäijä olla jo melko vahvana?
Ajattelitko ensiviikolla tulla paikan päälle mekossa? 😁 Kuvat on nähty jo..- Anonyymi00003
Anteeksi! En ole mies vaan nainen. Omia lapsia ei ole. Sukulaisten lasten kummitäti en ole. Naisena syntynyt ja naisena kerran kuolen. Mies ei voi olla kummitäti!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Anteeksi! En ole mies vaan nainen. Omia lapsia ei ole. Sukulaisten lasten kummitäti en ole. Naisena syntynyt ja naisena kerran kuolen. Mies ei voi olla kummitäti!
Olet olet. Tarpeeksi kun se ilmeisen sekasin päästään oleva äitee sitä palstaäijälle toitottaa niin pakkohan se on puutarhatontun uskoa..
Onko muuten kuinka mukavaa kun joku tuo sukulaiset tänne palstalle? Eli sitä samaa mitä itse teet, ikävä kyllä edes lapset ei ole sulle pyhä asia...
Nautihan nyt, suosittelen 🌞 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet olet. Tarpeeksi kun se ilmeisen sekasin päästään oleva äitee sitä palstaäijälle toitottaa niin pakkohan se on puutarhatontun uskoa..
Onko muuten kuinka mukavaa kun joku tuo sukulaiset tänne palstalle? Eli sitä samaa mitä itse teet, ikävä kyllä edes lapset ei ole sulle pyhä asia...
Nautihan nyt, suosittelen 🌞Päivän teema on vissiin palstasedällä edelleenkin näköjään nk raskaat vuodet ja pikanttina lisähokemana kummitäti. Sivusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Päivän teema on vissiin palstasedällä edelleenkin näköjään nk raskaat vuodet ja pikanttina lisähokemana kummitäti. Sivusta
Parempi että jätän tänään sanomatta mitä mielessä pyörii kyseisen rotan suhteen. Eiköhän ne ole tiedossa laajemminKIN.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nautihan nyt, suosittelen 🌞Kukaan ei niitä voi tunnistaa.!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kukaan ei niitä voi tunnistaa.!
Niin, parempi tosiaan että se säälittävä elämäs pyörii pelkän näytön edessä, muiden ja omas..
Muuta sun tuskin tarvitsee nyt tietää. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin, parempi tosiaan että se säälittävä elämäs pyörii pelkän näytön edessä, muiden ja omas..
Muuta sun tuskin tarvitsee nyt tietää.Jos laittaa että sukulaisilla on lapsia. Se voi tarkoittaa ketä tahansa sukulaista mitä sukupuuhun liittyy.
Sukulaiset ovat esimerkiksi serkut jne. - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Parempi että jätän tänään sanomatta mitä mielessä pyörii kyseisen rotan suhteen. Eiköhän ne ole tiedossa laajemminKIN.
Niin komsii komsaa, jotkut voi toki nähdä vaivaa näistä lausunnoista ulkopuolelta, mutta ketä sekään kiinnostaa lopulta
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos laittaa että sukulaisilla on lapsia. Se voi tarkoittaa ketä tahansa sukulaista mitä sukupuuhun liittyy.
Sukulaiset ovat esimerkiksi serkut jne.Näin toki vähän omissa kuplissaan pyöriville madoille se näyttäytyykin. Sitten on niitä fiksumpia jotka näkee koko tämän naiseksi tekeytyvän, eli sinun, maneerien läpi jo ensimmäisestä lauseesta.
Nettipredaattorit, kuten sinä, yrittää omaksua monenlaisia tyylejä, mutta ne kosahtaa aina yhteen seikkaan. En sano mikä se on, mutta kyllä se selviää. Ja olen eturivissä kun niin käy, ryönä. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin komsii komsaa, jotkut voi toki nähdä vaivaa näistä lausunnoista ulkopuolelta, mutta ketä sekään kiinnostaa lopulta
Aina välillä tuot tätä palstaäijän performaatiota vähättelevää argumentointia esille. Tietäjät tietää.. Parempi että sinäkin tiedät just sen mitä näet sekä kuulet...
- Anonyymi00006
Ystäväni tirtää kenestä minä haaveilen, kun olen hänelle siitä monesti kertonut.
- Anonyymi00011
Mitä pahaa siinä on, että haluaa kummitädiksi. Silloin näkee myös sitä maailmaa. Näkee miten miten he hoitaa lastaan. Näkee heidän rakkaus on täyttynyt. Näkee, että he ovat loppuelämän jollain tavalla yhdessä .
- Anonyymi00014
Joka 4 vuosi ottaa uuden kihlatun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708