Viimeksi kun pantiin poikaystävän kanssa niin se tuntui niin hyvältä et pillu alkoi puristella kullia ihan ku se olis halunnut sen vielä syvemmälle. Panon jälkeen mieskin oli vähän hämmentynyt sanoessaan:sun pillu imi mua.
Onko muille käynyt noin?
Pillu imi munaa
24
898
Vastaukset
- Anonyymi00004
On. Se tuntuu tosi hyvältä kullissa, kun pillu lypsää isoa sisään...
- Anonyymi00014
He he hee Mitäs olet buaahaa spede. Delaa idiootti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
He he hee Mitäs olet buaahaa spede. Delaa idiootti.
Sää mää ja bää delaa buaahaa
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sää mää ja bää delaa buaahaa
No delaa mitä siitä täällä ilmottelet. Ketä kiinnostaa buaahaa hönön delaaminen.
- Anonyymi00005
Toki on käynyt olet ilmeisesti saanut orkun, silloin naisen pimppi tekee lypsävää liikettä,. Se tuntuu miehestäkin mahtavalta, sinulla taitaa olla kaveri joka osaa hommat. Onnittelen pankaa kun olette vielä nuoria. Se herkku on rajallista.
- Anonyymi00010
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
- Anonyymi00024
Sinähän sen tiedät mikä olet. Että oikein olet apinoiden parooni. Oiskohan syytä mennä jo hoitoon.
- Anonyymi00006
Sehän on kuin oikein kiima on valloillaan ja saa kunnolla nauttia seksistä...
- Anonyymi00007
En kyllä saanut. Se vaan tuntui tosi hyvältä..
- Anonyymi00008
Minulla on tyttöystävä jonka pillu tekee samaa, joku sanoo myös orvapilluksi kun tuntuu siltä kuin orava juoksisi kullin varrella ja välillä puristaa...
- Anonyymi00012
Eli sekaannut oraviin pipipää
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli sekaannut oraviin pipipää
Eli sulla on kokemusta oravistakin. Mitäs olet eläimiin sekaantuja penkalle tollanen pelle.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli sulla on kokemusta oravistakin. Mitäs olet eläimiin sekaantuja penkalle tollanen pelle.
Sää mää ja bää joutaa penkalle ja kuula kalloon buaahaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sää mää ja bää joutaa penkalle ja kuula kalloon buaahaa
Katos buaahaa sää mää ja bää on kyllästynyt itteensä haluaa jo penkalla. Mitäs olet jonniin joutava pipipää. Onneksi olet löytänyt ratkaisun siihen buaahaa.
- Anonyymi00013
Vaimoni, 73v, on aina puristanut munani, ihan normaali
- Anonyymi00021
Ei saatana näitä kuivia kääpiä
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei saatana näitä kuivia kääpiä
Mitäs olet urpo niihin on sun tyytyminen.
- Anonyymi00022
Nuori, tai miksei vanhempikin tiukka treenattu pillu tekee noin. Harvinaista herkkua mutta tekee namia. Vaimo osasi tehdä sen perseellä myös. Sai melkein pikku liikkeellä lypsettyä lastit liikkeelle.
Yhdellä naisella oli vielä viiskympoisenäkin tuollainen tiukka oravapillu. Sain nussia häntä kaksvitosens ja viisikymppisenä. Hän jos kuka sai lastit liikkeelle. Osasi vääntää itsensä aina sellaiseen asentoon että pillu oli tarjolla ja siitä sai kipakat kyydit.
Nauttikaa ja mieti miten sen teit niin saat tehtyä sitä uudelleen- Anonyymi00028
Siinä spermat lähtee nopeasti ja perille oikeaan paikkaan.
- Anonyymi00026
Sulla onkin sitten oravapillu.
Se kiipeää itse kyrvän vartta imien sisäänsä. Siinä on oltava lihakset kyllä hyvässä kondiksessa. - Anonyymi00029UUSI
Haluaisin työntää ison paksun kullin sisääsi paljaana, niin tuntisit kun se alkaisi sykkiä kohdunsuulle paksua spermaa
- Anonyymi00030UUSI
On kyllä käynyt. ns. Oravapillu
- Anonyymi00032UUSI
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Hähähää spede mitäs olet.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1574442Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382510Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261256Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711102- 651101
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37974Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63936- 48889
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106852